Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

2007-2009 hardstyle <3_<3. Dat was echt truly awesome. DBSTF in topvorm, HHZ die wereldplaten maakte, Showtek die nog fatsoenlijke muziek produceerde. Al mogen we nu ook zeker niet klagen met de hoeveelheid goeie raw hardstyle die geproduceerd wordt. Frequencerz, Thera, B-Front, Chain Reaction, Radical Redemption, Adaro :)

Zoals hierboven al gezegd is, DBSTF is niet meer wat het ooit geweest is. Allemaal simpele 13-in-een-dozijn hitjes, met Rebel als absolute zuigplaat. Ben ik trouwens de enige die spontaan stilvalt op feesten/discotheken als Lose my mind voorbij komt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Wat bedoel je nu? Is HHZ vroeger beter of is hij nu beter dan vroeger?

Mind your grammar ffs..

Ik bedoel hier mee dat ik de tracks van Headhunterz tegenwoordig bijna allemaal niet goed vindt.

Laten we World of Maddnes ff er bij pakken, ik hoor niks anders dan telkens dezelfde melodie alleen dan anders gepitcht.

Vroeger waren zijn tracks veel beter, harde kicks, diepe vocals en goeie synths voerde de boventoon.

Oordeel zelf,

2007

2012

Dan zie je dat in Scantraxx Rootz veel meer afwisseling zit.

Zijn track: The power of Music is daarin tegen weer een van zijn betere tracks van tegewoordig.

Het is ook maar net weer waar je zelf van houdt, maar ik vind dat headhunterz zijn tracks vroeger veel veel beter waren.

Ik vind The power of music dus wel een goede track, maar ik vind zijn oude tracks beter.

Ik hoop dat ik het begrijpbaar heb uitgelegd.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

HHZ heeft z'n hoogte en dieptepunten gehad: Doomed, Dragonborn. The power of music. :) The space we created, Summer of harderstyles daarentegen zijn echt van niveau likmevestje.

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Dragonborn vind ik geniaal! Headhunterz zijn beste plaat vind ik onmogelijk om te kiezen, maar uitschieters zijn Halfway There, Project One, Subsonic, Rock Civilization, Reloaded Part 2, Blame it on the Music, Path of Righteneous, Rate Reducer, The Story Unfolds, Time 2 Rock, Fantasy or Reality, Art of Creation en hoogstwaarschijnlijk vergeet ik er nu nog wat.

Afgelopen weken iig veel evenementen afgeweest.

08-09 Q-Base

06-10 Mindset pre-party (waar een maat van me de dj contest gewonnen heeft)

13-10 Euphoria

20-10 Mindset

27-10 Thrillogy (Crypsis stage natuurlijk)

05-11 Fusion

Thrillogy en Q-Base als uitschieters. Tering wat een vette feesten waren dat!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag net pas dat ik de juiste leestekens vergeten was. Post van hierboven even verbeterd.

Elk weekend naar een party? Goed bezig! Zoveel geld over :puh: ? Ik hou het nog redelijk rustig, baal ervan dat het buitenseizoen weer afgelopen is. Indoor vind ik toch een stuk minder leuk. Dit jaar naar Hard Bass, Decibel, 2x Indicator (Gronings feestje) en Mysteryland geweest. Volgend jaar sowieso naar Decibel the Weekend en Defqon ook maar een keer bezoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Elk weekend naar een party? Goed bezig! Zoveel geld over :puh: ? Ik hou het nog redelijk rustig, baal ervan dat het buitenseizoen weer afgelopen is. Indoor vind ik toch een stuk minder leuk. Dit jaar naar Hard Bass, Decibel, 2x Indicator (Gronings feestje) en Mysteryland geweest. Volgend jaar sowieso naar Decibel the Weekend en Defqon ook maar een keer bezoeken.

Dat was de afgelopen weken wel het geval. Nu is het even rustig met 01-12 Restylerz 2.0 te Hardersplaza, 22-12 Bass Academy misschien Freaqshow en zekers Hard Bass. Daarna Kick Off (succesvol zelf georganiseerd evenement de vrijdag voor carnaval) en carnaval zelf. Misschien nog er iets tussen. En over geld gesproken ik probeer gewoon veel te werken (vooral in de zomer).

Dit jaar niet zo veel evenementen afgegaan als vorig jaar... Maar toch alweer 71 evenementen bezocht volgens mijn partyflock :puh:.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Tering, dat je het dan nog leuk vindt haha. Hard Bass is me afgelopen jaar niet echt goed bevallen. Heb toch wat meer afwisseling en/of frisse lucht nodig. Op Decibel ook af en toe even dubstep, even hardcore, raw hardstyle en even mainstage. Een grote hal als het Gelredome, nee, voor mij niet weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Aiiii....hardstyle en hardcore, wat een ongelofelijke tyfusherrie is dát zeg. Maar sinds ik van de zomer in Lloret in een discotheek werkte waar meerdere malen per week een hardstyle-/hardcoreparty werd gehouden na drie uur 's nachts, ben ik het op de een of andere manier toch gaan waarderen. Raar genoeg. Neemt niet weg dat ik het werkelijk een hel vond om die feestjes vol te houden, maar een paar nummertjes van Noise Controllers, Korsakov, Brennon Heart, Wildstylez, Headhunterz etc. ben ik toch wel enigszins vet gaan vinden (zij kwamen btw ook draaien daar, ik sta o.a. met Korsakov ook op de foto. Was wel lachen, ik zei zo tegen haar: "Ja wel leuk om met een 'beroemdheid' op de foto te staan, maar eigenlijk vind ik jouw muziek echt kloteherrie." Zij lachen haha). Maar ja dat ligt meer aan het psychologische mere exposure-effect, sowieso. Ook altijd zo'n lijp publiek dat op dat soort feestjes afkomt haha.

The space we created......^^ toch wel good memories!

Maar mij zul je nooit op eigen initiatief op zo'n feest vinden, no thanks.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Meteen door naar teletekststyle dan?

Ik vraag me af wat Wildstylez bezielde toen hij het anthem voor defqon.1 maakte, wat een kut nummer zeg.

Ik heb laatst The album van Project one op mijn mobiel gezet (headhunterz & wildstylez) en in vergelijk met dat album lag het niveau toen wel wat hoger.

Jammer toch hoe het hele genre hardstyle wordt verneukt door goedkope tracks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...