Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Ik vind het ook een mindere track, maar ik ga meestal niet aan een artiest vragen wat hem bezielde tijdens het maken van een track. Producers maken het nog altijd voor hun eigen. Volgende keer als je Wildstylez tegen het lijf loopt, vraag dan maar waar de eerste versie van You & Me blijft.

Zelf een mixje in elkaar gezet:

01. Noisecontrollers - Interview

02. Zush - La La Song (Showtek Mix)

03. Abject (aka Frontliner) - Like a Fireball

04. Headhunterz - D-Tuned

05. Dutch Master - Back to the Real Style

06. Headhuntez - Woznotwoz

07. Noisecontrollers - Shreek

08. Activator - Supersonic Bass

09. Antifact (aka Headhunterz) - Path of Righteousness

10. Activator - Lullaby

11. Headhunterz - The Saifam Mashup

12. Dutch Master - Floorspin

13. Isaac - The Sound of the Underground

14. Pavo - Communicate

15. DJ Phil Ty - Miamy Belch (Polite Mix)

16. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)

17. The Prophet - The Force

18. Tuneboy - I Will Growl

19. The Viper & G-Town Madness - Here it Comes (D-Block & S-te-Fan Remix)

20. Zany - Solar

21. Technoboy - Next Dimensional World

22. Zany & Duro - Back Again

23. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed

24. Dozer - Syren

25. Noisecontrollers - Aliens

26. D-Block & S-te-Fan - Came Down Here

27. Floorcrusherz - Psycho Stylez

28. Dutch Master - Motion

29. Vazard - Zimmersion

30. Hardstyle Mafia - Save Me

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het gewoon echt geen goede track, als ik joram in het echt tegen het lijf zo lopen zou ik als eerste vragen of ie alsjeblieft nog een keer een track gaat maken met HH als project one.

Het klopt dat bezielde niet het goeie woord is, maar ik vraag me toch af wat je denkt als een track klaar is.

Zou ie hem zelf nou geweldig vinden, denkt ie: het kan er mee door? Ik vraag me af wat hij toen dacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het gewoon echt geen goede track, als ik joram in het echt tegen het lijf zo lopen zou ik als eerste vragen of ie alsjeblieft nog een keer een track gaat maken met HH als project one.

Het klopt dat bezielde niet het goeie woord is, maar ik vraag me toch af wat je denkt als een track klaar is.

Zou ie hem zelf nou geweldig vinden, denkt ie: het kan er mee door? Ik vraag me af wat hij toen dacht.

Hij moet zeer waarschijnlijk van Q-Dance een pakkend product voor een breed publiek maken. Dan is het ook maar de vraag hoe je het zelf invult. En een Project One gaat niet meer komen. De kenmerkende Project One sound zal toch niet naar voren komen omdat beide artiesten een andere sound hebben ontwikkeld. Ook hebben beide producers het gewoon veel te druk met hun solo-carriere.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar toch is het jammer.

Ik zou graag nog een 2e album zien, maar inderdaad gaat dat geen succes worden.

Dat er een groter publiek moet worden aangesproken, daar heb ik geen probleem mee, dat heb ik wel als de kwaliteit van het nummer achteruit gaat.

Ik vraag me af wat Joram nu op X-clusive Wildstylez gaat draaien, gaat ie dan zijn nummers van 2011> draaien, of gaat ie een andere kant op met zijn oude tracks.

Uiteraard zal hij dan ook tracks van anderen gaan draaien, waar hij dan (denk ik) terug valt op nummers als: The power of music en Living for the moment.

ik zit me af te vragen of ik nog tickets achterna ga, maar ik ben er nog lang niet zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af wat Joram nu op XQlusive Wildstylez gaat draaien, gaat ie dan zijn nummers van 2011> draaien, of gaat ie een andere kant op met zijn oude tracks.

Uiteraard zal hij dan ook tracks van anderen gaan draaien, waar hij dan (denk ik) terug valt op nummers als: The power of music en Living for the moment.

ik zit me af te vragen of ik nog tickets achterna ga, maar ik ben er nog lang niet zeker van.

Waarschijnlijk oudere nummers én nieuwe platen, hij heeft namelijk aangegeven oudere platen te draaien. Ik denk verder ongeveer hetzelfde als wat Noisecontrollers deden tijdens hun xQlusive.

En verders, SPOONTECH RECORDS. Wat een heldenlabel!

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft dat nummer in het vliegtuig gemaakt denk ik.. :puh:

Hoe kom je daar nou bij ? :puh:

Nee maar dat zei hij ook bij clubbin.

Waarschijnlijk heeft hij gewoon een synthje ondergezet met sylenth.1, hup kickje dat hij nog had liggen er onder en klaar.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

ik begin toch echt een beetje een hekel aan headhunterz te krijgen..

Zn kick is gewoon te vaak gehoord al, verzin iets nieuws na een jaar dezelfde kick. Zn gaygedrag en gayhandjes. Standaard setjes. Noem maar op.

