Jump to content

dingen die niet meer terug moeten komen

Typhoon

Recommended Posts

hallo iedereen,

welke dingen moeten volgens jullie niet meer terug komen die in GTA San Andreas er waren. DUs die dingen wil je niet in de volgende GTA terug zien. (als hij komt)

Ik vindt dat je die RC's er moet uithalen die kleine vliegtuigjes enzo dat vindt ik zo dom.

|Wat denken jullie

Delen op andere websites

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jowx

7

• Typhoon

5

• TopCat

4

• LouNGeR

3

Top Posters In This Topic

dat kost jow geen extra geld hoor voor echte auto namen :puh:

Waarom denk je dat R* het dan niet doet?

Omdat ze voor die rechten moeten betalen...

Daarom zitten er ook zelf verzonnen restaurants in ;)

Delen op andere websites

doe ik ook niet zei ik toch maar het is wel iri want als je een keer perongelijk die cheat doet als iets echt niet lukt of als je gewoon ff iets leuks wil doen en dan ben je bijna dood is die cheat wel handig maar dan krijg je weer zo veel money bij VC was dat veel handiger gewoon aspirine heb je leven en geen geld geld cheats sucks

Delen op andere websites

Hmm idd de auto namen, ze kunnen het wel iets maken als Mozdi RX-70 :puh:, iig dat je weet waarin je rijdt, en niet hoeft te kijken op faq.sanandreas.nl :ph34r:

Politie, ik weet et, et hoort gewoon, maar van mij mag het wel een stuk minder, ze moeten ook nie meteen beginne te skieten, als ik tegen ze aanrij.

RC dingen mogen best blijven vin ik.

Hydra (straaljager), kheb net gekeken, gaat maar 200 Km/h, sommige auto's gaan nog sneller. Die mag dus wel wat extra speed krijgen (dat ga ik zo dus ook ff aanpassen)

Meteen in het begin overal kunnen komen, en alle huizen mogen kopen etc etc.

Makkelijker maken voor modders, en niet alles compilen enzo, als een spel makkelijk te modden is, zoals bijv. HL, dan wordt het 10x zoveel gespeelt.

en kan nog veel meer bedenken...... :o

Delen op andere websites

ik vind dat van die politie's ook zo stom als je tegen hun aan rijd komen ze gelijk achter je aan.

EN wat ik zeer iritant vind is dat sommige mensen in auto's steeds tegen je aan blijfen beuken

Delen op andere websites

ik vind dat van die politie's ook zo stom als je tegen hun aan rijd komen ze gelijk achter je aan.

EN wat ik zeer iritant vind is dat sommige mensen in auto's steeds tegen je aan blijfen beuken

Wat dacht je als de politie tegen jouw aan rijd en ze komen achter je aan... :angry:

Delen op andere websites

ja, die kungfu ik altijd verrot <_<

Wat dacht je als de politie tegen jouw aan rijd en ze komen achter je aan...  :angry:

3 van de 4 keer komen ze dan niet achter je aan

Bewerkt: door LouNGeR
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...