Jump to content

Virussen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoeveel virussen bevat jouw computer?

heb de mijne laatst gescand en zaten 2 wormen en 1 trojan op :o

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

8

• RHochstenbach

2

• MegaPilot

2

• Casss

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

0 virussen, iig op windows zelf.

In VMWare op windows 2000 heb ik 1 of ander vage trojan, ik kan niet meer op het internet daarzo en ik kan ook niet meer verkennen :puh:

Beetje rare vraag, maar als je een virus hebt of trojan, wil je die aub naar mijn g-mail sturen? Stuur maar een PB dan stuur ik mijn g-mail.(Ook handig als je vermeld om welk virus het gaat, dan weet ik hoe ik er mee om moet gaan)en als het kan pak hem ook even in in een .rar

Geplaatst:

Ik heb geen virussen, bij mij word er elke dag een quick-scan gemaakt en als ie iets vind vraagt ie direct om te verwijderen :) En als ik iets download word er ook gescand door Firefox en daarna door ESET NOD32 :D

Geplaatst: (bewerkt)

Net nog gescand had 0 virussen

@ wesley zou je ze niet een verwijderen?

Bewerkt: door RS-modder
Geplaatst: (bewerkt)

Net nog gescand had 0 virussen

@ wesley zou je ze niet een verwijderen?

Misschien spaart ie ze :7

OT: 0 virussen :D

Bewerkt: door BanaanDaan
Geplaatst:

Nee, want ik heb ze voor een reden:

In VMWare op windows 2000 heb ik 1 of ander vage trojan, ik kan niet meer op het internet daarzo en ik kan ook niet meer verkennen :puh:

Beetje rare vraag, maar als je een virus hebt of trojan, wil je die aub naar mijn g-mail sturen? Stuur maar een PB dan stuur ik mijn g-mail.(Ook handig als je vermeld om welk virus het gaat, dan weet ik hoe ik er mee om moet gaan)en als het kan pak hem ook even in in een .rar

daarbij, er werken er neit super veel en soms komen er ook gewoon een programma, das best vaag.

Het zijn allemaal oudere virussen, uit 1994 enzo, dus de kans dat ze hier op werken is nihil, en uit voorzorg heb ik het goed verstopt en in de .rar laten zitten, dus er kan niks gbeeuren.

Geplaatst:

Nee, want ik heb ze voor een reden:

daarbij, er werken er neit super veel en soms komen er ook gewoon een programma, das best vaag.

Het zijn allemaal oudere virussen, uit 1994 enzo, dus de kans dat ze hier op werken is nihil, en uit voorzorg heb ik het goed verstopt en in de .rar laten zitten, dus er kan niks gbeeuren.

Kan je een .rar ook als een soort gevangenis gebruiken waardoor de virussen onschadelijk zijn ofzo confused2.gif

Geplaatst:

ja, want dat is een gecomprimeerd bestand, in dat bestand kan niks uitgevoert worden.

Malware word ook alleen uitgevoert doordat je het zelf op de 1 of andere manier start, dus zolang ik het neit start kan er niks gebeuren, en zelfs al start ik het, het zijn achterhaalde virussen en zullen amper werken op vista als ze al willen starten.

Geplaatst:

ja, want dat is een gecomprimeerd bestand, in dat bestand kan niks uitgevoert worden.

Malware word ook alleen uitgevoert doordat je het zelf op de 1 of andere manier start, dus zolang ik het neit start kan er niks gebeuren, en zelfs al start ik het, het zijn achterhaalde virussen en zullen amper werken op vista als ze al willen starten.

Ok, misschien is het leuk om die virussen in de virtual PC te laten draaien, op te nemen en op YouTube te zetten! ik wil wel een 5000 virussen in actie zien hypocrite.gif

Geplaatst:

dat is wel een probleem want mijn pc loopt al vast bij een foto opslaan die met virtual machine gemaakt is, filmen lukt al helemaal niet.

daarbij starten virussen ook regelmatig niet. SMASH.exe werkte wel, alleen niet op de manier dat hij hoorde. Dus dat moet ik nog wel even uitzoeken.

Danooct1 heeft trouwens wel filmpjes van hoe allerlei virussen eruit zien, mss kun je zijn kanaal eens bezoeken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...