Jump to content

GTA 4 Crashed na Patch 6 (1.0.6.0)


martysmarty

Recommended Posts

Hallo,

Gister wilde ik mijn GTA 4 updaten omdat er een nieuwe patch was uitgekomen.

Ik ben in bezit van de officiele versie van het spel en kan er dus ook mee online.

Mijn PC kan GTA IV volledig aan met medium texture settings en schadow op Very High. Dat is dus geen probleem.

Maar na dat het blauwe balkje vol is van het downloaden van de update switch hij niet automatisch naar het bureaublad. Toen ik dus CTRL+ALT+DEL deed, zag ik dus dat GTA 4 een error had. Ik klikte de error weg en het spel sloot af, maar ik zag wel dat de update aan het installeren was. Toen de update klaar was, drukte ik op ''Voltooien''. Toen kreeg ik weer een error met ''Kan het bestand LaunchGTAIV.exe niet vinden. Dus ik startte weer gewoon GTA 4 op zelf. Tot mijn verbazing zag ik dat hij de patch weer ging doen na het aanmelden bij Windows Live, en weer dezelfde problemen kwamen opduiken. Ik heb hem dus al een paar keer gezien dat hij de patch installeert, maar verder gebeurt er niks en krijg alleen maar errors na de patch.

Als iemand dit begrijpt, kan diegene dan mij graag helpen?

Alvast bedankt,

Marty

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je ff Gta IV opnieuw installeren en niet gelijk spelen

en dan de patch gewoon op internet downloaden, doe ik ook altijd

Nee, dat hielp niet:< Dat had ik gister ook al geprobeerd, ik heb ook al geprobeerd om Games for Windows Live opnieuw te installeren, werkt ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je mod's geïnstalleerd? Zo ja, verwijder alle mods en probeer het opnieuw. Verwijder desnoods heel GTA IV en Games for Windows LIVE en installeer beiden geheel opnieuw, plus daarna deze laatste patch.

Wat je ook nog kan doen is de patch handmatig downloaden (als hij al beschikbaar is) en dus handmatig installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je mod's geïnstalleerd? Zo ja, verwijder alle mods en probeer het opnieuw. Verwijder desnoods heel GTA IV en Games for Windows LIVE en installeer beiden geheel opnieuw, plus daarna deze laatste patch.

Wat je ook nog kan doen is de patch handmatig downloaden (als hij al beschikbaar is) en dus handmatig installeren.

Bedankt Sprunk, ik heb wat gegoogled voor de patch, en ik zag er 1, ik heb hem geinstalleerd en nu doet GTA het weer. Dankje:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...