Maarja hij is echt bekend en hij is gewoon populair.. Zou geen nee zeggen om met zn leven te ruilen haha

Enige wat ik nog van hem volg is HWS, dat is een echte top broadcast en een top idee

Link to comment
Delen op andere websites

Headhunterz is gewoon een enorm sentimentele jongen, misschien een beetje licht in het hoofd maar het is te merken dat hij alles doet voor zijn publiek. Een hele tijd geleden keek ik net zoals jouw ook naar hem maar hij heeft het afgelopen jaar nogal wat persoonlijks uit de doeken gedaan waarna ik alleen maar respect voor deze top producer heb gekregen.

En over de sounds moet ik je gelijk geven, maar hetzelfde geld voor veel andere producers. Ik kan de huidige sound van Headhunterz nog wel volhouden, er zit namelijk wel enige vooruitgang in. Als je de huidige sound van Headhunterz niet leuk vind kan ik je adviseren om oudere platen van'm op te zoeken (2005-2009), platen uit deze periode vind ik zo ongeveer zijn beste. Naast zijn Headhunterz alias is Willem ook bekend onder Antifact waaronder hij ook een paar enorm vette platen heeft geproduceerd. Check "Path of Righteousness" maar eens.

Mensen gaan naar zijn optredens toe met verwachtingen, en fans gaan er natuurlijk van uit dat deze verwachtingen uitkomen. Vandaar de "standaard" tracklists. Soms weet hij wel enorm te verassen, zoals op Q-Base afgelopen jaar en Decibel 2011.

Link to comment
Delen op andere websites

Headhunterz is gewoon een enorm sentimentele jongen, misschien een beetje licht in het hoofd maar het is te merken dat hij alles doet voor zijn publiek. Een hele tijd geleden keek ik net zoals jouw ook naar hem maar hij heeft het afgelopen jaar nogal wat persoonlijks uit de doeken gedaan waarna ik alleen maar respect voor deze top producer heb gekregen.

En over de sounds moet ik je gelijk geven, maar hetzelfde geld voor veel andere producers. Ik kan de huidige sound van Headhunterz nog wel volhouden, er zit namelijk wel enige vooruitgang in. Als je de huidige sound van Headhunterz niet leuk vind kan ik je adviseren om oudere platen van'm op te zoeken (2005-2009), platen uit deze periode vind ik zo ongeveer zijn beste. Naast zijn Headhunterz alias is Willem ook bekend onder Antifact waaronder hij ook een paar enorm vette platen heeft geproduceerd. Check "Path of Righteousness" maar eens.

Mensen gaan naar zijn optredens toe met verwachtingen, en fans gaan er natuurlijk van uit dat deze verwachtingen uitkomen. Vandaar de "standaard" tracklists. Soms weet hij wel enorm te verassen, zoals op Q-Base afgelopen jaar en Decibel 2011.

Hij doet idd wel veel voor zn publiek, daar geef ik je groot gelijk in ja! Vroegere sounds van hem vind ik zeker beter. Heb er nog steeds veel nummers van op mn pc staan oa. Path of Righteousjahdhahsajd haha. Ja zijn set van Q-base was echt vet!

Ik hoor wel aan je dat je een grote Hardstyle-fan bent net als mij :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ho! ho! wordt ik buiten gesloten in de fan schare hier op het forum?

Maar even sireus, Zeaas, als je van headhunterz vroegere sound houdt, moet je maar eens gaan kijken naar het album dat hij samen met Wildstylez heeft gemaakt onder het alias Project One.

Op het internet zijn er ook genoeg mensen die zijn beste tracks van bijvoorbeeld 2006-2010 hebben gepakt en samengebundeld als torrent (Links ga ik je niet geven, want dan maak ik de admins boos), ik heb zelf heb dus zijn oude tracks gewoon in goeie kwaliteit op mijn Android staan.

Ik vindt dat Headhunterz nog wel steeds goeie tracks aflevert, sommige zijn wat minder, maar namen als Wildstylez en Ran-d moeten echt weer iets creatiefs gaan bedenken.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar even sireus, Zeaas, als je van headhunterz vroegere sound houdt, moet je maar eens gaan kijken naar het album dat hij samen met Wildstylez heeft gemaakt onder het alias Project One.

Project One is muzikaal echt het hoogtepunt van deze 2 mannen, samen met de release "Headhunterz & Wildstylez - Project One / Blame it on the Music". Maar daarvoor hadden ze ook al enorm vette platen. Bijvoorbeeld Alpha Twins vs Seizure - Drop the Beats Out, Wildstylez - Clubbin', Outsiders - Origination (Wildstylez Remix) en voor Headhunterz Power of the Mind, Forever Az One, Scar ur Face, Subsonic, D-Tuned, The Sacrifice en Rock Civilization.

Ik vindt dat Headhunterz nog wel steeds goeie tracks aflevert, sommige zijn wat minder, maar namen als Wildstylez en Ran-d moeten echt weer iets creatiefs gaan bedenken.

Ran-D mag zijn sound heel nodig gaan vernieuwen. Headhunterz is volgens zijn Facebook weer de studio in gedoken om aan zijn sound te werken en Wildstylez heeft voor zijn opkomende X-Qlusive nog wel wat moois in petto, bijvoorbeeld Soundstorm.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...