Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

En een nieuw mijlpaal wordt gezet, de volgende AVIO release _O_

Die eerste is écht goed. :D

De remix is ook meer voor wat later op de avond, gaat heerlijk hard. Ik weet nog goed toen ik het origineel op Twisted hoorde. Wat kan dopamine toch goddelijk zijn :puh:.

Ik ga btw niet naar Black, was het eerst wel van plan maar de line-up sprak mij niet echt aan.

BTW toen straks een grote poster van Intents Festival langs de weg geplukt.

Link to comment
Delen op andere websites

BTW toen straks een grote poster van Intents Festival langs de weg geplukt.

Ha ha.. Dat kwam ook al in me op. Ik ga da denk nog wel een keer doen. Er hangen overal aan die lantaarnpalen van die borden. Maar die zitten volgens mij met een tierapje (geen idee hoe je het spelt) vast. Dus die knip je zo door. Maar ik moet nog ff kijken of een keer als ik me zatte kop er langs fiets.

Maar het valt me wel op hoeveel reclame Intents Festival maakt. Je ziet het op verschillende internet sites en ook veel op google.

Link to comment
Delen op andere websites

tierapje

Tie rip

Maar het valt me wel op hoeveel reclame Intents Festival maakt. Je ziet het op verschillende internet sites en ook veel op google.

Stichting de Kloontjes is zoals de naam al beweert, een stichting. Daarom mogen ze de winst niet zelf houden maar ze moeten het weer uitgeven. Een goede investering is altijd bekendheid, en daarom zie je zo veel reclame van Intents ;).

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Jaah.. Ik had het al eerder zien op het forum van Hardtraxx en ze hebben daar ook gelijk in. Een stichting mag geen winst maken, want anders moeten ze bijvoorbeeld een bv of nv worden..

Link to comment
Delen op andere websites

Jaah.. Ik had het al eerder zien op het forum van Hardtraxx en ze hebben daar ook gelijk in. Een stichting mag geen winst maken, want anders moeten ze bijvoorbeeld een bv of nv worden..

Klopt klopt, op HTXX heet ik stefaneke btw

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...