Jump to content

Wat vind je van Luis?


Fezz

Recommended Posts

Ik vind het egt zoon uitslover iemand die helemaal populair is en daar hou ik niet zo van maar zijn moeder is zelf ook niet een lieve tante hoor...(als je verliest met vechten belt ze je op met veel gezeik..)

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Is wel goede persoon voor GTA IV. Het past wel bij Gta 4 verhaal.

Tja, ik vind hem echt minder: Zijn houding slaat nergens voor. En ondertussen als tie gaat werken in de club van Gay Tony. Gaat met een vrouw doen. Bijna de hele tijd.

En ik vind modrn niet zo mooi. Er gebeurt beetje rare dingen. Golden buzzard, N.O.O.S,E, tank, & nog andere rare dingen.

Luis is volgens mij een hooker. Dat maakt niet zo leuk bij hem!

Begrijp zijn verhaal niet zo. Ik begrijp meer Johnny's & Niko's verhaal.

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al een paar missies gespeeld en ik weet al dat hij geen respect voor zijn moeder heeft een beetje schreeuwen en met geld smijten

Zijn moeder wilde hem eigenlijk niet als kind. Dat valt op te maken uit ingame conversaties. Santo zegt in Momma's Boy al: Your mom doesn't have any pictures of you on the wall. En als je moeder zo blijft zeiken word je dat ook schijtziek hoor.

Is wel goede persoon voor GTA IV. Het past wel bij Gta 4 verhaal.

Tja, ik vind hem echt minder: Zijn houding slaat nergens voor. En ondertussen als tie gaat werken in de club van Gay Tony. Gaat met een vrouw doen. Bijna de hele tijd.

En ik vind modrn niet zo mooi. Er gebeurt beetje rare dingen. Golden buzzard, N.O.O.S,E, tank, & nog andere rare dingen.

Luis is volgens mij een hooker. Dat maakt niet zo leuk bij hem!

Begrijp zijn verhaal niet zo. Ik begrijp meer Johnny's & Niko's verhaal.

Hoezo zijn een NOOSE tank en een Buzzard nu weer raar? En Luis is helemaal geen hoer, of eerlijk gezegd, jiggalo. Die dingen gebeuren echt in het nachtclub leven in New York hoor, en Rockstar heeft dat uitstekend overgebracht naar ingame. En dat je het verhaal niet snapt ligt aan jou... :7

@hierboven: Onder invloed van Drugs wilde Tony de dingen voor Rocco gaan doen. Maar Luis wilde dat niet omdat hij toch maar zichzelf op zou blazen. Er was geen andere keus dan hem neer te slaan.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al een paar missies gespeeld en ik weet al dat hij geen respect voor zijn moeder heeft een beetje schreeuwen en met geld smijten

Zijn moeder wilde hem eigenlijk niet als kind. Dat valt op te maken uit ingame conversaties. Santo zegt in Momma's Boy al: Your mom doesn't have any pictures of you on the wall. En als je moeder zo blijft zeiken word je dat ook schijtziek hoor.

Is wel goede persoon voor GTA IV. Het past wel bij Gta 4 verhaal.

Tja, ik vind hem echt minder: Zijn houding slaat nergens voor. En ondertussen als tie gaat werken in de club van Gay Tony. Gaat met een vrouw doen. Bijna de hele tijd.

En ik vind modrn niet zo mooi. Er gebeurt beetje rare dingen. Golden buzzard, N.O.O.S,E, tank, & nog andere rare dingen.

Luis is volgens mij een hooker. Dat maakt niet zo leuk bij hem!

Begrijp zijn verhaal niet zo. Ik begrijp meer Johnny's & Niko's verhaal.

Hoezo zijn een NOOSE tank en een Buzzard nu weer raar? En Luis is helemaal geen hoer, of eerlijk gezegd, jiggalo. Die dingen gebeuren echt in het nachtclub leven in New York hoor, en Rockstar heeft dat uitstekend overgebracht naar ingame. En dat je het verhaal niet snapt ligt aan jou... emo.gif

@hierboven: Onder invloed van Drugs wilde Tony de dingen voor Rocco gaan doen. Maar Luis wilde dat niet omdat hij toch maar zichzelf op zou blazen. Er was geen andere keus dan hem neer te slaan.

best wel raar he terwijl hij dat zeg zie je een foto van luis op de achtergrond :puh:

een klein foutje of een easter egg ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Luis wel een coole gast

Het enige irritante is dat hij op alles wel wat te klagen heeft

zeuren kan hij wel :Y

Ik vind zijn houding wel goed :tu:

echt zo'n player die het met de helft van alle Lady's in LC heeft gedaan.

Ik had wel graag gezien dat hij meer rondhing bij de Northwood Dominican Drug Dealers.

Dat je wat meer het ganggevoel hebt. Armando en Henrique zijn ook niet alles :N

Het zou me cooler hebben geleken als Tony echt een hoog lid bij de

Ancelotti's zou zijn zodat je ook opdrachten voor hun doet

en ook binnen bent in de gang :engel::sigaar:

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...