Jump to content

Wat ga je eerst spelen ?

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

2

• Fezz

2

• Djmaddox

2

• benhelsloot

2

Geplaatst:

Ik begin met TBOGT puur en alleen omdat de auto's en wapens mij daar leuker lijken. En als ik de verhaallijn opeens niet snap, neem ik gewoon een time-out en begin ik aan TLAD!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben begonnen zoals de verhaallijn loopt. Eerst TLAD en daarna TBOGT. 0_0

Ik ook :) alleen moet ik nog beginnen!

Bewerkt: door Cylas
Geplaatst:

Ik ben vandaag begonnen met TLAD en ik moet zeggen dat ik het begin echt slecht vond, maar dat het daarna toch vééle beter ging en nu bevalt het me wel. :Y

Geplaatst:

BOGT

basejumpen lijkt me wel cool in deze in gta sa was het al leuk maar nu denk ik leuker omdat het realistischer is

Geplaatst: (bewerkt)

TLAD als eerste. wil ze ook in volgorde gaan doen

Bewerkt: door harry1985
Geplaatst:

ik ook eerst TLAD, trouwens (ik plaats het hier maar) ik heb nu 2x gehad dat ik wat aan het rondstruinen was en ik een hond hoorde blaffen (daar leek het geluid iig sterk op), niets kunnen vinden maar mensen dit opgevallen?

Geplaatst:

Kan het niet gewoon samen? Gewoon eerst een paar missie uit TLAD en dan een paar missies uit TBOGT. Of ben je dan ook begonnen met iets?

Geplaatst:

Ik ga eerst TLAD 100% uitspelen (:7). Steeds 2 missies, dan wat races, gangwars, zijmissies en zeemeeuwen afschieten en dan weer missies. Daarna pas TBOGT, dus voorlopig ben ik nog wel even bezig. :bier:

Geplaatst:

Klinkt misschien raar, maar ik speel ze gewoon door elkaar heen. Ik begin bij TLaD en als het me gaat vervelen ga ik beginnen met TBoGT :tu:

Geplaatst:

ff een klein vraagje heeft niks met deze topic te maken maar wanneer kan je gangwars doen wat ik ben dat vergeten wanneer dat jim mij had gebelt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...