Jump to content

Filecheckfix patch 6


K1pc0rn

Recommended Posts

Er zijn nu wel trainers. Bij mij werkt hij nog niet perfect, zo meteen waarschijnlijk wel.

Mijn fps boosted van 14-13 naar 64 :)

Waarschijnlijk heeft de patch gewoon je instellingen gerestet en heb je daardoor meer FPS, of is de framedrop gefixt.

OMG!? Betekend dit dus dat je nou een minder goede PC nodig hebt?

Nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit betekend gewoon dat GTA IV verder is geoptimaliseerd, en dus beter draait op bepaalde systemen. Zo kan het dus voorkomen dat je nu 45 FPS haalt waar je voorheen op 40 FPS bleef steken omdat de engine van GTA beter is geoptimaliseerd. Dit beteken natuurlijk niet dat de systeemeisen zijn gereduceerd, GTA IV is nog altijd een zwaar spel waarbij een goede computer vereist is om het spel soepel te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelvde probleem ik start gta iv op (na het updaten naar patch 6) en dan krijg ik:

[GTA IV] file check fix error! en dan dat hij de versie niet ondersteund :?

kan ik dan niet meer spelen tot er wel een fix is voor patch 6? jullie kunnen wel spelen want je zegt dat de performance verbeterd is hoe kan ik dan terug spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelvde probleem ik start gta iv op (na het updaten naar patch 6) en dan krijg ik:

[GTA IV] file check fix error! en dan dat hij de versie niet ondersteund :?

kan ik dan niet meer spelen tot er wel een fix is voor patch 6? jullie kunnen wel spelen want je zegt dat de performance verbeterd is hoe kan ik dan terug spelen?

Door de ASI loader uit je GTA IV map te verwijderen. Dan zal er geen enkel .asi bestand meer geopend worden en kun je GTA IV normaal spelen zonder mods.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelvde probleem ik start gta iv op (na het updaten naar patch 6) en dan krijg ik:

[GTA IV] file check fix error! en dan dat hij de versie niet ondersteund :?

kan ik dan niet meer spelen tot er wel een fix is voor patch 6? jullie kunnen wel spelen want je zegt dat de performance verbeterd is hoe kan ik dan terug spelen?

Door de ASI loader uit je GTA IV map te verwijderen. Dan zal er geen enkel .asi bestand meer geopend worden en kun je GTA IV normaal spelen zonder mods.

ok bedankt,

dus als ik het goed heb kan ik geen mods meer gebruiken tot er een nieuwe fix is voor patch 6?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...