Leontjuuh-gta Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 Vooral dat Anthem van Rebirth is erg lekker! Alleen ja hij kan niet tippen aan die van vorige jaar. Die van Defqon klinkt ook al beter dan vorig jaar. Laat het nieuwe festival seizoen maar weer beginnen! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 Vooral dat Anthem van Rebirth is erg lekker! Alleen ja hij kan niet tippen aan die van vorige jaar. Die van Defqon klinkt ook al beter dan vorig jaar. Laat het nieuwe festival seizoen maar weer beginnen! Ik vind het Rebirth Anthem ook echt lekker, maar overtreft de vorige niet. De lat is ook erg hoog gelegd met de vorige editie. Het Defqon.1 anthem weet me nog niet te pakken. Volgende week de Intents Pre-Party! 2 weken daarna Rebirth, Loudness komt er nog aan en dan eventjes op vakantie . Reageren
commando Geplaatst: 23 maart 2012 Rapport Geplaatst: 23 maart 2012 achja, da's ook een hardstyle Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 24 maart 2012 Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 achja, da's ook een hardstyle Nee Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Michel Pollen Dit is goud mensen: http://www.youtube.com/watch?v=RBDZqFC9O7w Reageren
MisterDM Geplaatst: 5 april 2012 Rapport Geplaatst: 5 april 2012 Hardcore, Hardstyle, Terror, Happy Hardcore is gaaf Maar mensen hebben ook verschillende voorkeuren voor muziek.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 april 2012 Rapport Geplaatst: 5 april 2012 Maar mensen hebben ook verschillende voorkeuren voor muziek.. Goedzo Reageren
Fezz Geplaatst: 5 april 2012 Rapport Geplaatst: 5 april 2012 Moest ik even delen, geweldig dit. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 april 2012 Rapport Geplaatst: 5 april 2012 Moest ik even delen, geweldig dit. Ik heb toch liever de live edit. Ik vind het zo episch als die melodie omhoog gaat in de opbouw. Beste track van Headhunterz op het moment is zonder twijfel Dragonborn. Alhoewel Doomed en The Perfect Weapon ook in de buurt komen. Zaterdag Rebirth! Eerste festival van het jaar, zin in! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.