benhelsloot Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 hoe moet je in godsnaam dansen jeetje wat is dat moeilijk zeg, ol ben wel 10 gedumpt door dat hoertje pff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Had ik straks ook, maar de besturing staat toch uitgelegd? Ik weet alleen dat wanneer je gaat dansen dat er een schermpje volgt en (bij de PS3 versie) dat je dan op het driehoekje moet drukken voor instructies, maar als je hem voor een andere console hebt weet ik het niet. Gebruik eventueel YouTube. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 (bewerkt) maar bij dat instructie gaat het goed maar dan doe ik het echt gaat die balk niet eens vol jeetje een klein beetje maar Bewerkt: 14 april 2010 door benhelsloot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 (bewerkt) maar bij dat instructie gaat het goed maar dan doe ik het echt gaat die balk niet eens vol jeetje <br>een klein beetje maar<br> Als er komt te staan HOLD, moet je de stickjes naar voren HOUDEN! Wat dus NL is voor HOLD. En dan komt er na een tijdje aan de linker- en rechterkant boven van dat rondje met 2 knoppen. Bij de PS3 versie zijn dat L2 en R2; er worden tegelijk cijfers van 4 naar 1 weergegeven, druk de L2 en R2 dan elke keer in en als je niet begrijpt wat ik bedoel kan ik je helaas niet helpen. Bewerkt: 14 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Voor de rest moet je die analoge stick gewoon op die beat bewegen weetje. Ik vind het ook best lastig, het is me 1 keer gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 (bewerkt) Op de beat van de geluidsbox moet je de joysticks in tegenovergestelde richting van elkaar bewegen(bijv linkse knuppel naar rechts en de andere naar links) enzovoort. Dit moet je ook doen wanneer er Hold staat, alleen moet je dan RT en LT (L2 en R2 op de PS3) indrukken wanneer dat op het scherm word aangegeven (wanneer die knopjes in beeld verschijnen dus). Bewerkt: 16 april 2010 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 (bewerkt) Op de beat van de geluidsbox moet je de joysticks in tegenovergestelde richting van elkaar bewegen(bijv linkse knuppel naar rechts en de andere naar links) enzovoort. Dit moet je ook doen wanneer er Hold staat, alleen moet je dan RT en LT (L2 en R2 op de PS3) indrukken wanneer dat op het scherm word aangegeven (wanneer die knopjes in beeld verschijnen dus). Echt? Ik danste met de 2 analog sticks dezelfde richting uit (links & links). En ik deed van de eerste keer al zo'n sloerie binnen. Edit: 777 posts! Bewerkt: 16 april 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 zo moelijk is het niet hoor gewoon gelijktijdig je joysticks heen en weer bewegen en als er hold staat. een richting ophouden en dan als een malle omstebeurt l2 en R2 indrukken. En een beetje respect voor de dames he. Ik hoor allemaal woorden als hoer en sloerie enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 mijn klasgenoot had het mij al uitgelegd gister ik ben er al goed in als je weet hoe je dat moet doen dan is het heel simpel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 In het begin snapte ik er niets van en bewoog ik de joysticks niet maar drukte ik ze in daardoor kon ik bijna nooit een groepsdans doen. Dat duurde wel 1 maand voordat ik erachter kwam hoe je het moet doen maar nu kan ik binnen 20 seconden de groepsdans starten Get it on, Bitches Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 In het begin snapte ik er niets van en bewoog ik de joysticks niet maar drukte ik ze in daardoor kon ik bijna nooit een groepsdans doen. Dat duurde wel 1 maand voordat ik erachter kwam hoe je het moet doen maar nu kan ik binnen 20 seconden de groepsdans starten Get it on, Bitches hoe doe je dat dan ? ik kan alleen met die meisje dansen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Door perfect te dansen. Door (bijna) geen fouten te maken tijdens het dansen kun je de groepsdans starten, welke ik erg vermakelijk vind (In Maisonette). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Ik zat te showen hoe goed ik kon dansen, ging ik opeens be**en met die meid. Ik wist niet eens dat dat gebeurde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Dan doe je het niet zo goed als je zelf bent, want als je WEL goed bent krijg je een groepsdans . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Hoe moet je eigenlijk "goed" dansen? Ik heb één keer een groepdans gehad, toen ik wat zat te lummelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.