Jump to content

laptop voor gta 4


superxtom

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    8

  • Kryziek

    5

  • Sprunk

    4

  • Alexxxxxxxxxx

    4

nee

Ten eerste heb ik al ruim 3 maal gezegt dat de laptops die hayte poste het beste zijn.

Ten tweede, er is al miljoenen keer gezegt dat die cpu het spel niet aankan, toch blijf je laptops met zulke cpu's kiezen, als je toch niet naar ons advies luistert bespaar ons de bandbreedte die eht heeft gekost om dit allemaal te laden.

Ten Derde, je had al een topic aangemaakt, een 2e is dus helemaal niet nodig

Link to comment
Delen op andere websites

wesley ik hoef geen cometaar meer van jou. jij hebt mij tot nu toe niet echt geholpen.

dus een vraag voor iedereen behalve wesley: kan iemand mij uitleggen hoe dit filmpje dan in mekaar steekt

Link to comment
Delen op andere websites

wesley ik hoef geen cometaar meer van jou. jij hebt mij tot nu toe niet echt geholpen.

dus een vraag voor iedereen behalve wesley: kan iemand mij uitleggen hoe dit filmpje dan in mekaar steekt

Hij helpt inderdaad niet als je zijn posts niet eens fatsoenlijk leest.

Je hebt al een topic, waar al de beste laptops zijn gepost voor jouw budget (wat overigens niet door mij was, maar door Kryziek). En nee, met die laptop kan je het niet fatsoenlijk spelen.

Je openings post vond ik persoonlijk ook een beetje vaag. Ik kon wel begrijpen wat je bedoelde, maar vond het irritant om te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

wesley ik hoef geen cometaar meer van jou. jij hebt mij tot nu toe niet echt geholpen.

dus een vraag voor iedereen behalve wesley: kan iemand mij uitleggen hoe dit filmpje dan in mekaar steekt

nee, als je zo doet zie ik ook niet waarom mensen jou uberhaupt willen helpen...

Ik heb jou goed geholpen, dat jij nou elke post kwart leest is niet mijn fout maar jou eigen, het is compleet je eigen beslissing om dit zo te doen, maar ga daarna niet een beetje lopen kakelen dat wij je slecht helpen, ga dan ergens anders heen ofzo en stel je vraag hier dan ook niet, dat is voor de gemiddelde nederlander duidelijk zat

Link to comment
Delen op andere websites

wesley ik hoef geen cometaar meer van jou. jij hebt mij tot nu toe niet echt geholpen.

Heb jij een ziekte dat je slechts de eerste 3 woorden leest uit een post? Hij heeft jou heel goed geholpen en hij zegt je alleen dat GTA IV het niet zal doen op die laptop. Als jij zo erg overtuigt bent dat hij het daarop wel goed doet, waarom maak je dan uberhaüpt een topic hier over aan? Niemand houdt je tegen om hem te kopen.

kan iemand mij uitleggen hoe dit filmpje dan in mekaar steekt

?

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel zal wel opstarten en draaien, maar de frames zullen dramatisch zijn en je settings zullen op minimum moeten staan. Erg speelbaar zal het dus niet zijn, je hebt dus twee keuzes:

-eigenwijs zijn en de laptop kopen, en daarna ondervinden dat het spel niet goed draait

-luisteren, de laptop niet kopen en verder sparen of een vaste PC kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel door allerlei tweaks werkend gekregen ( met o.a. Gamebooster,Commandline,Contig)

Mijn laptop is iets slechter dan die maar ik haal rond de 9 FPS. Dan is niet veel.

Ik denk dat jij rond de 11 FPS a 13 FPS komt te zitten. Als het je lukt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel door allerlei tweaks werkend gekregen ( met o.a. Gamebooster,Commandline,Contig)

Mijn laptop is iets slechter dan die maar ik haal rond de 9 FPS. Dan is niet veel.

Ik denk dat jij rond de 11 FPS a 13 FPS komt te zitten. Als het je lukt

Als ik naar het filmpje kijk wat hij er zelf bij steekt is 20FPS wel haalbaar en dat is zo goed als redelijk speelbaar. Niet 100%, maar opzich wel speelbaar. Mits hij de resolutie laag houd en de instellingen zo laag mogelijk. Het ziet er dan wel niet uit, maar je kunt wel GTA IV spelen...

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vroeger een vergelijkbare laptop, alleen een Turion 64 X2 TL-64 en een 8400M GS 256MB en GTA IV liep op de resolutie van 800x600 en alle instellingen op Low toch wel op 18 FPS. Het spel zou misschien wel lopen, maar verwacht niet dat het super gaat lopen. Laptops zijn immers niet geschikt voor GTA IV. Wil je GTA IV goed kunnen draaien, dan zou je een desktop-PC moeten kopen/samenstellen (samenstellen raad ik zelf aan).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...