MidnightMayhem Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Dag, Ik heb de standaardemoticon : D per ongeluk door iets anders vervangen. Ik wil deze graag terug. Kan ik dit (handmatig) terugzetten? Als ik het gewoon via 'n chatvenster doe zegt hij: Toetsencombinatie al bezet door Windows Live. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Heb je al geprobeerd om WLM opnieuw te installeren? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Nee, maar dat doe ik morgen. Het is namelijk ontzettend druk nu in de chat Reageren
Kloep Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 In een gesprek kun je op het kleine emoticon klikken onder je typvenster. Vervolgens ga je naar 'Alles weergeven...'. Daar zoek je de nieuwe emoticon op, en hier verander je de toetscombinatie van. Dit doe je door naar Aangepaste emoticons te gaan, en vervolgens naar 'Bewerken...'. Zodra je dan de toetscombinatie hebt gewijzigd, kun je iemand vragen om de smiley te typen, en je kunt hem zo overnemen. Succes! Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Hij wilt de toetsencombinatie niet wijzigen Ik installeer 'm vanmiddag wel opnieuw. Reageren
Kloep Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Lukt het ook niet om de emoticon te verwijderen? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Nee die hokjes, daar kan ik niet op klikken. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Als je :> doet krijg je ook de : D emoticon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.