Jump to content

welke gta vind jij de beste en de leukste?


Aelias

Recommended Posts

Met GTA San Andreas heb ik me het meest vermaakt.

1.GTA San Andreas (meer dan 200 uur gespeeld)

2.GTA 4 (ong 100 uur)

3.GTA 2 (ong 60 uur)

4.GTA 3 (ong 15 uur)

GTA San Andreas gewoon omdat er zo veel te ontdekken valt. GTA 4 op nummer 2 vanwege het realisme. GTA 2 op nummer 3 vanwege de humor.

GTA 3 op nummer 4, Ik vond hem niet goed... Ik was er snel op uitgekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV was de eerste die ik had. Later heb ik San Andreas gedownload op XBOX Live, maar dat vind ik zo'n stap achteruit in spelbeleving, dat die virtueel is ondergestoft.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV blijft het best! Ik vind EfLC ook wel leuk maar IV blijft de grote broer van ze :D

Als ik een lijst van de 5 beste zou moeten maken:

1 - GTA IV

2 - GTA IV: TBoGT

3 - GTA IV: TLaD

4 - GTA San Andreas

5 - GTA Vice City

:D

Link to comment
Delen op andere websites

1. IV, zo verdiend, omdat het spel zo velen keren realitischer is dan de voorgaande vind ik dat dit de eerste plaats verdient, de verhaallijn en sinistere sfeer werken goed samen aan een heel mooi spel ^_^ .

2. SA, de uren die ik in SA heb gestoken zijn belachelijk veel. Nu nog, na 5 jaar, speel ik nog altijd de verhaallijn eens opnieuw, omdat het spel zo groot, zo innovatief en zo leuk was.

3. VC, de GTA die ik het meest heb gespeelt, ze torent los boven SA over en is ook mijn eerste GTA, de mooie '80s sfeer, de mooie auto's en Vice City zelf... dat waren dé elementaire dingen om zoet mee te zijn 8) .

4. LCS, heel mooie GTA, het is zo een beetje 'hoe-III-had-kunnen-zijn-maar-dan-beter'.

Weer een leuk spel dat ik ook nog vaak speel.

5. EfLC, ja pas op 5. Gewoon omdat het maar uitbreidingen zijn kan ik ze niet beoordelen op veel dingen, daarom blijft enkel de verhaallijn over. Toch lukt het ze om voor mijn andere GTA's(VCS, III en I) te geraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit niet een topic dat thuis hoort in Feedback? :?

Tenzij het over de DLC's gaat.

Ontopic:

Ik vindt GTA IV de beste gta, de storyline, het realisme, de geweldige online multiplayer ik vindt het allemaal geweldig aan gta IV en de DLC's lijken me ook geweldig. _O_ (heb ze wel nog niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...