Jump to content

dingen die niet meer terug moeten komen


Typhoon

Recommended Posts

Wat dacht je als de politie tegen jouw aan rijd en ze komen achter je aan... :angry:

heb jij dat dat heb ik nog niet gehad maar dat is ook wel iri denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    7

  • Typhoon

    5

  • TopCat

    4

  • LouNGeR

    3

Top Posters In This Topic

uhm:

-bugs eruit

-echte namen van voertuigen(maar wel dezelfde prijs)

-de politie minder streng

-ook dat vliegtuigen sneller zijn dan auto's

(is normaal wel waar)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je als de politie tegen jouw aan rijd en ze komen achter je aan...  :angry:

heb jij dat dat heb ik nog niet gehad maar dat is ook wel iri denk ik

ach man... ik heb het bijna iedere keer als ik het speel...

sta ik voor een stoplicht, komen ze met een noodgang aanzetten, stappen ze uit en gaan op me schieten :lol:

@ gertjeu: bugs moeten er zeker uit :rolleyes:

Bewerkt: door jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je als de politie tegen jouw aan rijd en ze komen achter je aan...  :angry:

3 van de 4 keer komen ze dan niet achter je aan

dat is nog steeds 1 keer teveel, het is hun schuld en ze belasten mij ermee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

die neppe namen moeten ze weg halen  gewoon volkswagen in plaats van een club  of zo :angry:

en dan het spel voor 2x zoveel geld kopen?

nee dank je ;)

gaat je alleen minder kosten ;) die bedrijven van die auto's moeten rockstar er juist voor betalen

Bewerkt: door Jacc0s
Link to comment
Delen op andere websites

doe ik ook niet zei ik toch maar het is wel iri want als je een keer perongelijk die cheat doet als iets echt niet lukt of als je gewoon ff iets leuks wil doen en dan ben je bijna dood is die cheat wel handig maar dan krijg je weer zo veel money bij VC was dat veel handiger gewoon aspirine heb je leven en geen geld geld cheats sucks

ik vind dat ze alle cheats eruit moeten halen ze zijn zo verleidelijk :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

die neppe namen moeten ze weg halen  gewoon volkswagen in plaats van een club  of zo :angry:

en dan het spel voor 2x zoveel geld kopen?

nee dank je ;)

gaat je alleen minder kosten ;) die bedrijven van die auto's moeten rockstar er juist voor betalen

was dat maar waar hé...

over die cheats heb je gelijk, niet dat ze verlijdelijk zijn maar ze moeten weg :puh:

p.s.: gebruik het Edit knopje om ervoor te zorgen dat je niet duppel post ;)

Link to comment
Delen op andere websites

die neppe namen moeten ze weg halen  gewoon volkswagen in plaats van een club  of zo :angry:

en dan het spel voor 2x zoveel geld kopen?

nee dank je ;)

gaat je alleen minder kosten ;) die bedrijven van die auto's moeten rockstar er juist voor betalen

Onzin, als jij ongewenste reclame maakt voor andere merken moet je aardig wat centen betalen, goedkoper wordt het natuurlijk nooit.

---

Ik wil de vliegtuigen wat realistiser, (sneller, opstijgen wat realistieser (niet dat hij in 2 sec opstijgt ofzo))

Auto´s mogen wat mooier en wat hedendaagser

Missies wat dichter bij :unsure: Zit je 10 min in de car, dat is natuurlijk vet borrringggg....

En zoals eerder al gezegt is : Dat sommige aúto´s ineens je gaan beuken..

Link to comment
Delen op andere websites

ik wou dat als je iets will kopen zoals dat de prijs niet zo laag is maar hoog zodat je egt moet sparen als je iets will hebben

Bewerkt: door adman
Link to comment
Delen op andere websites

ik wou dat als je iets will kopen zoals dat de prijs niet zo laag is maar hoog zodat je egt  moet sparen als je iets will hebben

Als je echte namen wilt moet je tegen de R* zeggen dat ze moeten vragen aan de auto merk maker zelf bijvoorbeeld de eigenaar van Ford maar dan met alle auto's

Zo deed Need for speed het ook :)

DAT QUOTE WAS EEN FOUTJE!

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

ik wou dat als je iets will kopen zoals dat de prijs niet zo laag is maar hoog zodat je egt  moet sparen als je iets will hebben

Als je echte namen wilt moet je tegen de R* zeggen dat ze moeten vragen aan de auto merk maker zelf bijvoorbeeld de eigenaar van Ford maar dan met alle auto's

Zo deed Need for speed het ook :)

DAT QUOTE WAS EEN FOUTJE!

volgens mij bedoeld hij dat ingame alles duurder is. niet het spel zelf ;)

en ik vind dat hij gelijk heeft ;)

Edit: laat maar zitten, ik keek over je edit heen ;)

Bewerkt: door jowx
Link to comment
Delen op andere websites

die neppe namen moeten ze weg halen  gewoon volkswagen in plaats van een club  of zo :angry:

en dan het spel voor 2x zoveel geld kopen?

nee dank je ;)

gaat je alleen minder kosten ;) die bedrijven van die auto's moeten rockstar er juist voor betalen

Nope dat klopt niet!! Auto merken zullen R* nooit ervoor betalen zodat ze BMW erin doen. Omdat er altijd wel mensen zijn die zeggen: Goh, die BMW slipt ook gauw. wat een rot autos.

Dat is wel reclame, maar negatief, en bedrijven hebben liever geen reclame dan negatieve.

Link to comment
Delen op andere websites

Echte automerken komen nooit in GTA denk ik! GTA is een spel waar je de auto helemaal kapot kunt raggen. Welk automerk zou nou willen dat hun auto's zow worden verneukt...? :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...