Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Hij is dik! Origineel is ook dik!

Ons eigen georganiseerd evenement:

https://partyflock.nl/party/214215:Kick_Off.html

(nee is geen reclame, het is een lokaal feestje en er komt toch niemand van dit forum)

EN

Download Datura - Phase 3:

http://www4.zippyshare.com/v/44185961/file.html

01. Showtek - We Speak Music

02. The Pitcher - Ain't Nobody

03. Peter Luts - The Rain (Alphaverb Bootleg)

04. Dutch Master - Recalled to Life

05. Wildstylez - Delay Distortion

06. The Pitcher - Mad Killer

07. Noisecontrollers - Disco is the Music

08. Dozer - Elixer

09. Pavo - Classic

10. Alphaverb - Realization of a Dream

11. Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the Music

12. Headhunterz - Woznotwoz

13. Digital Punk Ft. Noisecontrollers - Blue Horizon

14. Ran-D - Better on the Otherside

15. Wildstylez - Back 2 Basics

16. Tatact - Seiv Mai Nait

17. Dozer - Robin's Revenge

18. Alphaverb & Intractable One - T.B.A.

19. D-Block & S-te-Fan Ft. Wildstylez - The Human Soul

20. Zany & Dozer - Fruxaq

21. Alphaverb - The Otherside

22. Zatox - I Hate U

23. Zany & Tatanka Ft. MC DV8 - Connection

24. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black (edit)

25. Donkey Rollers - Silver Bullet

26. Zany & Duro - Back Again

27. Zany & DV8 - Distorted

28. Slim Shore - Syren

29. Tat & Zat - Proud to be Loud

30. Brennan Heart Ft. Wildstylez - Reputation Game

31. Alphaverb & Intractable One - Never Enough

32. Zany - Mr. Monster

33. noisecontrollers - Surge of Power

34. Zany - Evolution

35. Alphaverb & Intractable One - Trauma (edit)

36. Frontliner - Warphole (edit)

37. Outro

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Download Datura - Phase 3:

http://www4.zippysha...85961/file.html

Dankje! Staat al op m'n iPod! ^^ Ik heb er nu al een stukje van geluisterd en ik moet zeggen dat deze mix zeker geslaagd is! :D Trouwens, ik heb wat gevonden op m'n computer..Datura - Seventeen, is dat ook van jou?

Editz: Alphaverb - Realization of a Dream is echt een zalig nummertje..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dankje! Staat al op m'n iPod! ^^ Ik heb er nu al een stukje van geluisterd en ik moet zeggen dat deze mix zeker geslaagd is!

Bedankt!

Trouwens, ik heb wat gevonden op m'n computer..Datura - Seventeen, is dat ook van jou?

Jup, gemaakt met m'n 17e verjaardag ofzo.

Editz: Alphaverb - Realization of a Dream is echt een zalig nummertje..

Jij snapt het

Link to comment
Delen op andere websites

Jeezes, zat me suf te zoeken op het nummertje waar de vocals 'better on the other side' bevatten, ik keek er recht overheen in dat lijstje van je. Op Google zoek ik het op, better on the other side lyrics = niks bruikbaars. Geniale ingeving van me: better on the other side = bingo! :clown: Ik zocht dus het nummer Ran-D - Better on the Otherside. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Jeezes, zat me suf te zoeken op het nummertje waar de vocals 'better on the other side' bevatten, ik keek er recht overheen in dat lijstje van je. Op Google zoek ik het op, better on the other side lyrics = niks bruikbaars. Geniale ingeving van me: better on the other side = bingo! :clown: Ik zocht dus het nummer Ran-D - Better on the Otherside. ^^

Geniaal nummertje ja, laatst gratis vrijgegeven door Ran-D. Als je naar een track zoekt via de lyrics kan je er het beste "lololyrics" achter typen. Dat is een site met heel veel vocals van hard-dance muziek.

