Jump to content

Hoe ver heb jij EfLC/TLaD/TBoGT uitgespeeld?


Mythbuster

  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe ver heb jij TLaD uitgespeeld?

    • 0%
      4
    • 10%
      5
    • 20%
      2
    • 30%
      1
    • 40%
      1
    • 50%
      1
    • 60%
      2
    • 70%
      1
    • 80%
      1
    • 90%
      0
    • 100%
      5
    • Alleen de storyline helemaal uitgespeeld
      9
  2. 2. Hoe ver heb jij TBoGT uitgespeeld?

    • 0%
      12
    • 10%
      2
    • 20%
      0
    • 30%
      0
    • 40%
      0
    • 50%
      0
    • 60%
      2
    • 70%
      3
    • 80%
      0
    • 90%
      0
    • 100%
      4
    • Alleen de storyline helemaal uitgespeeld
      9


Recommended Posts

Ik ben net begonnen met The Ballad Of Gay Tony, volgens mij heb ik de 2e missie al gedaan. Ik heb GTA 4 dag in dag uit gespeeld, ik zie in het nieuwe spel echt verbeteringen! Ik ben echt blij met de Episodes from Liberty City.

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb ze allebij een paar dagen geleden al uitgespeeld, zit nu bij beide rond de 70% a 75% ik ben bezig met die trophy waarbij ik alle missies op 100% Moet hebben, heb ik bijna gedaan, dan alleen nog die 25 Drugwars, maar da is ook zo gedaan, want ben er al aan begonnen, dan heb ik ze allemaal! oja zijn er nog mensen die intresse hebben om Fly The Co Op te proberen en om te boosten voor LVL 10???

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb ze allebij een paar dagen geleden al uitgespeeld, zit nu bij beide rond de 70% a 75% ik ben bezig met die trophy waarbij ik alle missies op 100% Moet hebben, heb ik bijna gedaan, dan alleen nog die 25 Drugwars, maar da is ook zo gedaan, want ben er al aan begonnen, dan heb ik ze allemaal! oja zijn er nog mensen die intresse hebben om Fly The Co Op te proberen en om te boosten voor LVL 10???

hoe bedoel je 'boosten'?

haha was ff offtopic srry

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje zwak dat er nu steeds meer topics verschijnen voor de EfLC voor enkel de PS3/PC. De xbox-bezitters hebben hem ook nog altijd. Vandaar dat ik ook reageer, maar ik wou dit wel even kwijt. Ik heb beide de storyline uitgespeeld, en bij TBOGT de eerste 25 drugs wars gedaan. Beide uit dus, moet alleen nog wat Achievements behalen en dan ben ik ready :) .

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Al 2 keer enige tijd geleden het verhaal van TLAD en TBOGT uitgespeeld. Dit heb ik gedaan vanwege de verschillende keuzes die je in de 2 Episodes ter beschikking hebt. Het is leuk om het dan voor de 2e keer anders te doen, tevens zijn de verhaallijnen ontzettend indrukwekkend evenals de missies. Heb ook al aardig wat submissies voltooid. De 25 Drug wars uit TBOGT en een aantal Gang wars uit TLAD. Alle Random Characters en de Car Theft missies van Angus Martin zijn ook gedaan. Ook heb ik alle Base Jumps uit TBOGT gedaan en een aantal Club Management opdrachten.

Verder speel ik de beide Episodes eigenlijk niet dagelijks meer. Het begint na het verhaal uit te hebben gespeeld te vervellen, net als in GTA 4 volgens vele mensen. De Multiplayer van TBOGT speel ik bijna nog wel wekelijks met de clan van dit forum. Door de leuke en nieuwe functies van de Episodes is het altijd weer leuk om met elkaar te spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb ze allebij een paar dagen geleden al uitgespeeld, zit nu bij beide rond de 70% a 75% ik ben bezig met die trophy waarbij ik alle missies op 100% Moet hebben, heb ik bijna gedaan, dan alleen nog die 25 Drugwars, maar da is ook zo gedaan, want ben er al aan begonnen, dan heb ik ze allemaal! oja zijn er nog mensen die intresse hebben om Fly The Co Op te proberen en om te boosten voor LVL 10???

hoe bedoel je 'boosten'?

haha was ff offtopic srry

Ja het is niet echt boosten tenoemen, maar doormiddel van gewoon erg veel Hangmans Noose te doen..

Ik vind dat Rockstar eigenlijk een Dubbel Points Weekend moet doen om de DLC te vieren ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...