Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Best wel slappe hap dus... Jammer want hun platen voor het MMA album waren stuk voor stuk geweldig, zoals Evolutionz, Total Eclipz, We be Kicin' Bass,

Volgende week all out op Decibel

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze niet op hun allerbeste draaiden kan ik beamen, maar 'slappe hap' zou ik het niet durven noemen.

In vergelijking met wat ze vroeger maakten vind ik het slappe hap. Niet dat dit zo slecht is, van hun tegenwoordige meer euforische hardstyle kan ik ook genieten.

Link to comment
Delen op andere websites

In vergelijking met wat ze vroeger maakten vind ik het slappe hap. Niet dat dit zo slecht is, van hun tegenwoordige meer euforische hardstyle kan ik ook genieten.

Deze oude remix vind ik wel nice.

(Al hoor ik geen verschil met de originele versie? :clown: )

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

(Al hoor ik geen verschil met de originele versie? :clown: )

Komt omdat het origineel een jump nummer van Coone is. Op youtube vind je, ook al staat het er niet bij, bijna altijd de DBSTF remix.

Over oude DBSTF nummers heb ik het oa over deze:

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Zijn er hier ook mensen die vinden dat headhunterz veel veel beter was dan vroeger?

Vroeger waren zijn track wat beter, maar ik kan zijn muziek van tegenwoordig ook wel waarderen.

Zijn nieuwe track The power of music is wel weer grandioos.

Oud maar goud.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er hier ook mensen die vinden dat headhunterz veel veel beter was dan vroeger?

Vroeger waren zijn track wat beter, maar ik kan zijn muziek van tegenwoordig ook wel waarderen.

Zijn nieuwe track The power of music is wel weer grandioos.

Oud maar goud.

***

Wat bedoel je nu? Is HHZ vroeger beter of is hij nu beter dan vroeger?

Mind your grammar ffs..

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er hier ook mensen die vinden dat headhunterz veel veel beter was dan vroeger?

Vroeger waren zijn track wat beter, maar ik kan zijn muziek van tegenwoordig ook wel waarderen.

Zijn nieuwe track The power of music is wel weer grandioos.

Helemaal mee eens, ik vind tracks uit de periode 2007 - 2010 de beste hardstyle die er is. De sounds waren veel beter. Nu heb je een distorted kick met een laagje bass eronder, maar in tracks uit deze tijd heb je kicks met dikke subbass frequencies. De sounds zijn tegenwoordig zo ver geperfectioneerd dat het ten koste is gegaan van de origineel sound.

Om een voorbeeld te noemen, hier een oudere en daarna een recente plaat van D-Block & S-te-Fan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...