xKoetye Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 ik heb nu 130 euro(ik vier mn verjaardag) en moet nu nog 20 euro tot ik een xbox kan kopen dan mag ik gta iv van mn oom lenen:) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Jup......En dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Dus... maak je daarvoor dit topic aan je kunt het toch ook in je status-update zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
darkbillie Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 nobody cares Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 (bewerkt) Hoe oud ben je? 6? Moet je ga gaan, ik zeg nu al: GET A LIFE P.S. je zult gelukkiger zijn met een PS3 Bewerkt: 16 april 2010 door FGras Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Hiervoor hoef je echt geen topic aan te maken vriend. P.S. je zult gelukkiger zijn met een PS3 P.S. Wij zullen gelukkiger zijn al post je argumenten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 GET A LIFE Zegt de persoon die al een boner krijgt als hij het woord ps3 leest Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 GET A LIFE Zegt de persoon die al een boner krijgt als hij het woord ps3 leest Ach, hij spreekt tenminste uit ervaring. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
darkbillie Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 hmm ye anyway...close gwn de topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Laat maar open. Misschien zijn er andere forum gebruikers die ook nog 20 euro moeten hebben om een 360 te kopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 En al deze loze reacties van het hele rijtje hierboven zijn niet nodig! Als een topic in jouw opinie onzinnig is, reageer er dan ook niet op of ik pak je op voor postboosten. Dit soort zaken hoor je gewoon te melden via het report systeem. De topicstarter is net nieuw hier, give him a break. @ kevinbruinewoud: Mooi voor je dat je bijna een 360 kan kopen, een prima console om IV op te spelen. Het is je gegund! Dit soort info kan je echter beter in je profiel neerzetten, of in je ledenstatus. Nog een plek om het te laten zien: Je signature! Beide zijn via je account te benaderen, klik maar op je naam rechts bovenaan en kijk eens gerust rond wat je nog meer kan doen met je profiel. Dit topic sluit ik nu, voordat je nog meer loze reacties krijgt. Namens de hele crew nog even, welkom op het forum! Altijd goed om een nieuwe GTA enthousiasteling te zien joinen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts