jvj Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Hoi, ik dacht dat er in TBoGT zo'n multiplayer modus was dat iemand basejumpede en dat de andere die met RPG neer moest halen? Ik heb hem nog niet gevonden welke game dat is. Of moet ik eerst een parachute in de verhaallijn unlocken? Groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Je kan gewoon in Freemode ( Die andere weet ik niet) gaan parachutespringen. Er is geen speciale game-optie daarvoor. Andere free-mode speler kunnen je wel neerhalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Je kan gewoon in Freemode ( Die andere weet ik niet) gaan parachutespringen. Er is geen speciale game-optie daarvoor. Andere free-mode speler kunnen je wel neerhalen. Ooit hoorde ik het op het forum, bij de release van de game op xbox... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 het is van een trailer afgekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Het is wel leuk om vanuit de lucht met je Buzzard iedereen aan gort te schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xKoetye Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 ja ik hoorde dat ook een keer leek me wel leuk om een keertje te doen wel jammer dat je in gta iv zelf niet kan base jumpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Dat kan wel, alleen donder je dan te pletter... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Dat kan wel, alleen donder je dan te pletter... Dan is het ook geen Basejumpen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Dit was toch een reclame voor Sprunk Extreme? http://www.youtube.com/watch?v=zxkyeLgHrBQ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Dit was toch een reclame voor Sprunk Extreme? Ja, die was het! Waarom zetten er ze dan 'multiplayer base jumping' bij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Is geen gamemode. Dit is gewoon een reclame van de ingame Sprunk zogenaamd, alsof ze in de game zo'n wedstrijd houden met RPG's zeg maar, net zoals "banging trash can lids for an hour". De contest om zo laag mogelijk je parachute te openen(daar komt het op neer, i guess) is wél iets waar je echt aan mee kan doen... En als je zo graag parachutisten wil neerhalen met je RPG, dan open je een server, invite je wat vrienden, en je stelt voor om de video na te doen zeg maar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Is geen gamemode. Dit is gewoon een reclame van de ingame Sprunk zogenaamd, alsof ze in de game zo'n wedstrijd houden met RPG's zeg maar, net zoals "banging trash can lids for an hour". De contest om zo laag mogelijk je parachute te openen(daar komt het op neer, i guess) is wél iets waar je echt aan mee kan doen... En als je zo graag parachutisten wil neerhalen met je RPG, dan open je een server, invite je wat vrienden, en je stelt voor om de video na te doen zeg maar... En is het echt mogelijk om dan iemand te raken? vliegt die raket dan niet gewoon door de parachute? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) Nee, die raket raakt het wel. Bewerkt: 22 april 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Is geen gamemode. Dit is gewoon een reclame van de ingame Sprunk zogenaamd, alsof ze in de game zo'n wedstrijd houden met RPG's zeg maar, net zoals "banging trash can lids for an hour". De contest om zo laag mogelijk je parachute te openen(daar komt het op neer, i guess) is wél iets waar je echt aan mee kan doen... En als je zo graag parachutisten wil neerhalen met je RPG, dan open je een server, invite je wat vrienden, en je stelt voor om de video na te doen zeg maar... En is het echt mogelijk om dan iemand te raken? vliegt die raket dan niet gewoon door de parachute? In ieder geval met een buzzard kan je iemand naar beneden halen. Dus met een RPG ook als je goed mikt natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.