rakker Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 hallo ik heb iets heel vaags mee gemaakt. ik vloog in m'n hydra op de ps2 gwoon door het land. toen sprong ik eruit boven bayside marina, ik lande met mijn parachute, alles nog normaal. ik loop een tijdje, alles nog normaal. ik schiet op een paar luitjes, alles nog normaal. maar in eens komen er van die vagos op me afrennen. ik knal ze af en dan komt er ineens te staan: je hebt eeen gangwar uitgelokt. ik knal ze allemaal af en na een wave heb ik de 'hood veroverd. ik heb geen codes gebruikt en ook niet dat eene dat je naar het nooord oosten moet vliegen en dan verdrinken. dit was mijn save game en had net heleboel missies gedaan. ik heb maar niet opgeslagen. weet iemand wat ik fout heb gedaan of heb je dit zelf ook gehad? Lammiebal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 is bij missies in het eerste eiland dan moet je buurte veroveren ik dacht groen=van jou paars=van negers geel=van negers weet het ni zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) volgens mij hoort dat gedeelte er gewoon bij groen = grove street paars = ballas geel = vagos Bewerkt: 20 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 is best wel fun zon gangwars starte veel geld,veel guns... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 er is niks fout aan dat hoort er gewoon bij als het goed is heb je dat bij een missie ook gedaan groen = grove street paars = ballas geel = vagos P.S. maar er niet te veel werk van om zze allemaal te veroveren je raakt ze ook weer kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ja had ik ook zat ze in het begin allemaal te veroveren uiteindelijk geraak je ze allemaal kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Maar bayside marina ligt in las venturas. en er stonden geen kleuren op de radar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Maar bayside marina ligt in las venturas. en er stonden geen kleuren op de radar. hij ligt idd in LV, maar dat hoort... maak je er niet druk om! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Maar hoe komt het dat er geen geel op de radar stond. en kun je alles zo overnemen? dan vind ik er niets aan. en oh ja ik heb het al uitgespeeld oh ja en wat vind je van mijn signature? Bewerkt: 20 juni 2005 door rakker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Maar hoe komt het dat er geen geel op de radar stond. en kun je alles zo overnemen? dan vind ik er niets aan. bij mij stond er heel licht rood op de radar(kan ook andere kleur zijn), bijna niet te zien, maar de rest van de gangwars gaan in 3 waves! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 bij mij stond er heel licht rood op de radar(kan ook andere kleur zijn), bijna niet te zien, maar de rest van de gangwars gaan in 3 waves! en toch vind ikhet vaag. kun je zo heel las venturas overnemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 bij mij stond er heel licht rood op de radar(kan ook andere kleur zijn), bijna niet te zien, maar de rest van de gangwars gaan in 3 waves! en toch vind ikhet vaag. kun je zo heel las venturas overnemen? Nee, Alleen die plaats. Dat hoort er gewoon bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 owh. ok dan sla ik het de volgende keer gwoon op. dus het kan alleen in bayside marina Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 owh. ok dan sla ik het de volgende keer gwoon op. dus het kan alleen in bayside marina ja, en in LS natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 dus het kan alleen in bayside marina een overbodige vraag want, jowx zei 1 bericht eerder dat het alleen in bayside marina is. wel ff opletten he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.