Leontjuuh-gta Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 (bewerkt) Zijn zo te zien al een beetje verouderde nummers waarvan Keep It Coming vroeger mijn favoriet was. Die heb ik vroeger veel geluisterd. Ik weet niet of je veel van hardstyle houd? Maar misschien een ideetje om Hard With Style van Headhunterz een keer te luisteren. Daar heb je meestal ook de nummers uit het hedendaagse Ik hou veel van Hardstyle ja, nog niet zo lang ofzo nog maar 3 maanden. Daarvoor ook wel, maar dan luisterde ik niet zoveel. Nu luister ik zo ongeveer elke dag wel en heb ik ook een stuk of 40 nummers op mijn MP4 staan eerst niet. Keep it Coming was toevallig het eerste nummer dat ik leuk vond van hardstyle. Maar ik vind Hard with Style van Headhunterz echt niks aan. Vind Headhunterz niet echt zo goed ook. Maar das mijn smaak. Jah, maar k bedoel dat niet het nummer van Headhunterz met Hard With Style, maar zijn podcast. Hier is er een van. Zelf vind ik dat Headhunterz weer op de goede weg terug is. Ook vind ik dat Noisecontrollers weer echt goede nummers maakt. Wat vind ik E=NC2 een heerlijke nummer. Ik kijk uit naar hun album! Bewerkt: 10 februari 2012 door Leontjuuh-gta Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 And we're back from Hard Bass, wat was het gruwelijk! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 februari 2012 Rapport Geplaatst: 15 februari 2012 (bewerkt) Kent er iemand(S-te-Fan kuch kuch) nog wat goede nummers van D-Block & S-te-Fan? Anger, magical mystery en promises ken ik al. Headhunterz mag ook! Bewerkt: 15 februari 2012 door MegaPilot Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 februari 2012 Rapport Geplaatst: 15 februari 2012 (bewerkt) http://www.discogs.com/artist/D-Block+%26+S-te-Fan http://www.discogs.com/artist/Headhunterz Bewerkt: 15 februari 2012 door S-te-Fan Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 februari 2012 Rapport Geplaatst: 15 februari 2012 Beste zijn natuurlijk, op willekeurige volgorde: Kingdom Came Down Here Decibel Anthem Remix Keep it Coming Kingdom Our Way Total Eclipz Crank The Essence of Sound Evolutionz Existence remix Guilty Here it comes remix The Human Soul (Rocking ur) Loopmachine Music Made Addict Part of the Hard Peace at Last Revelation Ride with Uz Shiverz Sound of Goodbye Stronger Supernova Together Underground Tacticz War Coz I'm Hard We Be Kickin' Bass Dampend track Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 maart 2012 Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 Yiha, D-Block & S-te-Fan in de grote vakantie! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 3 maart 2012 Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 Yiha, D-Block & S-te-Fan in de grote vakantie! Ze waren wel heldig op Hard Bass Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Geplaatst: 14 maart 2012 (bewerkt) Niceee! Normaal gezien vind ik hardcore niks, maar dit is echt niceee. Bewerkt: 14 maart 2012 door MegaPilot Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Geplaatst: 16 maart 2012 Ha ha, dat nummer heb ik gewoon te vaak met carnaval gehoord. Maar is zeker een goed nummer. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Geplaatst: 16 maart 2012 Ha ha, dat nummer heb ik gewoon te vaak met carnaval gehoord. Maar is zeker een goed nummer. Ik heb hem eigenlijk geen een keer gehoord. Nummers die dit carnaval er boven uit kwamen was als ik zo snel nadenk oa "It Must Be". Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 Ja, op feesten niet etc. Maar bij ons op de wagen werdtie helemaal grijs gedraaid. Daarom heb ik hem al te vaak gehoord. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 Weer een paar nieuwe plaatjes die me aanspraken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.