Leontjuuh-gta Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2010 Ik heb beetje gebladerd door hardcore muziek, en toch blijft m'n keuze Angerfist hoor Ja dat is ook het enigste Hardcore wat ik goed vindt klinken dan vooral 'Spook'. Verder houd ik meer van Hardstyle vooral die van S-Te-Fan en D-Block. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 Ik houdt van Hardcore zoals Angerfist en hardstyle zoals: Brennan Heart en Headhunterz. Maar eigenlijk vind ik alles goed. Als er maar een beat inzit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 (bewerkt) Ik houdt van Hardcore zoals Angerfist en hardstyle zoals: Brennan Heart en Headhunterz. Maar eigenlijk vind ik alles goed. Als er maar een beat inzit. Hardcore heb ik het liefst meer industrial en underground. En als je bij hardstyle het meeste naar Brennan Heart en Headhunterz luisterd val je al gelijk uit het bootje. Vooral Headhunterz wordt tot het bot afgezeken met zijn huidige "hardstyle" en zeker na zijn setje bij Defqon.1 Festival. D-Block & S-te-Fan kunnen erg goede tracks maken. Maar soms zit er een te commercieel tintje aan. Dat kan ik me goed voorstellen want ze zijn toch een van de populairste hardstyle DJ's/Producers. Bewerkt: 24 juni 2010 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 Ik houdt gewoon van het luisteren naar die muziek. Ik houd me niet bezig met al die feesten en regeltjes enzo. L:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 Vrienden van mij zouden dit jaar naar Defqon 1 gaan . Weet alleen niet wanneer :O Ook wel lekker nummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 Ik houdt gewoon van het luisteren naar die muziek. Ik houd me niet bezig met al die feesten en regeltjes enzo. L:D Hardstyle is wel een feest muziek... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2010 Weet ik. Maar draai het overal, op school, thuis. Maar voor mij hoefden die feesten zoals Defqon 1 en Qlimax nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 Misschien wel DE release van het jaar . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 Toch weer iets te ruig. Doe maar maar mooie melodie met een lekkere kick eronder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Toch weer iets te ruig. Doe maar maar mooie melodie met een lekkere kick eronder. Leuk nummer. Maar ik hou toch wel meer van het ruigeren:). Bewerkt: 4 juli 2010 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 Defqon 2010 cd binnen wooohoo D: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 CD1 Nr 19 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 CD1 Nr 19 Dat is toch Yellow minute? ( alpha2 remix ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 CD1 Nr 19 Dat is toch Yellow minute? ( alpha2 remix ) Ja, die gaat live zoooo hard . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 CD3, nummero 7... en daar gaan weee!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.