djbob Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Meteen al op de dag dat ik het kocht had ik problemen. Dat bleek te liggen aan windowblinds, maar toen ik vandaag weer wilde spelen gebeurde het volgende: 1)Ik klik het spel aan 2)Cd icoontje verschijnt 3)Cd icoontje verdwijnt, zandloper bij de muis ook en er gebeurt niks meer.. Nu geeft hij opeens foutmeldingen als ik het wil starten, en werkt ook uninstallen niet meer. Ik heb vandaag geen programma's gedownload of mods of wat anders veranderd aan sa.. Aan de dvd ligt het ook niet, op de andere computer (waar gta sa heel traag loopt) heb ik nog geen problemen gehad.. Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing voor :angry: Bewerkt: 20 juni 2005 door djbob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik had het ook maar toen dee ik (en nu nog steeds) regts op het icoontje klikken en dat uitvoeren als en dan ok. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Kan je me iets meer vertellen over je fout? Wat voor PC je hebt? met OS? Als je alles zo uitgebreid mogelijk verteld krijg je misschien ook nog een nuttig antwoord terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Antwoord is een beetje laat, maar het bestand gta_sa.set in SA User Files in Mijn Documenten bleek corrupt. Ik had dit bestand verwijderd, daarna controls opnieuw goed gezet en hij werkte weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stef007 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 ik heb juist hetzelfde probleem, ik verwijder die files en probeer het op te starten en het lukt nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thutshui Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) ik heb juist hetzelfde probleem, ik verwijder die files en probeer het op te starten en het lukt nog niet ik ook, verdorie, ik wil verder + als ik rechtermuisknop 'uitvoeren als' kies, vraagt hij om de juiste cd/dvd, dit terwijl ik m'n (originele) dvd er gewoon in heb zitten! Bewerkt: 30 juni 2005 door Thutshui Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 als het niet aan je pc ligt maak je cd schoon en kijk of er geen krassen op zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thutshui Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 als het niet aan je pc ligt maak je cd schoon en kijk of er geen krassen op zitten Nee, dat is het niet, ik heb ook al opnieuw geinstalled, maar toch effe geprobeert net, maakt geen verschil! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.