xoex23 Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 Mooi, over RAN-D zijn we het dus eens. Headhunterz mag van mij nog wel even blijven met zijn hudige tracks, maar ik sta vernieuwing ZEKER niet in de weg. Weet je wat mij een keer leuk lijkt? Als Frontliner en Wildstylez bij elkaar gaan zitten, ik ben heel benieuwd wat er dan uitkomt. Reageren
Zeaas Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Over ran-d ben ik het ook eens, al vind ik zijn setjes altijd heel erg boeiend om naar te luisteren, zelfde mixstijl als Adaro (dat is ook niet gek als beste vrienden) maar dan niet zo raw. Over Project one, ja echt geweldig.. jammer dat het niet veel meer van te zien/horen is. Frontliner is echt een baas, en met Wildstylez erbij, lijkt me wel wat! hopelijk komt dat ooit nog een keer Wat vinden jullie van redical redemption? ben benieuwd naar jullie mening Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 (bewerkt) Weet je wat mij een keer leuk lijkt? Als Frontliner en Wildstylez bij elkaar gaan zitten, ik ben heel benieuwd wat er dan uitkomt. Wat vinden jullie van redical redemption? ben benieuwd naar jullie mening Live is het echt tering vet. Thuis valt het tegen vanwege de slechte afmix. Bewerkt: 2 december 2012 door S-te-Fan Reageren
xoex23 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 (bewerkt) Weet je wat mij een keer leuk lijkt? Als Frontliner en Wildstylez bij elkaar gaan zitten, ik ben heel benieuwd wat er dan uitkomt. Kijk eens goed? plaatste ik dat niet? Dat nummer van Wildstylez en frontliner wat je plaatst, vind ik niet heel goed, ik vindt dat het geen goede kick heeft, de melodie daarin tegen is wel oke. Ik zie liever dat zijn nu bij elkaar gaan zitten, dan kan er best wat leuks uit komen volgens mij. Redical Redemption Heb ik niet live gezien, dus daar ga ik geen uitspraken over doen. Wat vinden jullie van Killer Clown - Silentum? Behalve de slechte kick, is de melodie erg goed. Bewerkt: 1 december 2012 door xoex23 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Tekstyle allowed? 17:22 is een nieuwe track, B-For - Let's Get It On. Heerlijke melodie, echt perfecte opbouw, maar dan komt er een zware anticlimax..Heel jammer! Reageren
jobator Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 http://www.youtube.com/watch?v=6vewPvOfMuo Blijft lekker <3 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Wat vinden jullie van Killer Clown - Silentum? Behalve de slechte kick, is de melodie erg goed. Silentium is heilig. Niks mis met die kick, de Noisecontrollers zijn een van de weinige artiesten die al langere tijd mee gaan en tegenwoordig geen poep kicks meer maken. Vooral de intro en outro zijn geweldig. Tekstyle allowed? 17:22 is een nieuwe track, B-For - Let's Get It On. Heerlijke melodie, echt perfecte opbouw, maar dan komt er een zware anticlimax..Heel jammer! Anti-climax doet het nummer juist goed recht, melodie vind ik slecht, of in ieder geval slecht uitgewerkt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Weet iemand een goed hardstyle nummer met choirs? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 (bewerkt) Weet iemand een goed hardstyle nummer met choirs? Zatox & The R3bels - Choirs Wildstylez - Extraordinary Happiness Philippe Rochard - Mash Up Zany & The Beholder - Euphoria Bewerkt: 2 december 2012 door S-te-Fan Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Nee, wat is dit... Dit Grandslam op SLAM!FM? Dit soort hardstyle wordt echt te veel mainstream. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Nee, wat is dit... *filmpje* Dit Grandslam op SLAM!FM? Dit soort hardstyle wordt echt te veel mainstream. Die staat zelfs in de Top40 bij R538. Reageren
Nyltje Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Weet iemand een goed hardstyle nummer met choirs? Zatox & The R3bels - Choirs Wildstylez - Extraordinary Happiness Philippe Rochard - Mash Up Zany & The Beholder - Euphoria Bedankt S-te-Fan, als mensen nog andere weten dan wil ik ze best horen! Reageren
Zeaas Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 niks mis met t nummer.. alleen word inderdaad te veel gedraait.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 Ik ken iemand die 'Lose My Mind' een goed nummer vindt, maar omdat velen het luisteren en kennen, vindt hij het niet goed meer. Seriously.. Reageren
xoex23 Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 Nee, wat is dit... *filmpje* Dit Grandslam op SLAM!FM? Dit soort hardstyle wordt echt te veel mainstream. Klopt, en met name wildstylez vind ik ver achter uit gaan, maar ja, daar doe je ook weinig aan he? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.