sean5874 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Hallo, Ik heb de laatste tijd weer een probleem. Ik heb nu 4 menu's op mijn server. Ik wil een paar nieuwers toevoegen. In pawn compiler werkt dat gewoon, maar als ik ingame probeer het menu te laden, crasht mijn server! De andere 4 werken correct, alleen niet nr.5. Ik weet zeker dat ik niks fout heb gedaan. Waar kan dit in zitten? Greetz, sean5874 Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 In een normaal menu (geen dialog) kan je maximaal 12 rijen en 2 kolommen hebben. Misschien heb je er te veel en crasht hij daardoor. Reageren
sean5874 Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2010 In een normaal menu (geen dialog) kan je maximaal 12 rijen en 2 kolommen hebben. Misschien heb je er te veel en crasht hij daardoor. Het nieuwe menu bevat 2 items, en een kolom, dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Reageren
sean5874 Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Niemand meer die dit eerder had? Reageren
Jochemd Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Niemand meer die dit eerder had? Gebruik je misschien dat menu in Filterscripts? Zet het anders in de gamemode! En weet je zeker dat je geen verkeerde tekens hebt gebruikt? Laat ons het script zien. Bewerkt: 20 april 2010 door Jochemd Reageren
sean5874 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Niemand meer die dit eerder had? Gebruik je misschien dat menu in Filterscripts? Zet het anders in de gamemode! En weet je zeker dat je geen verkeerde tekens hebt gebruikt? Laat ons het script zien. Ik heb het nu in mijn GM.. En nu doet ie het! Bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.