NickOwnage Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Angerfist Meen je dat serieus of heb je gewoon ooit een artiest gehoord ? Lol, voor mij zijn de beste hardstyle DJ's: Headhunterz, Brennan Heart en DJ zylon, Dj Bandit En de beste Hardcore DJ's: Korsakoff, Angerfist Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Beste DJs/producers? Activator Alphaverb B-Front Crypsis (vanwege zijn harde sound) Deepack Donkey Rollers Frontliner JDX (Nee, niet vanwege Live The Moment, die gast heeft meer producties op z'n naam staan) Josh & Wesz The Machine Project One Psyko Punkz Ran-D Slim Shore Tatanka Tuneboy Zany Zatox Headhunterz is met z'n laatste releases echt in de stront gezakt. Brennan Heart doet het ook niet meer zo best meer. Samen met Thera (Brennan & Heart) was ie veel beter. Bewerkt: 1 juni 2010 door S-te-Fan Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Mij lijken die feesten ook kei vet, maar ja nog maar 15.. Het enigste jammer is dat Decibel outdoor, ermee moet stoppen.. Dus kan ik daar niet meer heen als ik 18 ben en ik woon er dichtbij Weet iemand nog goeie hardstyleremixs?? Bewerkt: 1 juni 2010 door Leontjuuh-gta Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Mij lijken die feesten ook kei vet, maar ja nog maar 15.. Het enigste jammer is dat Decibel outdoor, ermee moet stoppen.. Dus kan ik daar niet meer heen als ik 18 ben en ik woon er dichtbij Weet iemand nog goeie hardstyleremixs?? Lol, hier heb je een link naar een van mijn playlists met 93 nummers. Genoeg Remixen. Gewoon kopieren en plakken in internet zoekbalk. Reageren
Zeaas Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 weet iemand hoe dit nummer heet?thanks! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 (bewerkt) Mij lijken die feesten ook kei vet, maar ja nog maar 15.. Het enigste jammer is dat Decibel outdoor, ermee moet stoppen.. Dus kan ik daar niet meer heen als ik 18 ben en ik woon er dichtbij Weet iemand nog goeie hardstyleremixs?? Wat is dat voor onzin? Ik woon net zoals jij dicht bij de beekse bergen en ik weet dat Decibel nog vele jaren hier gehouden gaat worden. Voor hardstyle feesten onder de 16 moet je naar België, of naar Haghorst. Daar wordt in augustus (dag voor decibel) Haghorst Spektakel gehouden met D-Block S-te-Fan, Deepack en waarschijnlijk ook Ran-D en Zatox. Voor hardstyle mixes kijk je hier of hier. En als je full tracks zoekt kijk je hier. (Wel accountje aanmaken) Bewerkt: 3 juni 2010 door S-te-Fan Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Mij lijken die feesten ook kei vet, maar ja nog maar 15.. Het enigste jammer is dat Decibel outdoor, ermee moet stoppen.. Dus kan ik daar niet meer heen als ik 18 ben en ik woon er dichtbij Weet iemand nog goeie hardstyleremixs?? Wat is dat voor onzin? Ik woon net zoals jij dicht bij de beekse bergen en ik weet dat Decibel nog vele jaren hier gehouden gaat worden. Voor hardstyle feesten onder de 16 moet je naar België, of naar Haghorst. Daar wordt in augustus (dag voor decibel) Haghorst Spektakel gehouden met D-Block S-te-Fan, Deepack en waarschijnlijk ook Ran-D en Zatox. Voor hardstyle mixes kijk je hier of hier. En als je full tracks zoekt kijk je hier. (Wel accountje aanmaken) Ooww... Ik dacht dat sommige zeiden dat dit het laatste jaar was, omdat het te groot werdt ofzoiets vaags. Maar jij zult het wel goed hebben. Off: Waar woon jij dan ergens? Als je vlakbij de Beekse Bergen woont. