Jump to content

Air Max 95'ers


shoeareainc001

Recommended Posts

Hey,

Ik zoek deze schoenen die ik via internet vond, maar weet iemand waar ik deze (als het kan in Nederland) kan bestellen, en eventueel voor een leuk prijsje?

Ohja, en ze moeten die verkopen in maat 46.

Het gaat om deze:

http://www.shoeareainc.com/productlist.asp?nsort_id=1434&class_id=48&sort_id=304

http://picasaweb.google.se/ailsachen08nikemax

post-122736-1271344964,63.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou even naar de lokale sport winkel gaan om daar tekijken.

Overigens zou ik niet op internet airmax van minder dan 90 euro kopen want die zijn vrijwel altijd namaak.Dus voor een goedkope prijs hoef je het zowiezo niet te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou even naar de lokale sport winkel gaan om daar tekijken.

Overigens zou ik niet op internet airmax van minder dan 90 euro kopen want die zijn vrijwel altijd namaak.Dus voor een goedkope prijs hoef je het zowiezo niet te doen.

Bij de meeste normale sport winkels verkopen ze geen airmax zoals dit, daar verkopen ze meer casual.

Je kan beter kijken bij winkels die speciale contracten hebben met Nike, zelfs in Apeldoorn zit er één ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Klik Hier! Misschien dat hij hier staat

Als je dan toch schoenen uit Amerika haalt, raad ik eerder deze aan, vele exclusieve schoenen (meerdere merken en types) die je dan waarschijnlijk als 1 van de 5 in heel Nederland draagt :)

NB: Hou rekening met invoer kosten, bij Pickyourshoes betaal je zo'n 60 à 70 euro voor schoenen, maar met invoerkosten komt dat op zo'n 110 uit :) Zorg dat je voor geen verrassingen komt te staan.

EDIT: Die link doet het niet? :?

Anyway: www.pickyourshoes.com

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...