Flitskikker Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Gister was DJ Rheeza op de radio. Man, dat ramde hard. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Feesten zoals Bassleader daar hoor ik slechte ervaringen van. Vaak slechte sfeer. Ik ga uiteraard gewoon naar Intents Festival. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Slechte sfeer? Slechte bronnen heb je, man. Je moet er eens heen gaan Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Liever niet, die feesten in België trekken me echt niet aan. Vorig jaar bij Bassleader een leuke line-up maar een waardeloze time table. Ansarat Festival was wel aardig, maar daar was het geluid weer slecht en het grootste gevecht op een feest ooit gezien (in een cirkel van 20 meter doorsnede één groot gevecht, bewaking kwam veel te laat in actie en toen ik later naar buiten liep lagen de gewonden tegen het hek). Staan vaak veel te veel mooiboys, ruziezoekers, dagjesvolk wat gaat hakken op MMA en ander gespuis wat er niet thuishoort. Tegenwoordig zijn ook de line-ups in België voor 50% van het Dirty Workz label, wat mij al niet erg aantrekt (uitzonderingen aldaar). Uit mijn persoonlijke ervaringen en die van mensen om mijn heen kan ik mijn subjectieve conclusie trekken dat ik feesten in België vaak niet veel aan vind. De nodige uitzonderingen natuurlijk en natuurlijk zijn er ook gewoon mensen in België die het wel begrijpen en gewoon een leuk feestje kunnen bouwen (Bijv bij Black). Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 Coone heeft inderdaad iedereen in zijn macht met DWX. Best jammer.. Ik vind Dirty Workz trouwens slecht worden. Steeds dezelfde deuntjes.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Defqon.1 2009 was 2 jaar geleden Reageren
Ferre Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Defqon.1 2009 was 2 jaar geleden No shit. Ik zei nog wel 'dit jaar' en ik wilde natuurlijk wel een goed filmpje i.p.v. een aankondiging met hardstyle. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Kent iemand het Defqon.1 2011 Anthem? Noisecontrollers - On The Move Zalige track Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Defqon.1 2009 was 2 jaar geleden No shit. Ik zei nog wel 'dit jaar' en ik wilde natuurlijk wel een goed filmpje i.p.v. een aankondiging met hardstyle. Zoiets heet een grap. Defqon.1 ga ik niet heen, dit jaar een sterke line-up maar heb geen zin om veel geld uit te geven en helemaal naar Flevoland af te rijzen, heb ik ook nog het het risico dat ik niet binnen kom (ben dan net 17, alhoewel ik na Hardbass wel naar 18+ feesten durf, maar bij Defqon.1 wordt net wat strenger gecontroleerd). Ik ga liever naar Decibel, is toch maar een dorp verderop en met B2S als organisatie verwacht ik een dikke line-up . Kent iemand het Defqon.1 2011 Anthem? Noisecontrollers - On The Move Zalige track Digital Age levert echt een eigen unieke sound in de hardstyle scene. Het Defqon.1 anthem is wel weer zo'n lekker digital age trackje maar doet het gewoon niet goed genoeg voor een anthem. Natuurlijk hoop ik op een B-Front remix of zoiets . Reageren
Wesley Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Echt een bizar nummer, maar ook echt super vet! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Een van de weinige nummers van Brennan Heart die me kan boeien. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Is wel goei nummer van Brennan Heart, de enigste die ik nog meer leuk vind is 'Till u believe it'. Da is nog wel een lekkere plaat.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 En een nieuw mijlpaal wordt gezet, de volgende AVIO release Reageren
Bovar69 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 (bewerkt) nog 1 weekje voor BLACK Bewerkt: 16 april 2011 door Bovar69 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.