Jump to content

nog maar 20 euro voor xbox 360

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb nu 130 euro(ik vier mn verjaardag)

en moet nu nog 20 euro tot ik een xbox kan kopen dan mag ik gta iv van mn oom lenen:)

Geplaatst:

Dus... maak je daarvoor dit topic aan :duh:

je kunt het toch ook in je status-update zetten :7

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe oud ben je? 6?

Moet je ga gaan, ik zeg nu al:

GET A LIFE

P.S. je zult gelukkiger zijn met een PS3 :D

Bewerkt: door FGras
Geplaatst:

Hiervoor hoef je echt geen topic aan te maken vriend.

P.S. je zult gelukkiger zijn met een PS3 icon_mrgreen.gif

P.S. Wij zullen gelukkiger zijn al post je argumenten.

Geplaatst:

GET A LIFE

Zegt de persoon die al een boner krijgt als hij het woord ps3 leest

Geplaatst:

GET A LIFE

Zegt de persoon die al een boner krijgt als hij het woord ps3 leest

Ach, hij spreekt tenminste uit ervaring.

Geplaatst:

Laat maar open. Misschien zijn er andere forum gebruikers die ook nog 20 euro moeten hebben om een 360 te kopen 0_0

Geplaatst:

En al deze loze reacties van het hele rijtje hierboven zijn niet nodig! Als een topic in jouw opinie onzinnig is, reageer er dan ook niet op of ik pak je op voor postboosten. :duh: Dit soort zaken hoor je gewoon te melden via het report systeem. De topicstarter is net nieuw hier, give him a break.

@ kevinbruinewoud: Mooi voor je dat je bijna een 360 kan kopen, een prima console om IV op te spelen. Het is je gegund! Dit soort info kan je echter beter in je profiel neerzetten, of in je ledenstatus. Nog een plek om het te laten zien: Je signature! :tu: Beide zijn via je account te benaderen, klik maar op je naam rechts bovenaan en kijk eens gerust rond wat je nog meer kan doen met je profiel. Dit topic sluit ik nu, voordat je nog meer loze reacties krijgt.

Namens de hele crew nog even, welkom op het forum! :dans: Altijd goed om een nieuwe GTA enthousiasteling te zien joinen. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...