GuitarGuy666 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Hoi ik heb GTA III een keer van mijn vriend gekregen en ik kan hem spelen op mijn laptop maar niet op mijn acer windows. Er zit een INTEL CELLERON in en hij heeft volgens de systeemeisen wel genoeg. Er draait XP op. Installeren lukt wel alleen als ik hem opstart krijg ik de intro maar als ik die skip of laat gaan, dan kom ik niet in menu. Dan doe ik ctrl alt delete en dan staat er: "reageert niet". Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Wat zijn je computer-speceficaties? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Bedoel je systeem eisen? hier zijn ze: Minimale systeemeisen: 450 MHz Intel Pentium III, AMD Athlon of vergelijkbare processor 64 MB RAM geheugen 16 MB Direct3D-videokaart DirectX-compatibele geluidskaart 8x CD-ROM speler 500 MB vrije hardeschijfruimte Windows 98/ME/2000/XP/NT DirectX 8.1 Aanbevolen systeemeisen: 700 MHz Intel Pentium III, AMD Athlon of vergelijkbare processor 128 MB RAM geheugen 32 MB Direct3D-videokaart DirectX-compatibele geluidskaart 8x CD-ROM speler 500 MB vrije hardeschijfruimte Windows 98/ME/2000/XP DirectX 8.1 Ik heb dit van WIKIGTA omdat het lang duurt om alles over te typen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Ik bedoel eigenlijk de speceficaties van je PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 weet ik niet. Weet je waar die te vinden zijn??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Probeer dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2010 Ik weet niet veel maar ik laat vader (daarvan heb ik deze computer gekregen) er wel ff naar kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Download het. (Pakt het uit.) Installeer het. Start het op. Klik op de knop "Genereer BBCode". Kopieer het. Plak het hier op het forum. Laat je vader met rust. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.