Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

Angerfist :*D

Meen je dat serieus of heb je gewoon ooit een artiest gehoord :puh:?

Lol, voor mij zijn de beste hardstyle DJ's: Headhunterz, Brennan Heart en DJ zylon, Dj Bandit

En de beste Hardcore DJ's: Korsakoff, Angerfist

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Beste DJs/producers?

Activator

Alphaverb

B-Front

Crypsis (vanwege zijn harde sound)

Deepack

Donkey Rollers

Frontliner

JDX (Nee, niet vanwege Live The Moment, die gast heeft meer producties op z'n naam staan)

Josh & Wesz

The Machine

Project One

Psyko Punkz

Ran-D

Slim Shore

Tatanka

Tuneboy

Zany

Zatox

Headhunterz is met z'n laatste releases echt in de stront gezakt. Brennan Heart doet het ook niet meer zo best meer. Samen met Thera (Brennan & Heart) was ie veel beter.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijken die feesten ook kei vet, maar ja nog maar 15.. Het enigste jammer is dat Decibel outdoor, ermee moet stoppen.. Dus kan ik daar niet meer heen als ik 18 ben en ik woon er dichtbij :cry:

Weet iemand nog goeie hardstyleremixs??

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijken die feesten ook kei vet, maar ja nog maar 15.. Het enigste jammer is dat Decibel outdoor, ermee moet stoppen.. Dus kan ik daar niet meer heen als ik 18 ben en ik woon er dichtbij :cry:

Weet iemand nog goeie hardstyleremixs??

Lol, hier heb je een link naar een van mijn playlists met 93 nummers. Genoeg Remixen.

Gewoon kopieren en plakken in internet zoekbalk.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijken die feesten ook kei vet, maar ja nog maar 15.. Het enigste jammer is dat Decibel outdoor, ermee moet stoppen.. Dus kan ik daar niet meer heen als ik 18 ben en ik woon er dichtbij :cry:

Weet iemand nog goeie hardstyleremixs??

Wat is dat voor onzin? Ik woon net zoals jij dicht bij de beekse bergen en ik weet dat Decibel nog vele jaren hier gehouden gaat worden.

Voor hardstyle feesten onder de 16 moet je naar België, of naar Haghorst. Daar wordt in augustus (dag voor decibel) Haghorst Spektakel gehouden met D-Block S-te-Fan, Deepack en waarschijnlijk ook Ran-D en Zatox.

Voor hardstyle mixes kijk je hier of hier. En als je full tracks zoekt kijk je hier. (Wel accountje aanmaken)

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijken die feesten ook kei vet, maar ja nog maar 15.. Het enigste jammer is dat Decibel outdoor, ermee moet stoppen.. Dus kan ik daar niet meer heen als ik 18 ben en ik woon er dichtbij :cry:

Weet iemand nog goeie hardstyleremixs??

Wat is dat voor onzin? Ik woon net zoals jij dicht bij de beekse bergen en ik weet dat Decibel nog vele jaren hier gehouden gaat worden.

Voor hardstyle feesten onder de 16 moet je naar België, of naar Haghorst. Daar wordt in augustus (dag voor decibel) Haghorst Spektakel gehouden met D-Block S-te-Fan, Deepack en waarschijnlijk ook Ran-D en Zatox.

Voor hardstyle mixes kijk je hier of hier. En als je full tracks zoekt kijk je hier. (Wel accountje aanmaken)

Ooww... Ik dacht dat sommige zeiden dat dit het laatste jaar was, omdat het te groot werdt ofzoiets vaags. Maar jij zult het wel goed hebben.

Off: Waar woon jij dan ergens? Als je vlakbij de Beekse Bergen woont.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijken die feesten ook kei vet, maar ja nog maar 15.. Het enigste jammer is dat Decibel outdoor, ermee moet stoppen.. Dus kan ik daar niet meer heen als ik 18 ben en ik woon er dichtbij :cry:

Weet iemand nog goeie hardstyleremixs??

Wat is dat voor onzin? Ik woon net zoals jij dicht bij de beekse bergen en ik weet dat Decibel nog vele jaren hier gehouden gaat worden.

Voor hardstyle feesten onder de 16 moet je naar België, of naar Haghorst. Daar wordt in augustus (dag voor decibel) Haghorst Spektakel gehouden met D-Block S-te-Fan, Deepack en waarschijnlijk ook Ran-D en Zatox.

