Jump to content

Hééél vaag!

rakker

Recommended Posts

hallo

ik heb iets heel vaags mee gemaakt. ik vloog in m'n hydra op de ps2 gwoon door het land. toen sprong ik eruit boven bayside marina, ik lande met mijn parachute, alles nog normaal. ik loop een tijdje, alles nog normaal. ik schiet op een paar luitjes, alles nog normaal. maar in eens komen er van die vagos op me afrennen. ik knal ze af en dan komt er ineens te staan: je hebt eeen gangwar uitgelokt. ik knal ze allemaal af en na een wave heb ik de 'hood veroverd. ik heb geen codes gebruikt en ook niet dat eene dat je naar het nooord oosten moet vliegen en dan verdrinken. dit was mijn save game en had net heleboel missies gedaan. ik heb maar niet opgeslagen. weet iemand wat ik fout heb gedaan of heb je dit zelf ook gehad?

Lammiebal

Delen op andere websites

er is niks fout aan dat hoort er gewoon bij als het goed is heb je dat bij een missie ook gedaan

groen = grove street

paars = ballas

geel = vagos

P.S. maar er niet te veel werk van om zze allemaal te veroveren je raakt ze ook weer kwijt

Delen op andere websites

Maar hoe komt het dat er geen geel op de radar stond. en kun je alles zo overnemen? dan vind ik er niets aan. en oh ja ik heb het al uitgespeeld

oh ja en wat vind je van mijn signature?

Bewerkt: door rakker
Delen op andere websites

Maar hoe komt het dat er geen geel op de radar stond. en kun je alles zo overnemen? dan vind ik er niets aan.

bij mij stond er heel licht rood op de radar(kan ook andere kleur zijn), bijna niet te zien, maar de rest van de gangwars gaan in 3 waves! ;)

Delen op andere websites

bij mij stond er heel licht rood op de radar(kan ook andere kleur zijn), bijna niet te zien, maar de rest van de gangwars gaan in 3 waves!

en toch vind ikhet vaag. kun je zo heel las venturas overnemen?

Delen op andere websites

bij mij stond er heel licht rood op de radar(kan ook andere kleur zijn), bijna niet te zien, maar de rest van de gangwars gaan in 3 waves!

en toch vind ikhet vaag. kun je zo heel las venturas overnemen?

Nee, Alleen die plaats.

Dat hoort er gewoon bij. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...