S-te-Fan Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Ik heb niet superveel verstand van genre's maar ik luister vooral naar Linkin Park, Green Day, Nickelback, Dead by sunrise. tja. Dat zijn geen genres, maar artiesten. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 (bewerkt) Hij is dik! Origineel is ook dik! Ons eigen georganiseerd evenement: https://partyflock.nl/party/214215:Kick_Off.html (nee is geen reclame, het is een lokaal feestje en er komt toch niemand van dit forum) EN Download Datura - Phase 3: http://www4.zippyshare.com/v/44185961/file.html 01. Showtek - We Speak Music02. The Pitcher - Ain't Nobody 03. Peter Luts - The Rain (Alphaverb Bootleg) 04. Dutch Master - Recalled to Life 05. Wildstylez - Delay Distortion 06. The Pitcher - Mad Killer 07. Noisecontrollers - Disco is the Music 08. Dozer - Elixer 09. Pavo - Classic 10. Alphaverb - Realization of a Dream 11. Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the Music 12. Headhunterz - Woznotwoz 13. Digital Punk Ft. Noisecontrollers - Blue Horizon 14. Ran-D - Better on the Otherside 15. Wildstylez - Back 2 Basics 16. Tatact - Seiv Mai Nait 17. Dozer - Robin's Revenge 18. Alphaverb & Intractable One - T.B.A. 19. D-Block & S-te-Fan Ft. Wildstylez - The Human Soul 20. Zany & Dozer - Fruxaq 21. Alphaverb - The Otherside 22. Zatox - I Hate U 23. Zany & Tatanka Ft. MC DV8 - Connection 24. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black (edit) 25. Donkey Rollers - Silver Bullet 26. Zany & Duro - Back Again 27. Zany & DV8 - Distorted 28. Slim Shore - Syren 29. Tat & Zat - Proud to be Loud 30. Brennan Heart Ft. Wildstylez - Reputation Game 31. Alphaverb & Intractable One - Never Enough 32. Zany - Mr. Monster 33. noisecontrollers - Surge of Power 34. Zany - Evolution 35. Alphaverb & Intractable One - Trauma (edit) 36. Frontliner - Warphole (edit) 37. Outro Bewerkt: 3 december 2011 door S-te-Fan Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 (bewerkt) Download Datura - Phase 3: http://www4.zippysha...85961/file.html Dankje! Staat al op m'n iPod! ^^ Ik heb er nu al een stukje van geluisterd en ik moet zeggen dat deze mix zeker geslaagd is! Trouwens, ik heb wat gevonden op m'n computer..Datura - Seventeen, is dat ook van jou? Editz: Alphaverb - Realization of a Dream is echt een zalig nummertje.. Bewerkt: 10 december 2011 door MegaPilot Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Dankje! Staat al op m'n iPod! ^^ Ik heb er nu al een stukje van geluisterd en ik moet zeggen dat deze mix zeker geslaagd is! Bedankt! Trouwens, ik heb wat gevonden op m'n computer..Datura - Seventeen, is dat ook van jou? Jup, gemaakt met m'n 17e verjaardag ofzo. Editz: Alphaverb - Realization of a Dream is echt een zalig nummertje.. Jij snapt het Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Geplaatst: 14 december 2011 Jeezes, zat me suf te zoeken op het nummertje waar de vocals 'better on the other side' bevatten, ik keek er recht overheen in dat lijstje van je. Op Google zoek ik het op, better on the other side lyrics = niks bruikbaars. Geniale ingeving van me: better on the other side = bingo! Ik zocht dus het nummer Ran-D - Better on the Otherside. ^^ Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Geplaatst: 14 december 2011 (bewerkt) Jeezes, zat me suf te zoeken op het nummertje waar de vocals 'better on the other side' bevatten, ik keek er recht overheen in dat lijstje van je. Op Google zoek ik het op, better on the other side lyrics = niks bruikbaars. Geniale ingeving van me: better on the other side = bingo! Ik zocht dus het nummer Ran-D - Better on the Otherside. ^^ Geniaal nummertje ja, laatst gratis vrijgegeven door Ran-D. Als je naar een track zoekt via de lyrics kan je er het beste "lololyrics" achter typen. Dat is een site met heel veel vocals van hard-dance muziek. Mixje gemaakt met vooral wat oudere trackjes en persoonlijke favorieten van mij: Download Datura - 12-12-11: http://www37.zippyshare.com/v/65891892/file.html 01. The Pitcher ft. Nikita - Another Day in my Life02. The Pitcher - Shine 03. Chickz on Fire - Aaanstekaah 04. The Pitcher - New World 05. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - In Other Wordz 06. Headhunterz - Subsonic (Outro Edit) 07. Psyko Punkz - Ghostclass 08. Alphaverb - Got It! 09. Activator - Lullaby 10. The Pitcher - Karma 11. Zany - Angel of the Sun 12. Francesco Zeta - Fairyland 13. Frontliner - Time 14. Noisecontrollers - Venom 15. Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix) 16. