Bizzie Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) hey kan ieamand voor mij aub de missie freefal spelen aub want ik kom er echt niet uit zit al een week aan en hoe kun je ook weer je iets uploaden? Edit door Exabyte:Post Samengevoegd , Niet Dubbelposten! hier is de file http://rapidshare.de/files/2508317/GTASAsf7.b.html please help me Bewerkt: 21 juni 2005 door Exabyte Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 zo moeilijk is hij nu ook weer niet en er zijn al heel veel topics over dus zoek eerst maar wat (iemand anders je missies laten spelen is wel een beetje zwak of niet?) veel succes ermee Reageren
Bizzie Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 ik ben nou met deze missie al 1 week bezig. Ik heb alles al geprobeerd en het lukt me nog steeds niet, wat moet ik dan doen ? Reageren
patrickvb Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Dat is toch die met die parachute? Gwoon meteen als je valt een parachute openen Duurt wel lang maar je haalt het wel! :rolleyes: Enne... beetje goed sturen met parachute is ook niet mis B) Reageren
Patje Boem Boem Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Kijk eens wat er staat bij de andere topics en anders is er nog de walktrough die je kan raadplegen. Edit door Exabyte:Post Samengevoegd , Niet Dubbelposten! Dat is toch die met die parachute?Gwoon meteen als je valt een parachute openen Duurt wel lang maar je haalt het wel! Enne... beetje goed sturen met parachute is ook niet mis Nee Patrick, dat is nog een andere missie! Bewerkt: 21 juni 2005 door Exabyte Reageren
Bizzie Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 neej dat is niet over de parachute maar waar je moet proberen in een corena van een vliegtuig te vliegen en die is echt super moelijk dus please help me Reageren
Bizzie Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 ik heb geen hulp meer nodig want ik heb die missie uiteindelijk gehaald mzzl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.