Voor hardstyle mixes kijk je hier of hier. En als je full tracks zoekt kijk je hier. (Wel accountje aanmaken)

Ooww... Ik dacht dat sommige zeiden dat dit het laatste jaar was, omdat het te groot werdt ofzoiets vaags. Maar jij zult het wel goed hebben.

Off: Waar woon jij dan ergens? Als je vlakbij de Beekse Bergen woont.

B2S heeft nooit gezecht Decibel van locatie te laten veranderen. De Beekse Bergen is een ideale locatie, toch wel goed bereikbaar en een eindje weg van de bewoonde wereld.

Ik woon in Diessen btw, op welke school zit jij?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja als je toch naar 16+ feesten wilt kan je naar Masters of hardcore, Reverze , Black , Bassleader en the Qontinent etcetera.

Allemaal hardstyle (Behalve MoH) en 16+ dus, alleen je moet wel naar belgie toe ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier in het zuiden zijn en heleboel 16+ feesten. Fusion, Intents, Rebirth, Haghorst Spektakel, Eclipz, Gessel Open Air, Dollen Dinsdag, 't Plein te Udenhout, Tuned Inn

@ Leontjuuh-gta, beter ga jij ook naar haghorst spektakel :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier in het zuiden zijn en heleboel 16+ feesten. Fusion, Intents, Rebirth, Haghorst Spektakel, Eclipz, Gessel Open Air, Dollen Dinsdag, 't Plein te Udenhout, Tuned Inn

@ Leontjuuh-gta, beter ga jij ook naar haghorst spektakel :puh:.

Ik weet het dat hier in het zuiden er nog wel wat zijn. Alleen allemaal 16+ nog ff een jaartje wachten en dan mag ik ook. Ik was dit jaar wel bij Gessel Open Air :puh: maar zoals Rebirth en zo is allemaal 16+. 'T Plein daar ga ik elk jaar met Carnaval naar toe. Ik zal wel kijken of ik tijd heb, om naar Haghorst Spektakel te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier in het zuiden zijn en heleboel 16+ feesten. Fusion, Intents, Rebirth, Haghorst Spektakel, Eclipz, Gessel Open Air, Dollen Dinsdag, 't Plein te Udenhout, Tuned Inn

@ Leontjuuh-gta, beter ga jij ook naar haghorst spektakel :puh:.

Ik weet het dat hier in het zuiden er nog wel wat zijn. Alleen allemaal 16+ nog ff een jaartje wachten en dan mag ik ook. Ik was dit jaar wel bij Gessel Open Air :puh: maar zoals Rebirth en zo is allemaal 16+. 'T Plein daar ga ik elk jaar met Carnaval naar toe. Ik zal wel kijken of ik tijd heb, om naar Haghorst Spektakel te gaan.

Ik was ook nog geen 16 bij rebirth... Haghorst Spektakel is een dag voor Decibel Outdoor Festival 2010 (20 Augustus dus).

Link to comment
Delen op andere websites

Stefan's Hard Mix #1:

http://www21.zippyshare.com/v/95865882/file.html

Tracklist:

01. Activator - Lullaby

02. Noisecontrollers - Bassleader Anthem

03. A-Wak - System Activated

04. The Vision - The Switch

05. Slim Shore - Syren

06. DJ Thera - Birth Of A Flame (Phoenix Anthem)

07. Josh & Wesz Present Chickz On Fire - Aanstekaah

08. Titan - Nightmare

09. Zatox - Poltergeist

10. Tatact - Seiv Mai Nait

11. Wavolizer Ft. MC Sogma - No Time For Breakdown

12. Alphaverb & Intractable One - Trauma

13. Donkey Rollers - The Last City On Earth

14. The Machine - Butterfly

15. Outsiders - Origination

16. The Raiders - Moonlight (Hardmoon Mix)

17. Wild Motherfuckers - B2BW (Wild Mix)

18. Tuneboy - Ombrello Maledetto

19. Sasha F - Balance Of Opposites

20. Return Corp's & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)

- Overgang Naar Hardcore -

21. Mike NRG - Lost In Dreams (Weapon X Remix)

22. Kasparov - Part Of The Plan

23. Nosferatu - Outshine Any Competition

24. Nosferatu - The Flames Of Your Righteous Anger

25. Nosferatu - Running Interference

87:59 min

Hij begint op 150bpm en eindigt op 190bpm, enjoy!

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...