Jump to content

Virussen

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

8

• RHochstenbach

2

• MegaPilot

2

• Casss

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Er bestaat ook virussen voor appel's OSX hoor ;)

Ja dat snap ik, maar toch heb ik er geen op dit moment ;)

Geplaatst:

Ik heb onlangs gescand, en er werd toen 1 virus gevonden, maar ik weet niet zeker of dat een virus was, lol, kan ook gewoon een bestand zijn dat ie als virus beschouwt terwijl dat niet zo is, zo duidde hij ook de SAMP server aan als virus :puh:.

Geplaatst:

dat is wel een probleem want mijn pc loopt al vast bij een foto opslaan die met virtual machine gemaakt is, filmen lukt al helemaal niet.

daarbij starten virussen ook regelmatig niet. SMASH.exe werkte wel, alleen niet op de manier dat hij hoorde. Dus dat moet ik nog wel even uitzoeken.

Danooct1 heeft trouwens wel filmpjes van hoe allerlei virussen eruit zien, mss kun je zijn kanaal eens bezoeken.

Lol ik ben toevallig geabooneerd op die gozer op youtube :puh: .

OT:9 virussen, vroeger was ik erg onvoorzichtig en toen kreeg ik een virus waardoor mijn pc niet meer opstarte.Sindsdien ben ik hartstikke voorzichtig en heb ik geen virussen meer gehad.

Geplaatst:

0 virussen gelukkig. Je moet voor de grap Total Security downloaden. Daar ben ik een maand mee bezig geweest om hem weg te halen. Kleren virussen welken [...] verzinnen ze nou. Je hebt er geen eene [...] aan.

Geplaatst: (bewerkt)

Mac OS X hier, dus geen virus nee ;)

Je kunt virussen hebben, die op je Mac OS X geen kwaad kunnen, maar zich nestelen in iets dat je doorstuurt naar anderen, die er dan met hun Windows PC wél last van kunnen krijgen.

Daarom is het goed om ook je Mac af en toe te controleren met een on demand virusscanner, zoals de gratis te downloaden ClamXav, speciaal voor de Mac.

Bewerkt: door clus
Geplaatst:

0 virussen gelukkig. Je moet voor de grap Total Security downloaden. Daar ben ik een maand mee bezig geweest om hem weg te halen. Kleren virussen welken [...] verzinnen ze nou. Je hebt er geen eene [...] aan.

ga mensen lekker adviseren om rogue(fake) anti virus te downloaden.

Virussen en andere fouten op jouw computer worden niet door de computer of andere computergebruikers/virusmakers veroorzaakt, maar door de gebruiker zelf.

Dit geeft mijn vertrouwen in mezelf aan van deze stelling:

5drnl5.png

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

ik heb al dat spul ook uit staan, allemaal zwaar nutteloos, het geeft alleen maar irritante meldingen van dingen die je (als je een beetje ervaren bent) al lang wist

Geplaatst:

Ik gebruik het gratis virusprogramma van Microsoft, Security Essentials op mijn netbook. Het is een goed anti virusprogramma met real time bescherming en het vertraagd je systeem niet. Ideaal voor netbooks dus. Ik kan het aan iedereen aanraden met een netbook omdat het zeer licht en toch heel goed is. Op mijn normale PC staat momenteel geen virusscanner, daar ik er geen torrents mee binnenhaal of andere rommel via download programma's als LimeWire e.d.

Ik gebruik het gratis virusprogramma van Microsoft, Security Essentials op mijn netbook. Het is een goed anti virusprogramma met real time bescherming en het vertraagd je systeem niet. Ideaal voor netbooks dus. Ik kan het aan iedereen aanraden met een netbook omdat het zeer licht en toch heel goed is. Op mijn normale PC staat momenteel geen virusscanner, daar ik er geen torrents mee binnenhaal of andere rommel via download programma's als LimeWire e.d.

Ten eerste, als je wat afweet van torrents en torrentssites, dan kijk je naar de comments of de torrent fake OF een virus is. Ten tweede, in Limewire zit een ingebouwde virusscan voor de bestanden die je binnenhaalt, ik heb al een paar maal een virus binnengehaald met Limewire, maar Limewire verwijderde de virussen zelf hoor. ;) Via torrents heb ik nog maar 1maal een virus binnengehaald, een trojan, maar om nou te zeggen dat dat moeite vergt voor m'n virusscanner..Niet echt. Ik moet eerlijk zeggen dat MBAM soms iets vindt wat m'n Norton niet vindt..;)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Elke idioot kan random neerzetten dat een torrent fake is, elke idioot kan neerzetten dat een torrent virussen bezit, en elke idioot kan zeggen dat het de beste download ooit is.

Maar ik heb wel eens virussen gehad. Ik wist daarvan omdat ik soms pop-ups kreeg van zo'n gratis fake virusscanner, die automatisch een virusscanner installeerde, virussen constateerde, en je moest betalen om ze te verwijderen. MBAM verwijderde deze ook, maar niet de bron. Dus ik installeer Avia, die geeft aan dat het meerendeel van mijn computer uit virussen bestond. Dus ik klik doodleuk op Quarantaine ("je kan ze toch meteen terug halen"). Wat blijkt, pc naar de klote, en je moet zelf elk bestand wat in quarantine zet terug zetten (je kan dus niet de hele lijst selecteren). Ik snap dus om dit niet waarom er nog mensen zijn die voor virusscanners betalen. Ze doen toch meer kwaad dan goed.

Geplaatst:

Ten eerste, als je wat afweet van torrents en torrentssites, dan kijk je naar de comments of de torrent fake OF een virus is.

In tegenstelling tot jou vertrouw ik die mensen op torrent sites niet. Iedereen kan daar een comment neerzetten. Elke 'noob' die niet weet wat je met een .iso bestand moet zet namelijk gelijk met CAPS LOCK neer dat het een virus/trojan is.

Ten tweede, in Limewire zit een ingebouwde virusscan voor de bestanden die je binnenhaalt, ik heb al een paar maal een virus binnengehaald met Limewire, maar Limewire verwijderde de virussen zelf hoor.

Toch raar dat ik mijn broertje's laptop heb moeten herinstalleren vanwege een door LimeWire binnengehaald virus. Iedereen (behalve jij) kan op zijn klompen aanvoelen dat die virusscanner in LimeWire natuurlijk nooit alle virussen herkent en verwijderd. LimeWire houd alleen bepaalde bekende virussen tegen, maar kan nooit elk virus ter wereld tegenhouden. Dat kan geen een anti virus pakket.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...