Mixje gemaakt met vooral wat oudere trackjes en persoonlijke favorieten van mij:

Download Datura - 12-12-11:

http://www37.zippyshare.com/v/65891892/file.html

01. The Pitcher ft. Nikita - Another Day in my Life

02. The Pitcher - Shine

03. Chickz on Fire - Aaanstekaah

04. The Pitcher - New World

05. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - In Other Wordz

06. Headhunterz - Subsonic (Outro Edit)

07. Psyko Punkz - Ghostclass

08. Alphaverb - Got It!

09. Activator - Lullaby

10. The Pitcher - Karma

11. Zany - Angel of the Sun

12. Francesco Zeta - Fairyland

13. Frontliner - Time

14. Noisecontrollers - Venom

15. Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)

16. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics

17. D-Block & S-te-Fan - Total Eclipz

18. Noisecontrollers & Zany - Diavoli

19. Showtek Ft. MC DV8 - Shout Out (Donkey Rollers Remix)

20. Outsiders - Origination

21. Zany & DV8 - Distorted

22. The Machine - Lady of the Lake

23. Alpha Twins - Interlude

24. Frequencerz - Revolution

25. Donkey Rollers - Chaos (edit)

http://soundcloud.com/stefan-van-gestel/datura-12-12-2011

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Jeezes, zat me suf te zoeken op het nummertje waar de vocals 'better on the other side' bevatten, ik keek er recht overheen in dat lijstje van je. Op Google zoek ik het op, better on the other side lyrics = niks bruikbaars. Geniale ingeving van me: better on the other side hardstyle = bingo! :clown: Ik zocht dus het nummer Ran-D - Better on the Otherside. ^^

Geniaal nummertje ja, laatst gratis vrijgegeven door Ran-D. Als je naar een track zoekt via de lyrics kan je er het beste "lololyrics" achter typen. Dat is een site met heel veel vocals van hard-dance muziek.

Woeps, ik was hardstyle er vergeten bijplaatsen in m'n post..:$

Deze mix zal voor na m'n examens zijn..:(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Zijn zo te zien al een beetje verouderde nummers waarvan Keep It Coming vroeger mijn favoriet was. Die heb ik vroeger veel geluisterd.

Ik weet niet of je veel van hardstyle houd? Maar misschien een ideetje om Hard With Style van Headhunterz een keer te luisteren. Daar heb je meestal ook de nummers uit het hedendaagse ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn zo te zien al een beetje verouderde nummers waarvan Keep It Coming vroeger mijn favoriet was. Die heb ik vroeger veel geluisterd.

Ik weet niet of je veel van hardstyle houd? Maar misschien een ideetje om Hard With Style van Headhunterz een keer te luisteren. Daar heb je meestal ook de nummers uit het hedendaagse ;)

Ik hou veel van Hardstyle ja, nog niet zo lang ofzo nog maar 3 maanden. Daarvoor ook wel, maar dan luisterde ik niet zoveel.

Nu luister ik zo ongeveer elke dag wel en heb ik ook een stuk of 40 nummers op mijn MP4 staan eerst niet.

Keep it Coming was toevallig het eerste nummer dat ik leuk vond van hardstyle. :)

Maar ik vind Hard with Style van Headhunterz echt niks aan. Vind Headhunterz niet echt zo goed ook. Maar das mijn smaak. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn zowieso mijn favorieten als het om Hardstyle en Hardcore gaat. Favoriete Hardstyle DJ zijn D-Block & S-te-Fan. Hardcore is Angerfist.

D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Remix)

Technoboy - War Machine

Zatox and Activator - Can't Stop

Technikore - Calling out For You

Mijn favoriten? Pfoe daar vraag je me wat. Ik ben onbetwist fan van Project One, AVIO, wat oudere italiaanse kneiters, de platen van D-Block & S-te-Fan voor het Music Made Addict album zijn legendarisch. B-Front levert elke keer weer een top plaat af. Crypsis en Chain Reaction zijn de laatste tijd wat minder goed bezig met hun Minus is More label. Headhunterz is terug aan het komen na zijn periode van slechte producties. The Machine komt binnenkort met een album, mijn verwachtingen voor dat album liggen torenhoog. De Noisecontrollers komen ook met een album, zij zijn ook weer helemaal terug. Fusion heeft het laatste jaar veel nieuwe artiesten gecontracteerd en dat bevalt mij niet zo. The R3belz weet me ook altijd te bekoren. Ran-D is niet veel meer de laatste tijd. A-lusion ben ik nog benieuwd naar en Scop DJ doet het weer wat beter. Saifam brengt ook wisselend ook ekkere plaatjes uit, vooral dat TNT album was top. Held Wildstylez moet wat meer gaan releasen. Zatox wordt ook steeds slaper maar "Winter" is wel weer vet. Donkey Rollers zijn en zullen altijd nog ergens eenzaam aan de top staan.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...