Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Liever niet, die feesten in België trekken me echt niet aan. Vorig jaar bij Bassleader een leuke line-up maar een waardeloze time table. Ansarat Festival was wel aardig, maar daar was het geluid weer slecht en het grootste gevecht op een feest ooit gezien (in een cirkel van 20 meter doorsnede één groot gevecht, bewaking kwam veel te laat in actie en toen ik later naar buiten liep lagen de gewonden tegen het hek). Staan vaak veel te veel mooiboys, ruziezoekers, dagjesvolk wat gaat hakken op MMA en ander gespuis wat er niet thuishoort. Tegenwoordig zijn ook de line-ups in België voor 50% van het Dirty Workz label, wat mij al niet erg aantrekt (uitzonderingen aldaar).

Uit mijn persoonlijke ervaringen en die van mensen om mijn heen kan ik mijn subjectieve conclusie trekken dat ik feesten in België vaak niet veel aan vind. De nodige uitzonderingen natuurlijk en natuurlijk zijn er ook gewoon mensen in België die het wel begrijpen en gewoon een leuk feestje kunnen bouwen (Bijv bij Black).

Link to comment
Delen op andere websites

Defqon.1 2009 was 2 jaar geleden

No shit. Ik zei nog wel 'dit jaar' en ik wilde natuurlijk wel een goed filmpje i.p.v. een aankondiging met hardstyle.

Zoiets heet een grap.

Defqon.1 ga ik niet heen, dit jaar een sterke line-up maar heb geen zin om veel geld uit te geven en helemaal naar Flevoland af te rijzen, heb ik ook nog het het risico dat ik niet binnen kom (ben dan net 17, alhoewel ik na Hardbass wel naar 18+ feesten durf, maar bij Defqon.1 wordt net wat strenger gecontroleerd). Ik ga liever naar Decibel, is toch maar een dorp verderop en met B2S als organisatie verwacht ik een dikke line-up :Y.

Kent iemand het Defqon.1 2011 Anthem? Noisecontrollers - On The Move :bier:

Zalige track

Digital Age levert echt een eigen unieke sound in de hardstyle scene. Het Defqon.1 anthem is wel weer zo'n lekker digital age trackje maar doet het gewoon niet goed genoeg voor een anthem. Natuurlijk hoop ik op een B-Front remix of zoiets :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...