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics 17. D-Block & S-te-Fan - Total Eclipz 18. Noisecontrollers & Zany - Diavoli 19. Showtek Ft. MC DV8 - Shout Out (Donkey Rollers Remix) 20. Outsiders - Origination 21. Zany & DV8 - Distorted 22. The Machine - Lady of the Lake 23. Alpha Twins - Interlude 24. Frequencerz - Revolution 25. Donkey Rollers - Chaos (edit) http://soundcloud.com/stefan-van-gestel/datura-12-12-2011 Bewerkt: 14 december 2011 door S-te-Fan Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Geplaatst: 14 december 2011 Jeezes, zat me suf te zoeken op het nummertje waar de vocals 'better on the other side' bevatten, ik keek er recht overheen in dat lijstje van je. Op Google zoek ik het op, better on the other side lyrics = niks bruikbaars. Geniale ingeving van me: better on the other side hardstyle = bingo! Ik zocht dus het nummer Ran-D - Better on the Otherside. ^^ Geniaal nummertje ja, laatst gratis vrijgegeven door Ran-D. Als je naar een track zoekt via de lyrics kan je er het beste "lololyrics" achter typen. Dat is een site met heel veel vocals van hard-dance muziek. Woeps, ik was hardstyle er vergeten bijplaatsen in m'n post..:$ Deze mix zal voor na m'n examens zijn.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Geplaatst: 26 december 2011 B-Front zette gisteren een heldenset neer in de Time-Out! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 (bewerkt) I like. Me2, dit jaar 2 dagen aanwezig . Zaterdag Hard Bass! Ik heb er zin in . Bewerkt: 9 februari 2012 door S-te-Fan Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 Dit zijn zowieso mijn favorieten als het om Hardstyle en Hardcore gaat. Favoriete Hardstyle DJ is D-Block & S-te-Fan. Hardcore is Angerfist. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict (HeadHunters Remix) Technoboy - War Machine Zatox and Activator - Can't Stop Technikore - Calling out For You Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 Zijn zo te zien al een beetje verouderde nummers waarvan Keep It Coming vroeger mijn favoriet was. Die heb ik vroeger veel geluisterd. Ik weet niet of je veel van hardstyle houd? Maar misschien een ideetje om Hard With Style van Headhunterz een keer te luisteren. Daar heb je meestal ook de nummers uit het hedendaagse Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 Zijn zo te zien al een beetje verouderde nummers waarvan Keep It Coming vroeger mijn favoriet was. Die heb ik vroeger veel geluisterd. Ik weet niet of je veel van hardstyle houd? Maar misschien een ideetje om Hard With Style van Headhunterz een keer te luisteren. Daar heb je meestal ook de nummers uit het hedendaagse Ik hou veel van Hardstyle ja, nog niet zo lang ofzo nog maar 3 maanden. Daarvoor ook wel, maar dan luisterde ik niet zoveel. Nu luister ik zo ongeveer elke dag wel en heb ik ook een stuk of 40 nummers op mijn MP4 staan eerst niet. Keep it Coming was toevallig het eerste nummer dat ik leuk vond van hardstyle. Maar ik vind Hard with Style van Headhunterz echt niks aan. Vind Headhunterz niet echt zo goed ook. Maar das mijn smaak. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 (bewerkt) Dit zijn zowieso mijn favorieten als het om Hardstyle en Hardcore gaat. Favoriete Hardstyle DJ zijn D-Block & S-te-Fan. Hardcore is Angerfist. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Remix) Technoboy - War Machine Zatox and Activator - Can't Stop Technikore - Calling out For You Mijn favoriten? Pfoe daar vraag je me wat. Ik ben onbetwist fan van Project One, AVIO, wat oudere italiaanse kneiters, de platen van D-Block & S-te-Fan voor het Music Made Addict album zijn legendarisch. B-Front levert elke keer weer een top plaat af. Crypsis en Chain Reaction zijn de laatste tijd wat minder goed bezig met hun Minus is More label. Headhunterz is terug aan het komen na zijn periode van slechte producties. The Machine komt binnenkort met een album, mijn verwachtingen voor dat album liggen torenhoog. De Noisecontrollers komen ook met een album, zij zijn ook weer helemaal terug. Fusion heeft het laatste jaar veel nieuwe artiesten gecontracteerd en dat bevalt mij niet zo. The R3belz weet me ook altijd te bekoren. Ran-D is niet veel meer de laatste tijd. A-lusion ben ik nog benieuwd naar en Scop DJ doet het weer wat beter. Saifam brengt ook wisselend ook ekkere plaatjes uit, vooral dat TNT album was top. Held Wildstylez moet wat meer gaan releasen. Zatox wordt ook steeds slaper maar "Winter" is wel weer vet. Donkey Rollers zijn en zullen altijd nog ergens eenzaam aan de top staan. Bewerkt: 10 februari 2012 door S-te-Fan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.