Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Je hebt al vaker verklaard dat jij met hoge kwaliteitsaudio werkt, hoe kom jij hier aan?

Internet

Via de illegale wegen misschien?

S-te-Fan de tracklist ziet er goed uit, ik ga hem binnenkort denk ik eens beluisteren.

Muziek downloaden via internet is niet illegaal volgens de Nederlandse wetgeving.

Nee, Stefan zijn mixes zijn legaal omdat zijn gebruikte tracks betaald zijn.

Dat ik voor mijn muziek betaal maakt het niet 100% legaal dat ik deze verspreid op het internet. Echter, de omstreden en verouderde Nederlandse auteurswet kan onmogelijk nog toegepast worden op de hedendaagse muziekindustrie waardoor het hele gebeuren gedoogd wordt. Producers zijn het er natuurlijk niet altijd helemaal mee eens dat hun muziek gratis verspreid wordt maar het is iets wat ze over de jaren geaccepteerd hebben en ze zijn er nu zelfs blij met dat een knul als ik mixjes maak en op het internet zet zodat hun tracks naamsbekendheid verwerven. Hierdoor krijgt een artiest fans en zal hij/zij meer op kunnen treden wat voor een artiest tegenwoordig de grootste bron van inkomen is. Daarnaast doet hij het natuurlijk ook voor zijn zelfvoldoening.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja, downloaden is natuurlijk (nog) niet iligaal, laat staan dat als je dan seed, alsnog iligaal bezig bent.

Never mind, want ik denk dat niemand dat hier een fuck uit maakt.

Wat vinden jullie van de nieuwe track van DBSTF?

Ik zelf vindt hem wel gaan, maar ik vindt hem ook niet perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekkere experimentele track. Vandaag Sound of Goodbye weer eens voorbij horen komen, een van de meest bizarre DBSTF platen ooit.

Eindelijk in goeie kwallie te vinden; de nieuwe Delete, een collab met Deetox. Tering wat een plaat!

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad lekkere plaat! Goeie kick, goeie screetches, gewoon goeie plaat.

Dit vindt ik ook een goeie plaat.

luisteren jullie trouwens wel eens naar Wasted Pinguinz?

Deze 2 blijven in mijn ogen goud.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik de Atmozfears nog wel kan waarderen, vind ik de Wasted Penguinz een enorme aanfluiting. Alleen de naam al... Laat staan de 13 in een dozijn tracks, kut vocals en kut kicks. Alleen de melodieën zijn vaak aardig maar kut uitgewerkt. De huidige lijn opkomende mainstream djs kan me weinig bekoren, alleen waardering voor Adrenalize, Atmozfears, The Anarchist, Re-Volt etc.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Alleen de naam al...

Ieder zijn eigen naam he? :puh:

Laat staan de 13 in een dozijn tracks, kut vocals en kut kicks.

Wat betreft Melancholia en Anxiety kan ik me daar zeker niet in vinden, de andere platen zijn minder, maar kan ik ook goed horen.

De huidige lijn opkomende mainstream djs kan me weinig bekoren

2 vragen, kan dan de hudige style van dj's als Headhunterz,Wildstylez,Frontliner etc. je nog wel bekoren?

Ik zelf vindt oude platen van hun beter, maar ik vindt dat ze nog steeds goeie platen maken, Dragonborn, Move 2 Thiz en noem ze maar allemaal op.

2e vraag, waarom ga je dan in godsnaam naar al die feesten waar tegenwoordig van die nustyle crap wordt gedraait?

Kom je dan alleen voor HH etc, of kun je dan die avond de nustyle ook waarderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ieder zijn eigen naam he? :puh:

Als je je eigen een beetje serieus neer wil zetten kies je niet voor zo'n belachelijke naam.

Wat betreft Melancholia en Anxiety kan ik me daar zeker niet in vinden, de andere platen zijn minder, maar kan ik ook goed horen.

Melancholia vond ik leuk nadat Headhunterz 'm draaide op Qlimax vorig jaar, maar na een paar keer luisteren viel het me toch als een zwakke track.

2 vragen, kan dan de hudige style van dj's als Headhunterz,Wildstylez,Frontliner etc. je nog wel bekoren?

Ja, met pieken en dalen.

2e vraag, waarom ga je dan in godsnaam naar al die feesten waar tegenwoordig van die nustyle crap wordt gedraait?

Omdat ik de huidige hardstyle ook kan waarderen. Alleen behoren de artiesten uit de huidige scene die mij bekoren veelal niet tot de mainstream.

Kom je dan alleen voor HH etc, of kun je dan die avond de nustyle ook waarderen?

Ik zou niet snel voor een Headhunterz komen, zijn sets zijn te voorspelbaar. Ik kom eerder voor een artiest die durft te verassen.

Top mainstream artiesten vind ik Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fan (produceren voor F8trix), Wildstylez (produceert voor Alpha Twins), Frontliner (produceert voor Pavo), Noisecontrollers (en al hun aliassen), Scope DJ, De producers achter Saifam samen met al hun aliassen (Stephanie, TNT, Hardstyle Masterz, K-Traxx, Technoboy, Tuneboy, Builder, Citizen, Dark Oscillators, Hunter, je kan voor de grap kijken op discogs onder welke namen deze heren produceren http://www.discogs.c...t/Antonio Donà http://www.discogs.c...tiano Giusberti)

Waardeloze mainstream artiesten vind ik oa Code Black (produceert volgens mij voor Brennan Heart), The Prophet, Psyko Punkz, Brennan Heart, Da Tweekaz, Zatox, The Pitcher (sindsdien Luc van Veghel het overgenomen is het qua producties drastisch achteruit gegaan), Audiofreq, Wasted Penguinz, Waverider, Coone..

