Jump to content

Wat vind jij van de "Episodes From Liberty City"?


miesy

Recommended Posts

Ik heb EfLC gister gekocht bij de intertoys en ben begonnen met The Lost and Damned. Na even de graphics goed gezet te hebben en de patch geinstalleerd te hebben kon ik spelen. Ik ben altijd al wel van dat motor rijden geweest en deze game is daar perfect voor. Het is echt heel cool om met z'n allen over de snelwegen van alderney te razen. Wat me ook opviel is dat er weer lekker veel geschiet in de game zit, en heb tot nu toe de sawn off shotgun (niet zeker van de naam though) en de grenate launcher gebruikt en dat zijn mooie wapens. De safehouse van The Lost vind ik ook echt vet. Al met al kan ik er verder niet veel over zeggen, heb TBoGT nog niet gespeeld.

Kortom: TLaD, so far so good. De storyline ziet er goed uit en kan niet wachten om verder te gaan. Ik denk dat ik vanmiddag ook TBoGT ga spelen. Ik denk dat dit een must-have is voor het GTAIV verhaal en ook een beetje voor het San Andreas gevoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Kopen zeg ik. Het is geweldig. het geeft een betere sfeer dan in gta iv. En TBoGT is ook geweldig.

Een betere sfeer zou ik niet zeggen. Het is dezelfde stad, maar vanuit een ander oogpunt en dat geeft een nieuw gevoel. The Lost vind ik een zalige game, en ik rij nu ook vaker met mijn Hexer (motor). Kleine losse zijmissies zijn er ook: random personages, gangwars en races waar je de tegenstanders met een knuppel van hun motor toekt! :D Geweldig gewoon! En als je The lost eventjes beu bent, kan je nog feestvieren in TBoGT! Je bezatten, een wijf binnendoen... kopen voor die goede prijs van 30€! Prijs/kwaliteit zit goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt hem geweldig zowel de Singleplayer als de Multiplayer alleen beginnen beidde storylines (TLAD & TBOGT) nogal saai en worden ze pas leuker na een paar missies.

Voor de rest zijn de nieuwe wapens, voertuigen, activiteiten, personages, etc. geweldig. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Door al dat Gebazel in het forum over EoLC

kreeg ik spontaan zin om met de Sawn off Shotgun wat gangwars uit te voeren in TLaD

Toen ik klaar was had ik geen tijd meer om ook evve TBoGT te spelen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

In beide zijn er ca. 20 voertuigen bij gekomen, een handvol extra wapens, extra interiors en natuurlijk een nieuwe verhaallijn met de bijhorende personages, safehouses en kleding. In TBoGT heeft de Parachute ook nog eens zijn terugkeer, dus is het mogelijk om nog eens te BASE-jumpen, uiteraard zijn er daarnaast ook nog wat extra dingetjes maar die zijn Story-gewijs ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen dus ik doe het hier maar. Weet iemand of er in de pc versie van GTA Episodes From Liberty City de functie Anti Aliasing zit? Anti Aliasing ontbreekt bij GTA IV, en daar kan ik me soms vreselijk aan storen.

Groeten,

Markieee

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...