dizz0r Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Ik heb het spel aangeschaft voor de PC. Alleen wanneer ik multiplayer wil spelen kan hij geen servers vinden!? Ik heb enkel het spel geinstalleerd, een windows live account aangemaakt en die gelinkt aan social club. Doe ik soms wat fout? Reageren
007 Harings Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Je doet niets fout ik denk dat Rockstar pas de servers on zet wanneer de RELEASE is vrijdag dus Reageren
dizz0r Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Je doet niets fout ik denk dat Rockstar pas de servers on zet wanneer de RELEASE is vrijdag dus Ah okey goed te horen!Thanks! kan ik eerst lekker in het verhaal komen! Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Je doet niets fout ik denk dat Rockstar pas de servers on zet wanneer de RELEASE is vrijdag dus amerika bestaat ook nog hoor, die hebben het spel al. @TSer; dit komt waarschijnlijk omdat je NAT op strict staat of gta4 word geblokkeert door je firewall Reageren
dizz0r Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Je doet niets fout ik denk dat Rockstar pas de servers on zet wanneer de RELEASE is vrijdag dus amerika bestaat ook nog hoor, die hebben het spel al. @TSer; dit komt waarschijnlijk omdat je NAT op strict staat of gta4 word geblokkeert door je firewall Mijn NAT? Ik heb een livebox van orange & daarachter nog een LINKSYS ding. Bij bijvoorbeeld Unreal Tournament kan ik wel gewoon alle multiplayer spellen listen zonder dat er wat open gezet hoeft te worden. Firewall heb ik niet. Reageren
dizz0r Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Je doet niets fout ik denk dat Rockstar pas de servers on zet wanneer de RELEASE is vrijdag dus amerika bestaat ook nog hoor, die hebben het spel al. @TSer; dit komt waarschijnlijk omdat je NAT op strict staat of gta4 word geblokkeert door je firewall okey, ik weet niet wat ik heb gedaan maar het werkt! Reageren
Fezz Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Misschien had je de teveel "layers"* en kon je daardoor geen game vinden. *= Ik bedoel van dat je kan instellen dat je Geen politie wilt dat alleen de multiplayer-games zonder politie verschijnen Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 (bewerkt) ik heb het alleen bij TLAD geprobeert bij mij vind hij maar 1 server dan dat is 2 dagen de zelfde free mode server en me nat is open want gewoon IV MP werkt wel Bewerkt: 15 april 2010 door dennis313 Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 1 server? Misschien omdat het spel voor de PC net uit is. Reageren
dizz0r Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2010 1 server? Misschien omdat het spel voor de PC net uit is. Ja gisterenavond heb ik ook maar 2 tot 4 servers kunnen vinden. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Hoe zie je hoeveel servers je vindt? Want ze draaien toch gewoon op dezelfde servers als GTA IV.. ? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Jawel, alleen een ander programma. Maar de server staan in een datacenter van microsoft. Reageren
Fezz Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Dan begrijpen wij elkaar verkeerd. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Microsoft heeft een datacenter, en daarin staan servers. Op die servers worden websites gehost, maar ook MP-spellen (zoals EfLC en IV). Jij bedoelt waarschijnlijk games, want je kan niet kiezen met welke server je verbinding maakt. Bewerkt: 18 april 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.