En dan hebben we nog de hardere namen waar mijn voorkeur naar uit gaat; Donkey Rollers, Frequencerz, Hardstyle Mafia, Geck-o, DJ Thera, Degos & Re-Done, Adaro, met als uitblinkers Wavolizer, Delete, Vazard, B-Front, Crypsis.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Melancholia vond ik leuk nadat Headhunterz 'm draaide op Qlimax vorig jaar, maar na een paar keer luisteren viel het me toch als een zwakke track.

*geeft S-te-Fan een geweldige trap van hier tot in Zweden*

Natuurlijk iedereen zijn mening, maar voor mij is Melancholia eigelijk het beste wat Hardstyle kan bereiken. Vrij lange opbouw, mooie climax en geweldige melodie. Heb tot nog toe ook nog geen betere hardstyle gehoord en dat zal ook nooit veranderen denk ik. Ik ben dan ook in het algemeen niet zo'n grote fan van Hardstyle, maar dat een track als deze me toch even de zone inzuigt zegt voor mij echt wel genoeg hoor. It's like a fantasy, except it's called reality. Melancholia!

Link to comment
Delen op andere websites

*geeft S-te-Fan een geweldige trap van hier tot in Zweden*

Natuurlijk iedereen zijn mening, maar voor mij is Melancholia eigelijk het beste wat Hardstyle kan bereiken. Vrij lange opbouw, mooie climax en geweldige melodie. Heb tot nog toe ook nog geen betere hardstyle gehoord en dat zal ook nooit veranderen denk ik. Ik ben dan ook in het algemeen niet zo'n grote fan van Hardstyle, maar dat een track als deze me toch even de zone inzuigt zegt voor mij echt wel genoeg hoor. It's like a fantasy, except it's called reality. Melancholia!

De gedachte is wederzijds, de Wasted Penguinz hebben een toegankelijke stijl maar worden vaak gespuugd door de meer doorgewinterde fans. Voor mij is het ook onmogelijk om hardstyle in één track te bevatten. Het is de diversiteit die het'm doet voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je eigen een beetje serieus neer wil zetten kies je niet voor zo'n belachelijke naam.

Ik vindt het geen belachelijke naam, daar kunnen we eindeloos over twisten, eens worden gaan we het toch niet.

Melancholia vond ik leuk nadat Headhunterz 'm draaide op Qlimax vorig jaar, maar na een paar keer luisteren viel het me toch als een zwakke track.

Hier ben ik het net als Phoenyxar zeker niet mee eens, door dit nummer ben ik juist hardstyle gaan luisteren, ik zelf vind het echt een geweldige track.

Omdat ik de huidige hardstyle ook kan waarderen. Alleen behoren de artiesten uit de huidige scene die mij bekoren veelal niet tot de mainstream.

Is voor mij het zelfde, maar je hebt hier een keer gepost dat je regelmatig naar feesten gaat, zoals bijvoorbeeld Defqon.1

nou als dat geen (op de mainstage dan) mainstream is, dan weet ik het ook niet meer.

Ik zou niet snel voor een Headhunterz komen, zijn sets zijn te voorspelbaar. Ik kom eerder voor een artiest die durft te verassen.

Ik kan Headhunterz zijn setjes anders goed horen, trouwens op QDPHH was Adrenlize zijn set echt geniaal, echt knap hoe hij dat gewoon als net (toen) 16 jarige neerzet.

Top mainstream artiesten vind ik Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fan (produceren voor F8trix), Wildstylez (produceert voor Alpha Twins), Frontliner (produceert voor Pavo), Noisecontrollers (en al hun aliassen), Scope DJ, De producers achter Saifam samen met al hun aliassen (Stephanie, TNT, Hardstyle Masterz, K-Traxx, Technoboy, Tuneboy, Builder, Citizen, Dark Oscillators, Hunter, je kan voor de grap kijken op discogs onder welke namen deze heren produceren http://www.discogs.c...t/Antonio Donà http://www.discogs.c...tiano Giusberti)

Geef ik je gelijk in, maar ik vindt de Hardstyle van deze Artiesten echt niet slecht, sterker nog, ik luister regelmatig naar Frontliner, Wildstylez en noem het hele lijstje maar op.

Trouwens over Antonio Donà en Cristiano Giusberti, je zou bijna vragen van in welke groep ze niet hebben gezeten :puh:

Ik vind de tracks van Adrenalize trouwens echt geniaal, met Forest Interlude als voorbeeld, ook tracks als distance enzo zijn geniaal.

Om af te sluiten wil ik graag even deze track hier posten.

Eigelijk zou ik hier de Noisecontrollers een schop onder een kont moeten geven, toch doe ik dat niet, omdat ik de track wat dat betreft goed in elkaar vindt zitten.

Ik vindt het aan het begin na de qlimax een beetje op

lijken, maar dat maakt voor mij niks uit.

Ik vindt dit ook stiekem eigenlijk geen hardstyle meer, maar gewoon een house track met een Hardstyle kick, maar ik hoor graag jullie mening in deze.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...