Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Ik hoop in elk geval dat de line-up wat meer Fusion georiënteerd is, in plaats van al die Scantraxx meuk. Mensen als HHZ en Wildstylez zie ik liever niet in de line up terug, ben de ''Year of Summer'' achtige tracks een beetje erg zat aan het worden.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het geen belachelijke naam, daar kunnen we eindeloos over twisten, eens worden gaan we het toch niet.

Kom op, Wasted Penguinzzzz. Om die naam wordt nog steeds gelachen. En alweer die belachelijke Z, want met een z ben je een eckte hardstylerzzzz...

Is voor mij het zelfde, maar je hebt hier een keer gepost dat je regelmatig naar feesten gaat, zoals bijvoorbeeld Defqon.1

nou als dat geen (op de mainstage dan) mainstream is, dan weet ik het ook niet meer.

Ik vind veel mainstream geweldige muziek, heb probleem is dat artiesten te weinig varieren en er te veel 13 in een dozijn track worden uitgepoept met steeds dezelfde sounds.

Ik kan Headhunterz zijn setjes anders goed horen, trouwens op QDPHH was Adrenlize zijn set echt geniaal, echt knap hoe hij dat gewoon als net (toen) 16 jarige neerzet.

Na zijn optreden op Qlimax 2011 heeft Headhunterz zichzelf weer helemaal op de kaart gezet. Zo ongeveer tot Q-Base heeft dit geduurt maar de laatste tijd zie ik weinig vernieuwing. Zijn setjes op Euphoria in januari en op Q-Base in september waren overigens geweldig.

Geef ik je gelijk in, maar ik vindt de Hardstyle van deze Artiesten echt niet slecht, sterker nog, ik luister regelmatig naar Frontliner, Wildstylez en noem het hele lijstje maar op.

Beter lezen

Ik vind de tracks van Adrenalize trouwens echt geniaal, met Forest Interlude als voorbeeld, ook tracks als distance enzo zijn geniaal.

Knul is goed onderweg en heeft sinds zijn optreden in het ziggodome zeker mijn aandacht. Wat me opviel is dat tussen zijn tracks in dat setje hij I'm The Melodyman draaide. Het viel me op hoe sterk I'm the Melodyman geproduceerd is en hoe Adrenalize produceertechnisch nog veel beter kan.

Om af te sluiten wil ik graag even deze track hier posten.

Eigelijk zou ik hier de Noisecontrollers een schop onder een kont moeten geven, toch doe ik dat niet, omdat ik de track wat dat betreft goed in elkaar vindt zitten.

Ik vindt het aan het begin na de qlimax een beetje op

lijken, maar dat maakt voor mij niks uit.

Ik vindt dit ook stiekem eigenlijk geen hardstyle meer, maar gewoon een house track met een Hardstyle kick, maar ik hoor graag jullie mening in deze.

Ik vind het geniaal wat ze doen. De Noisecontrollers (of beter gezegd Bas Oskam) is/zijn een van de sterkste producer(s) in de scene. Alles klopt gewoon aan de tracks. Ofdat het hardstyle is of niet maakt mij niet uit. Ik vond het geweldig toen ik "Sludge" en "Noisecontrollers & Showtek - When the Beat Drops" op Decibel hoordde. Daarnaast is "Why so Serious" ook weer een enorm vette schijf.

Ik ga eindelijk eens naar een groot feestje toe. Knock Out here I come!

Zie ik u daar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop in elk geval dat de line-up wat meer Fusion georiënteerd is, in plaats van al die Scantraxx meuk. Mensen als HHZ en Wildstylez zie ik liever niet in de line up terug, ben de ''Year of Summer'' achtige tracks een beetje erg zat aan het worden.

Fusion is ook niet meer wat het geweest is...

Link to comment
Delen op andere websites

Fusion is ook niet meer wat het geweest is...

Dat is wel zo, maar nog steeds op alle gebieden beter dan een label als Scantraxx met haar sub-labels. Ik vind bijv de Freqz en B-Front nog steeds helden.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Noisecontrollers - Set U Free

Noisecontrollers - Attack Again

Noisecontrollers - Blue Horizon

Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix Edit)

Noisecontrollers - Faster N Further

Noisecontrollers - Unite

Noisecontrollers - Summer in the City (Decibel 2010 Anthem)

Noisecontrollers - Promises

Dat zijn m'n favorieten van Noisecontrollers, alleen vind ik Crump beter in een remix van Ran-D.

Link to comment
Delen op andere websites

Noisecontrollers - Set U Free

Noisecontrollers - Attack Again

Noisecontrollers - Blue Horizon

Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix Edit)

Noisecontrollers - Faster N Further

Noisecontrollers - Unite

Noisecontrollers - Summer in the City (Decibel 2010 Anthem)

Noisecontrollers - Promises

Dat zijn m'n favorieten van Noisecontrollers, alleen vind ik Crump beter in een remix van Ran-D.

De Ran-D remix van Crump vind ik anders erg tegenvallen.

Beste nummers van Noisecontrollers:

Noisecontrollers - Aliens

Noisecontrollers - Crump

Pavo - Communicate

Noisecontrollers - Set U Free

Noisecontrollers - Shreek

Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete

Noisecontrollers - Furybox

Killer Clown - Silentium

Noisecontrollers - Interview

Noisecontrollers - Samara

Noisecontrollers - Promises

Noisecontrollers - Gaia

Noisecontrollers - In The Marine

Williams Syndrome - Secrets/Limbo/Thunder/Emotions

Noisecontrollers - Creatures

Noisecontrollers - Summer in the City Part I (Decibel 2010 Anthem)

En dan nog mis ik een heleboel onwijs vette producties...

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

De plaat Tonight met Wildstylez en Headhunterz is ook een hele vette plaat.

Trouwens nyltje, weet je hoe ik tracks ontdenk/ ken? gewoon doorklikken op Youtube :puh: , vind ik een nummer dan leuk, dan download ik die meestal even. (In 320kbs dan.)

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

De plaat Tonight met Wildstylez en Headhunterz is ook een hele vette plaat.

Trouwens nyltje, weet je hoe ik tracks ontdenk/ ken? gewoon doorklikken op Youtube :puh: , vind ik een nummer dan leuk, dan download ik die meestal even. (In 320kbs dan.)

Ik kijk gewoon in dit topic. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Maar S-te-fan ik google de nummers meestal even met zippy erachter, en anders ga ik eens kijken op de piratenbaai.

Meestal zijn die nummers 320kbs, en anders even verwijderen en verder zoeken.

Gelukkig dat op the pirate het er meestal bij staat :)

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Maar S-te-fan ik google de nummers meestal even met zippy erachter, en anders ga ik eens kijken op de piratenbaai.

Meestal zijn die nummers 320kbs, en anders even verwijderen en verder zoeken.

Gelukkig dat op the pirate het er meestal bij staat :)

Zijn ze ook full?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...