Jump to content

GTA Episodes slecht beeld... ?!


mikeloney

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb de nieuwe GTA ook binnen en ben hem al gaan spelen. Ben me alleen helemaal gek geschrokken van de slechte kwaliteit van het beeld. Heb al aan de instelling in de game zitten klooien alleen veranderd er weinig. Ben ik de enige? Iemand een idee waar dit aan ligt... of nog liever hoe ik dit beter krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je even zeggen welke videokaart je hebt?

Je kunt dit vinden in apparaatbeheer onder beeldschermadapters

Je kunt alvast even controleren in je nvidea/ati-configuratiescherm of de graphics met nadruk op 'kwaliteit' staan en niet op 'prestatie'.

Ook even kijken of de resolutie goed staat in het spel zelf. Dus gewoon bij de opties. Deze is best hetzelfde als de resolutie dat het beeldscherm ingesteld staat. (configuratiescherm --> schermresolutie).

Veranderingen in de graphicsinstellingen worden pas actief nadat je het spel opnieuw opgestart hebt.

Veel geluk en laat ons iets weten :)

Link to comment
Delen op andere websites

sorry voor de wat weinig info in mn post. Ik speel hem op de ps3. Nee het ligt niet aan mn tv. Gta IV is namelijk van super kwaliteit. Ik heb een full hd tv. Ik heb alleen nog maar TLAD gespeeld. Het beeld is erg onduidelijk... beetje vaag. Allemaal stippeltjes enzo. Het lijkt wel op een spel van 1996... :cry:

Ik las iets over ruis instellingen? Help me......

Edit: Heb het opgelost. joehoe!! bij de beeldinstellingen staat 'noise effect' die heb ik op 'OFF' gezet. nu heb ik weer de kwaliteit die in gewend was. anyway! thanks voor het meedenken!!! gamese allemaal!!

Bewerkt: door mikeloney
Link to comment
Delen op andere websites

sorry voor de wat weinig info in mn post. Ik speel hem op de ps3. Nee het ligt niet aan mn tv. Gta IV is namelijk van super kwaliteit. Ik heb een full hd tv. Ik heb alleen nog maar TLAD gespeeld. Het beeld is erg onduidelijk... beetje vaag. Allemaal stippeltjes enzo. Het lijkt wel op een spel van 1996... :cry:

Ik las iets over ruis instellingen? Help me......

Edit: Heb het opgelost. joehoe!! bij de beeldinstellingen staat 'noise effect' die heb ik op 'OFF' gezet. nu heb ik weer de kwaliteit die in gewend was. anyway! thanks voor het meedenken!!! gamese allemaal!!

Gelukkig heb je goed beeld nu!!! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...