miknic Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Hallo, Om 1 of andere reden heb ik vandaag al GTA episodes from Liberty City thuis gekregen voor pc (pre-order 12game.nl) Maar dit moet pas vanaf 16-04 in Europa verschijnen. Ik weet wel dat ie vandaag in Noord-Amerika verschenen is. Nu mijn vraag is, kan ik gewoon veilig deze game vandaag al installeren? Niet dat ik gebanned wordt ofzo, Dat ze me dan verdenken van illegale download ofzo, omdat ie hier nog niet officieel verschenen is! Of kan ik gewoon het beste wachten tot 16-04? Ik hoor het wel. Mvr iemand die graar het spel wil spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Ik heb gepre-orderd bij Bol.com maar ik zal hem pas zaterdag krijgen denk ik Misschien kan ik hem beter ergens anders bestellen of naar de winkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 (bewerkt) Ik heb hem ook en ik ga 'm gewoon installeren. Normaal zou het niet uit moeten maken, in Amerika is hij al uitgekomen en er zit qua spel volgens mij geen verschil in de game, ook worden de activatiecodes niet voor elk land/werelddeel anders ingesteld.. Als ik een melding krijg dat ie geblokkeert is dan bel ik wel met klantenservice ofzo... EDIT: Net de hele tijd zonder problemen gespeeld, zowel TBoGT als TLaD! Bewerkt: 14 april 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 (bewerkt) ik heb hem vandaag ook ontvangen voor de ps3 ik ga vanavond spelen xD had hem besteld bij freerecord shop Bewerkt: 14 april 2010 door indo1991 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Ik keek vandaag bij Free record shop en zag hem ook al liggen :O !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dos Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 ik ben vandaag de stad in geweest maar kon hem nergens vinden dan morgens maar eens kijken of hij er dan wel is. maar ik heb geen tijd om te spelen tot zaterdag jammer genoeg . vandaag was perfect geweest. trouwens ik zal me niet druk gaan maken om hem nu all te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 ik heb hem ook vandaag binnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aelias Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 ik ga vandaag eens gaan kijken naar de winkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 k zou hem nu al willen hebben maar kmoet wachte tot vrijdag maar ja ik kan nog altijd missiefilmpjes van de game zien dan weet ik wat me te wachten staat dan ben ik al voorbereid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 ik had hem besteld op internet ik denk dat ze pas vrijdag in de winkel liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.