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Mij lijken die feesten ook kei vet, maar ja nog maar 15.. Het enigste jammer is dat Decibel outdoor, ermee moet stoppen.. Dus kan ik daar niet meer heen als ik 18 ben en ik woon er dichtbij Weet iemand nog goeie hardstyleremixs?? Wat is dat voor onzin? Ik woon net zoals jij dicht bij de beekse bergen en ik weet dat Decibel nog vele jaren hier gehouden gaat worden. Voor hardstyle feesten onder de 16 moet je naar België, of naar Haghorst. Daar wordt in augustus (dag voor decibel) Haghorst Spektakel gehouden met D-Block S-te-Fan, Deepack en waarschijnlijk ook Ran-D en Zatox. Voor hardstyle mixes kijk je hier of hier. En als je full tracks zoekt kijk je hier. (Wel accountje aanmaken) Ooww... Ik dacht dat sommige zeiden dat dit het laatste jaar was, omdat het te groot werdt ofzoiets vaags. Maar jij zult het wel goed hebben. Off: Waar woon jij dan ergens? Als je vlakbij de Beekse Bergen woont. B2S heeft nooit gezecht Decibel van locatie te laten veranderen. De Beekse Bergen is een ideale locatie, toch wel goed bereikbaar en een eindje weg van de bewoonde wereld. Ik woon in Diessen btw, op welke school zit jij? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Ja als je toch naar 16+ feesten wilt kan je naar Masters of hardcore, Reverze , Black , Bassleader en the Qontinent etcetera. Allemaal hardstyle (Behalve MoH) en 16+ dus, alleen je moet wel naar belgie toe Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Hier in het zuiden zijn en heleboel 16+ feesten. Fusion, Intents, Rebirth, Haghorst Spektakel, Eclipz, Gessel Open Air, Dollen Dinsdag, 't Plein te Udenhout, Tuned Inn @ Leontjuuh-gta, beter ga jij ook naar haghorst spektakel . Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Ik en een vriend van me: http://www49.zippyshare.com/v/5437364/file.html Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Hier in het zuiden zijn en heleboel 16+ feesten. Fusion, Intents, Rebirth, Haghorst Spektakel, Eclipz, Gessel Open Air, Dollen Dinsdag, 't Plein te Udenhout, Tuned Inn @ Leontjuuh-gta, beter ga jij ook naar haghorst spektakel . Ik weet het dat hier in het zuiden er nog wel wat zijn. Alleen allemaal 16+ nog ff een jaartje wachten en dan mag ik ook. Ik was dit jaar wel bij Gessel Open Air maar zoals Rebirth en zo is allemaal 16+. 'T Plein daar ga ik elk jaar met Carnaval naar toe. Ik zal wel kijken of ik tijd heb, om naar Haghorst Spektakel te gaan. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Hier in het zuiden zijn en heleboel 16+ feesten. Fusion, Intents, Rebirth, Haghorst Spektakel, Eclipz, Gessel Open Air, Dollen Dinsdag, 't Plein te Udenhout, Tuned Inn @ Leontjuuh-gta, beter ga jij ook naar haghorst spektakel . Ik weet het dat hier in het zuiden er nog wel wat zijn. Alleen allemaal 16+ nog ff een jaartje wachten en dan mag ik ook. Ik was dit jaar wel bij Gessel Open Air maar zoals Rebirth en zo is allemaal 16+. 'T Plein daar ga ik elk jaar met Carnaval naar toe. Ik zal wel kijken of ik tijd heb, om naar Haghorst Spektakel te gaan. Ik was ook nog geen 16 bij rebirth... Haghorst Spektakel is een dag voor Decibel Outdoor Festival 2010 (20 Augustus dus). Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 (bewerkt) Stefan's Hard Mix #1: http://www21.zippyshare.com/v/95865882/file.html Tracklist: 01. Activator - Lullaby 02. Noisecontrollers - Bassleader Anthem 03. A-Wak - System Activated 04. The Vision - The Switch 05. Slim Shore - Syren 06. DJ Thera - Birth Of A Flame (Phoenix Anthem) 07. Josh & Wesz Present Chickz On Fire - Aanstekaah 08. Titan - Nightmare 09. Zatox - Poltergeist 10. Tatact - Seiv Mai Nait 11. Wavolizer Ft. MC Sogma - No Time For Breakdown 12. Alphaverb & Intractable One - Trauma 13. Donkey Rollers - The Last City On Earth 14. The Machine - Butterfly 15. Outsiders - Origination 16. The Raiders - Moonlight (Hardmoon Mix) 17. Wild Motherfuckers - B2BW (Wild Mix) 18. Tuneboy - Ombrello Maledetto 19. Sasha F - Balance Of Opposites 20. Return Corp's & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix) - Overgang Naar Hardcore - 21. Mike NRG - Lost In Dreams (Weapon X Remix) 22. Kasparov - Part Of The Plan 23. Nosferatu - Outshine Any Competition 24. Nosferatu - The Flames Of Your Righteous Anger 25. Nosferatu - Running Interference 87:59 min Hij begint op 150bpm en eindigt op 190bpm, enjoy! Bewerkt: 17 juni 2010 door S-te-Fan Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Ik heb beetje gebladerd door hardcore muziek, en toch blijft m'n keuze Angerfist hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.