Jump to content

Het 'Ik heb EFLC al' Topic


PowerPats

Recommended Posts

Hier kunnen we dus zien wie EFLC al heeft en kan je posten hoe je eraan bent gekomen en of je het al speelt en zoja of je liever bijv eerst met de Lost campaign begint of toch liever gelijk Gay Tony uitprobeert.

Ik heb het vandaag al gekocht bij de Bart Smit die hadden het al. :sigaar:

-Telt niet als je het al voor de xbox360 hebt :puh:

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    2

  • Nissan

    2

  • End Of The Riot

    2

  • Aelias

    2

Top Posters In This Topic

Ik had het gewoon bij toeval ik was zo in de Bart Smit omdat ik een kadootje voor iemand moest kopen, en zag toen EFLC en dacht toen van: Nou dan neem ik dat maar ook mee. Hun hadden trouwens zat nog ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het toch raar dat er zoveel verwarring is over de release datum van ELFC. Ik ben ik game mania geweest en daar zeiden ze dat ze het maar 16 april zullen hebben. Ik dacht dat game mania altijd de eerste was voor games :?. nu zie ik dat al een paar ps3 gamers dit spel al hebben. maarja nog twee dagen en kan het ook spelen :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kunnen we dus zien wie EFLC al heeft en kan je posten hoe je eraan bent gekomen en of je het al speelt en zoja of je liever bijv eerst met de Lost campaign begint of toch liever gelijk Gay Tony uitprobeert.

Ik heb het vandaag al gekocht bij de Bart Smit die hadden het al. :sigaar:

-Telt niet als je het al voor de xbox360 hebt :puh:

Waarom niet voor Xbox? Zo'n topic was er toch nog niet voor die bezitters?

Ik had hem op de release bij de Music Store gekocht (had cadeaubon).

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem vandaag binnengekregen, via Discovery Gameshop besteld, gisteren bericht gekregen dat hij verstuurd was. Vanmiddag gearriveerd. Ben al de hele tijd aan het spelen, en heb tot nu toe de Slamvan, Towtruck, Prison Bus, Bati 800 en Bati Custom, Gang Burrito bij TLaD al op m'n parkeerplaatsen.

Bij TBoGT heb ik een nieuwe Schafter en een Caddy en nog wat auto's... :puh: Geen problemen met release datums dus! Zal nog geen screens posten aangezien dat waarschijnlijk weer niet mag...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...