Jump to content

Dat spel met de RPG en parachute (TBoGT)


jvj

Recommended Posts

Hoi, ik dacht dat er in TBoGT zo'n multiplayer modus was dat iemand basejumpede en dat de andere die met RPG neer moest halen? Ik heb hem nog niet gevonden welke game dat is. :bonk: Of moet ik eerst een parachute in de verhaallijn unlocken?

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan gewoon in Freemode ( Die andere weet ik niet) gaan parachutespringen. Er is geen speciale game-optie daarvoor. Andere free-mode speler kunnen je wel neerhalen.

Ooit hoorde ik het op het forum, bij de release van de game op xbox...

Link to comment
Delen op andere websites

Is geen gamemode. Dit is gewoon een reclame van de ingame Sprunk zogenaamd, alsof ze in de game zo'n wedstrijd houden met RPG's zeg maar, net zoals "banging trash can lids for an hour". De contest om zo laag mogelijk je parachute te openen(daar komt het op neer, i guess) is wél iets waar je echt aan mee kan doen...

En als je zo graag parachutisten wil neerhalen met je RPG, dan open je een server, invite je wat vrienden, en je stelt voor om de video na te doen zeg maar...

Link to comment
Delen op andere websites

Is geen gamemode. Dit is gewoon een reclame van de ingame Sprunk zogenaamd, alsof ze in de game zo'n wedstrijd houden met RPG's zeg maar, net zoals "banging trash can lids for an hour". De contest om zo laag mogelijk je parachute te openen(daar komt het op neer, i guess) is wél iets waar je echt aan mee kan doen...

En als je zo graag parachutisten wil neerhalen met je RPG, dan open je een server, invite je wat vrienden, en je stelt voor om de video na te doen zeg maar...

En is het echt mogelijk om dan iemand te raken? vliegt die raket dan niet gewoon door de parachute?

Link to comment
Delen op andere websites

Is geen gamemode. Dit is gewoon een reclame van de ingame Sprunk zogenaamd, alsof ze in de game zo'n wedstrijd houden met RPG's zeg maar, net zoals "banging trash can lids for an hour". De contest om zo laag mogelijk je parachute te openen(daar komt het op neer, i guess) is wél iets waar je echt aan mee kan doen...

En als je zo graag parachutisten wil neerhalen met je RPG, dan open je een server, invite je wat vrienden, en je stelt voor om de video na te doen zeg maar...

En is het echt mogelijk om dan iemand te raken? vliegt die raket dan niet gewoon door de parachute?

In ieder geval met een buzzard kan je iemand naar beneden halen. :Y

Dus met een RPG ook als je goed mikt natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...