Jump to content

Afnemende kopieersnelheid


ikt

Recommended Posts

Hallow

Ik heb een probleempje met het kopieren naar een USB stick: In het begin is de snelheid erg snel, zo'n 30MB/s. Daarna loopt die snel af tot zo'n 3 MB/s. Daarna loopt die ook weer af tot zo'n 1MB/s, waarna die na een tijdje stopt, en een fout aangeeft dat het 'Medium niet meer is aangesloten of de netwerklocatie offline is.' Erg irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

1 Heel veel.

1: Ik gebruik meerdere USB stiks, allemaal USB 2.0 die allemaal redelijk snel kopieren op een andere computer. Mijn aansluitingen zijn overal USB 2.0

2 Welke problemen?

3 Dat boeit niet, een bestand van 4GB gaat er even moeizaam op als meerder bestanden die totaal ook 4GB zijn.

4 Ja, duh :puh: Helemaal geformatteerd.

Je stelt vage vragen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

met deze vragen bedoel ik dit:

1) Wat voor usb heb je: (bv: een 8 GB)

2) Nog die problemen gehad? (Die probleem dat van dat het vertraagt of is dat later gekomen)

3) Wat voor files zijn het die je erop doet? (Grote bestanden,kleine, film of vanalles???)

4) Is er nog plaats op de usb? (naam zegt het zelf xD)

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens nieuwe drivers voor je USB controller (zie Apparaatbeheer/Device Manager).

:pijphond:

Mvg,

Flitskikker

Dat werkt niet, Windows installeert vanzelf al nieuwe drivers bij het inpluggen. :pijpkikker:

met deze vragen bedoel ik dit:

1) Wat voor usb heb je: (bv: een 8 GB)

2) Nog die problemen gehad? (Die probleem dat van dat het vertraagt of is dat later gekomen)

3) Wat voor files zijn het die je erop doet? (Grote bestanden,kleine, film of vanalles???)

4) Is er nog plaats op de usb? (naam zegt het zelf xD)

1: 4 GB, 8GB, 16GB. Allemaal dezelfde fouten. De 4GB is in FAT32, de rest in NTFS.

2: Hoezo 'nog gehad'?

3: Staat in mijn vorige post.

4: Jep

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens nieuwe drivers voor je USB controller (zie Apparaatbeheer/Device Manager).

:pijphond:

Mvg,

Flitskikker

Dat werkt niet, Windows installeert vanzelf al nieuwe drivers bij het inpluggen. :pijpkikker:

Niet van de USB stick, maar de USB controller.

(Bijvoorbeeld Intel® 82801EB USB2 Enhanced Host Controller bij mij)

:kikkermet2pijpen:

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens nieuwe drivers voor je USB controller (zie Apparaatbeheer/Device Manager).

:pijphond:

Mvg,

Flitskikker

Dat werkt niet, Windows installeert vanzelf al nieuwe drivers bij het inpluggen. :pijpkikker:

Niet van de USB stick, maar de USB controller.

(Bijvoorbeeld Intel® 82801EB USB2 Enhanced Host Controller bij mij)

:kikkermet2pijpen:

challenger.png

Ik zal het proberen :D

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...