leonnet Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 hey , zou iemand mij kunnen helpen met de missie :Mountain Cloud Boys ik krijg wel iedereen dood, alleen woozi loopt niet mee terug ( en wil ook niet in een auto ) als je de savegame wilt : http://www.leonnet.nl/dump/GTASAsf1.b ( je mag gewoon cheats gebruiken hoor doe ik zelf ook in overvloed ) alvast erg bedankt ( ps. die rc vliegtuigjes krijg ik ook niet optijd neer geknalt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) De luiheid vloeit? omg <_< Edit door Exabyte:Hier help je hem niks mee Bewerkt: 21 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) De spamheid vloeit? OMG zeg, wat een bijdrage aan het forum. En he tzal wel een bug zijn lijkt mij, want SA = een en al bugs. Bewerkt: 20 juni 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) help hem is zielig Edit door Exabyte: Niet onzinnig posten Check je pb's Bewerkt: 21 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 help hem is zielig Heb jij ooit van regels gehoord, of van postboosten, of van spammen, of van warns, of van een ban? :angry: Doe normaal zeg. Maar ik denk dat je een new game moeten beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonnet Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 oeps dit moest in de missie hulp forum :S maar kan niemand ff proberen ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 kijk anders in de walktrough als het niet lukt en probeer het zlef ook es een paar keer meschien doe je zelf wel iets fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 kijk anders in de walktrough als het niet lukt en probeer het zlef ook es een paar keer meschien doe je zelf wel iets fout precies! het zelf doen is veel leuker! klik hier voor die walktrough: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=SF_D1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ( ps. die rc vliegtuigjes krijg ik ook niet optijd neer geknalt ) doe gewoon hele tijd de code: Blaas alle auto's op die dicht bij zijn CPKTNWT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Ja, lang leve de walktrough! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonnet Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 daar kijk ik als eerste als die niet lukt ik heb dat al wel 5 keer gelezen maar er staat niks bij van dat hij niet in de auto stapt ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Verplaatst naar GTA San Andreas Missie Hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.