Jump to content

welke gta vind jij de beste en de leukste?


Aelias

Recommended Posts

1: GTA IV

2: GTA San Andreas,(vermaakte ik me toen meer mee dan met TBoGT nu, dus alleen in zijn tijd, nu niet meer, nu is 'ie te oud en daardoor niet leuk meer aangezien ik IV gewend ben nu)

3: The Ballad of Gay Tony

4: The Lost and Damned

5: Vice City

En als je the episodes niet apart telt:

1: GTA IV/The Ballad of Gay Tony/The Lost and Damned

2: GTA San Andreas

3: GTA Vice City

4: GTA Chinatown Wars

5: GTA III

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

1. San Andreas. ik ben gek op de vrijheid, de grootte, de vliegtuigen :engel: en de verschillende landschappen :sigaar:

2. Vice City. m'n eerste GTA. Sinds ik deze GTA heb gespeeld ben ik gek op de GTA serie. het mooiste waren de 80's style auto's,

de 80's muziek en het tropische stijltje. Good old times :sigaar:

3. GTA IV + DLC. GTA IV op nummer 3 omdat ik gek ben op het realisme maar het heeft niet echt een sfeertje zoals ik bij SA en VC heb gehad

de Funfactor is jammer genoeg weggelaten, al kwam die wel terug in TBoGT :dans::dans::dans:

4. Vice city Stories. Ik vind Vic Vance gewoon een cool hoofdpersoon en op Tommy Vercetty na de beste :tu:

Games zoals GTA1,2 heb ik wel eens gespeeld en die konden mij nooit boeien

GTA 3 ook niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Als we dan toch met top 3 en top 5 lijstjes gaan beginnen , Hier mijn Top 5 Favorieten GTA Games!

1. GTA : Vice City :tu:

2. GTA : IV 8)

3. GTA : IV TLAD :dans:

4. GTA : San Andreas

5. GTA : III

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Vice City, geen twijfel aan. :sigaar:

Het is niet mijn eerste GTA, maar wel mijn lievelings. Een met de leukste sfeer, relaxte muziek en mooiste auto's. Wat wel weer jammer is, als je net IV hebt gespeeld en je gaat daarna Vice City spelen, de graphics erg tegenvallen, en het is dan ook moeilijk te beseffen dat het in die tijd onwijs mooi was. :{

1. Vice City

2. IV + DLC

3. VCS

4. SA

5. III

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...