Jump to content

GTA SA doet NIKS meer

djbob

Recommended Posts

Meteen al op de dag dat ik het kocht had ik problemen. Dat bleek te liggen aan windowblinds, maar toen ik vandaag weer wilde spelen gebeurde het volgende:

1)Ik klik het spel aan

2)Cd icoontje verschijnt

3)Cd icoontje verdwijnt, zandloper bij de muis ook en er gebeurt niks meer..

Nu geeft hij opeens foutmeldingen als ik het wil starten, en werkt ook uninstallen niet meer. Ik heb vandaag geen programma's gedownload of mods of wat anders veranderd aan sa.. Aan de dvd ligt het ook niet, op de andere computer (waar gta sa heel traag loopt) heb ik nog geen problemen gehad..

Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing voor :angry:

Bewerkt: door djbob
Delen op andere websites

Antwoord is een beetje laat, maar het bestand gta_sa.set in SA User Files in Mijn Documenten bleek corrupt. Ik had dit bestand verwijderd, daarna controls opnieuw goed gezet en hij werkte weer ;)

Delen op andere websites

ik heb juist hetzelfde probleem, ik verwijder die files en probeer het op te starten en het lukt nog niet

ik ook, verdorie, ik wil verder :puh:

+ als ik rechtermuisknop 'uitvoeren als' kies, vraagt hij om de juiste cd/dvd, dit terwijl ik m'n (originele) dvd er gewoon in heb zitten!

Bewerkt: door Thutshui
Delen op andere websites

als het niet aan je pc ligt maak je cd schoon en kijk of er geen krassen op zitten

Nee, dat is het niet, ik heb ook al opnieuw geinstalled, maar toch effe geprobeert net, maakt geen verschil!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...