Jump to content

Hoe ver heb jij EfLC/TLaD/TBoGT uitgespeeld?


Mythbuster

  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe ver heb jij TLaD uitgespeeld?

    • 0%
      4
    • 10%
      5
    • 20%
      2
    • 30%
      1
    • 40%
      1
    • 50%
      1
    • 60%
      2
    • 70%
      1
    • 80%
      1
    • 90%
      0
    • 100%
      5
    • Alleen de storyline helemaal uitgespeeld
      9
  2. 2. Hoe ver heb jij TBoGT uitgespeeld?

    • 0%
      12
    • 10%
      2
    • 20%
      0
    • 30%
      0
    • 40%
      0
    • 50%
      0
    • 60%
      2
    • 70%
      3
    • 80%
      0
    • 90%
      0
    • 100%
      4
    • Alleen de storyline helemaal uitgespeeld
      9


Recommended Posts

Titel zegt het al, heb de zoekfunctie gebruikt en kan daarmee geen topic zoals deze vinden.

Dit topic is meer voor PC en PS3 spelers bedoeld, of Xbox'ers die het spel nog maar sinds rond de PC/PS3 release hebben, aangezien Xbox360 spelers het spel al veel langer hebben dan de PC en PS3'ers. Uiteraard mogen Xbox'ers gewoon stemmen :7, alleen geeft het een verkeerd beeld als alle Xbox'ers 100% stemmen, omdat zij het spel nog maar net hebben zou dat een beetje 'oneerlijk' zijn, als jullie snappen wat ik bedoel.

Ik ben bij beide net klaar met de storyline... Nu weet ik dus niet precies hoeveel procent dat is, vandaar dat ik die optie er maar gewoon bij heb gezet...

Hoe ver zijn jullie?

EDIT@Hearv:

Klopt.. Heb de tekst iets aangepast. 'T geeft alleen anders zo'n verkeerd beeld snap je xD aangezien Xbox'ers 'm al kei lang hebben.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Bij TLAD iets boven de 10%. Alleen de eerste missie gespeeld. En bij TBoGT heb ik de storyline sinds gisteren al uit.emo.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor Mythbuster, ik snap wat je probeert te bereiken met het PS3 en PC Only hoor, maar zoiets kan je gewoon niet doen... wat als er nu een 360 bezitter is die pas EfLC heeft gekocht, dan wordt die zomaar uitgesloten van dit topic? Dat is discriminerend, dat is waarschijnlijk niet je bedoeling hoor, maar op deze manier gaan zich 2 fronten creëren en dat is de bedoeling niet :) .

Ah ik heb trouwens zowel TLaD als TBoGT uitgespeelt, maar ik heb nog niet veel zijmissie's gedaan, enkel in TLaD.

Ik heb wel geen benul hoveel % dat zou zijn... :$

Link to comment
Delen op andere websites

gister heb ik tlad uitgespeeld en vandaag begin ik met ballad of tony

best wel raar op dat moment schiet je billy dood en een half uurtje later zie je hem met yellow little people tepraten

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT@Hearv:

Klopt.. Heb de tekst iets aangepast. 'T geeft alleen anders zo'n verkeerd beeld snap je xD aangezien Xbox'ers 'm al kei lang hebben.

En dan, zo´n topic bestond nog niet, dus mag je er gewoon posten. Immers is 2 topics maken over hetzelfde onderwerp nutteloos.

Beide op 100% ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...