Jump to content

Het 'Ik heb EFLC al' Topic


PowerPats

Recommended Posts

Zou een van jullie dan een fatsoenlijke screenshot van de Bati 800 kunnen posten? Nu is de PC versie er ook en duikt er hopelijk meer beeldmateriaal op.

Bati 800 _O_

BATI2.jpg

Bedoel je deze? :)

EDIT: Sorry voor de grote afbeelding, ik krijg ze niet kleiner.

Bewerkt: door ---Elias---
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    2

  • Nissan

    2

  • End Of The Riot

    2

  • Aelias

    2

Top Posters In This Topic

Heb hem vandaag binnengekregen, via Discovery Gameshop besteld, gisteren bericht gekregen dat hij verstuurd was. Vanmiddag gearriveerd. Ben al de hele tijd aan het spelen, en heb tot nu toe de Slamvan, Towtruck, Prison Bus, Bati 800 en Bati Custom, Gang Burrito bij TLaD al op m'n parkeerplaatsen.

Bij TBoGT heb ik een nieuwe Schafter en een Caddy en nog wat auto's... :puh: Geen problemen met release datums dus! Zal nog geen screens posten aangezien dat waarschijnlijk weer niet mag...

Screens posten mag wel volgens mij, het is spel is in Amerika al uit namelijk. :)

Werkt het spel beter? Of werkt nog steeds zo brak en ongeoptimaliseerd als de gewone GTA IV?

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

@Flitskikker: Het spel werkt perfect bij mij, sinds de 6e patch van GTA IV, werkt ook GTA IV zonder port bugs enzo. Schaduwen zijn nu normaal, iets beter dan EfLC op PC nu zelfs(heb bij EfLC nog niet aan de instellingen geklooit dus kan zijn dat het daar aan ligt)...

Er is maar een grote port bug in The Ballad of Gay Tony, de lichten van de nieuwe auto's werken niet zoals ze horen. De texture licht niet op, alleen een lichtbolletje verschijnt! Dit zuigt echt heel erg, het is net zoals in b.v. Driver enzo. De originele auto's van GTA IV hebben wel normaal werkende lichten.

Ik weet alleen niet of de lichten van de auto's in TBoGT op de Xbox 360 ook niet goed werken, dus misschien ligt het niet aan het porten maar waren ze bij het maken van de auto's gewoon lui of hebben ze iets fout gedaan wat ze niet is opgevallen...

Ik ga nu denk ik eens even klooien in TBoGT, TLaD begint me te vervelen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem besteld,en ze gingen normaal bellen als ze hem hadden. Niet dus. :duh:

Toevallig ging ik winkelen en ik dacht, ik passeer voorbij die bart smit waar ik hem bestelde. De game lag al in de rekken! :bonk: Ik heb hem dus nu!

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig zag ik dit topic vanochtend want toen ik las dat mensen hem hier al hadden ben ik gelijk naar bartsmit gegaan en heb ik hem gekocht. Anders had ik em morgen pas. Hij is nu aan het installeren. Ga gelijk heel de dag gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem een paar dagen gelden gekocht bij de Gamestore E-plaza. Ik ben nog geen 18 maar mocht naar huis bellen om toestemming te vragen aan me ouders ;)

hebben je ouders die verkoper aan de lijn en zeggen ze: "hij mag het spel helemaal niet kopen" xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem een paar dagen gelden gekocht bij de Gamestore E-plaza. Ik ben nog geen 18 maar mocht naar huis bellen om toestemming te vragen aan me ouders ;)

hebben je ouders die verkoper aan de lijn en zeggen ze: "hij mag het spel helemaal niet kopen" xD

Had ik een paar jaar geleden met een vriend, mocht niet van z'n moeder. Toen haalde we iemand van de straat, zeiden we dat hij onze broer was. Was uiteindelijk gelukt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem een paar dagen gelden gekocht bij de Gamestore E-plaza. Ik ben nog geen 18 maar mocht naar huis bellen om toestemming te vragen aan me ouders ;)

Ik had RDR Gepre-ordered bij Game Mania, maar ik was bang dat ik die game nooit mee zou krijgen. Ik heb geen zin om m'n ouders mee de stad in te sleuren :ch: Dus ben ik gisteravond evve gaan vragen zeiden ze dat ze daarop niet letten en dat ik anders wel een briefje van m'n ouders kan meenemen met toestemming om RDR te kopen:engel:

Dat ga ik wel doen voor de zekerheid als ze me de game niet geven zonder toestemming :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...