---Elias--- Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 (bewerkt) Zou een van jullie dan een fatsoenlijke screenshot van de Bati 800 kunnen posten? Nu is de PC versie er ook en duikt er hopelijk meer beeldmateriaal op. Bati 800 Bedoel je deze? EDIT: Sorry voor de grote afbeelding, ik krijg ze niet kleiner. Bewerkt: 14 april 2010 door ---Elias--- Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Heb hem vandaag binnengekregen, via Discovery Gameshop besteld, gisteren bericht gekregen dat hij verstuurd was. Vanmiddag gearriveerd. Ben al de hele tijd aan het spelen, en heb tot nu toe de Slamvan, Towtruck, Prison Bus, Bati 800 en Bati Custom, Gang Burrito bij TLaD al op m'n parkeerplaatsen. Bij TBoGT heb ik een nieuwe Schafter en een Caddy en nog wat auto's... Geen problemen met release datums dus! Zal nog geen screens posten aangezien dat waarschijnlijk weer niet mag... Screens posten mag wel volgens mij, het is spel is in Amerika al uit namelijk. Werkt het spel beter? Of werkt nog steeds zo brak en ongeoptimaliseerd als de gewone GTA IV? Mvg, Flitskikker Reageren
PSP Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 gisteren preorder afgehaald in gameswap (PS3 versie) Reageren
Mythbuster Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 @Flitskikker: Het spel werkt perfect bij mij, sinds de 6e patch van GTA IV, werkt ook GTA IV zonder port bugs enzo. Schaduwen zijn nu normaal, iets beter dan EfLC op PC nu zelfs(heb bij EfLC nog niet aan de instellingen geklooit dus kan zijn dat het daar aan ligt)... Er is maar een grote port bug in The Ballad of Gay Tony, de lichten van de nieuwe auto's werken niet zoals ze horen. De texture licht niet op, alleen een lichtbolletje verschijnt! Dit zuigt echt heel erg, het is net zoals in b.v. Driver enzo. De originele auto's van GTA IV hebben wel normaal werkende lichten. Ik weet alleen niet of de lichten van de auto's in TBoGT op de Xbox 360 ook niet goed werken, dus misschien ligt het niet aan het porten maar waren ze bij het maken van de auto's gewoon lui of hebben ze iets fout gedaan wat ze niet is opgevallen... Ik ga nu denk ik eens even klooien in TBoGT, TLaD begint me te vervelen Reageren
jvj Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik had hem besteld,en ze gingen normaal bellen als ze hem hadden. Niet dus. Toevallig ging ik winkelen en ik dacht, ik passeer voorbij die bart smit waar ik hem bestelde. De game lag al in de rekken! Ik heb hem dus nu! Reageren
Little Mister Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Gelukkig zag ik dit topic vanochtend want toen ik las dat mensen hem hier al hadden ben ik gelijk naar bartsmit gegaan en heb ik hem gekocht. Anders had ik em morgen pas. Hij is nu aan het installeren. Ga gelijk heel de dag gamen. Reageren
Scorpiuss Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Yes ik heb hem al! Free Record Shop. De medewerker achter de kassa kon mij vertellen dat ze toestemming hebben om vanaf vandaag de game te verkopen.. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik heb hem een paar dagen gelden gekocht bij de Gamestore E-plaza. Ik ben nog geen 18 maar mocht naar huis bellen om toestemming te vragen aan me ouders Reageren
TZG Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik heb hem een paar dagen gelden gekocht bij de Gamestore E-plaza. Ik ben nog geen 18 maar mocht naar huis bellen om toestemming te vragen aan me ouders hebben je ouders die verkoper aan de lijn en zeggen ze: "hij mag het spel helemaal niet kopen" xD Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik heb hem een paar dagen gelden gekocht bij de Gamestore E-plaza. Ik ben nog geen 18 maar mocht naar huis bellen om toestemming te vragen aan me ouders hebben je ouders die verkoper aan de lijn en zeggen ze: "hij mag het spel helemaal niet kopen" xD Had ik een paar jaar geleden met een vriend, mocht niet van z'n moeder. Toen haalde we iemand van de straat, zeiden we dat hij onze broer was. Was uiteindelijk gelukt! Reageren
Eazy_ Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik krijg nu net een mailtje van bol.com dat mn EFLC verstuurd is. Dan is ie morgen binnen . Heb alleen geen tijd om te spelen tot zaterdagavond :S Reageren
Aelias Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 vandaag bericht gekregen dat hij binnen is in game mania. Raar, zelf hadden ze gezegd dat het maar 16 april uitkwam. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Toen ik dit topic las ben ik naar de intertoys gegaan en heb hem binnen! Lekker ff tlad gespeeld, nog ff patchen en graphics goedzetten. Reageren
Cylas Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 op de dag van release : IK HEB ZE Reageren
vice infernusX Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Ik heb hem een paar dagen gelden gekocht bij de Gamestore E-plaza. Ik ben nog geen 18 maar mocht naar huis bellen om toestemming te vragen aan me ouders Ik had RDR Gepre-ordered bij Game Mania, maar ik was bang dat ik die game nooit mee zou krijgen. Ik heb geen zin om m'n ouders mee de stad in te sleuren Dus ben ik gisteravond evve gaan vragen zeiden ze dat ze daarop niet letten en dat ik anders wel een briefje van m'n ouders kan meenemen met toestemming om RDR te kopen:engel: Dat ga ik wel doen voor de zekerheid als ze me de game niet geven zonder toestemming Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.