Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Goeie tracklist, maar waarom staat de mix op veiligheidsmodus, ik heb altijd ruzie met youtube daarover, als ik hem namelijk uit schakel, schakelt hij hem vanzelf weer in op een één of andere manier.

Goeie mix trouwens :tu:

Keek trouwens even op je kanaal daar kwam ik dit tegen.

Dat intro :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eens zien wat jullie van dit vinden:

*filmpje*

Ik vind hem gewoonweg prachtig ^_^

Ik snap precies wat je bedoelt, ik vind het ook een goeie track, maar die kick vind ik veeel te soft, ik had begrepen dat de maker een amateur producer was, omdat het onder promotie viel, en maar weinig views had.

Echt jammer van die kick, maar voor de rest echt een geweldige track.

De lijn die Frontliner momenteel heeft ingezet vind ik ook geweldig, tracks als Halos, I'm the melody man, zijn echt geniaal.

Ik hoop er stiekem op dat Frontliner deze tracks op een nieuwe cd gaat uitbrengen, dus bij elkaar, met nog een paar van dit soort geweldige tracks.

Tot slot, hebben jullie de remix van Melancholia van ToneShifterz gehoord? Hij is niet beter dan orgineel, maar zeker even goed.

http://www.youtube.com/watch?v=O0JjWrtcH9I

Link to comment
Delen op andere websites

Eens zien wat jullie van dit vinden:

Optikprizm - Vital

Ik vind hem gewoonweg prachtig ^_^

Inderdaad slappe kicks, opbouw had beter uitgewerkt kunnen zijn, synth is wat dunnetjes. Door de amateurachtige sounds wil het niet helemaal overkomen, maar er wordt wel een duidelijke sfeer in de track gezet.

Ik hoop er stiekem op dat Frontliner deze tracks op een nieuwe cd gaat uitbrengen, dus bij elkaar, met nog een paar van dit soort geweldige tracks.

Neh dat doet ie niet.

Tot slot, hebben jullie de remix van Melancholia van ToneShifterz gehoord? Hij is niet beter dan orgineel, maar zeker even goed.

Leuk plaatje, duidelijkere sounds dan het origineel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop er stiekem op dat Frontliner deze tracks op een nieuwe cd gaat uitbrengen, dus bij elkaar, met nog een paar van dit soort geweldige tracks.

Neh dat doet ie niet.

Nee helaas inderdaad niet, want deze tracks hadden beter op een cd kunnen staan als faal tracks als Creative Community en Opposites.

Die reverse bass ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag is de line-up van Knock Out bekend gemaakt. Brennan Heart vs. Adaro is voor mij echt heel erg verassend, Adaro heeft een veel hardere sound dan BH.

Daar was ik ook echt heel verbaasd over.. Net als Coone vs. Ran-d

Ik twijfel nog of ik ga

Link to comment
Delen op andere websites

Nee helaas inderdaad niet, want deze tracks hadden beter op een cd kunnen staan als faal tracks als Creative Community en Opposites.

Creative Community is baas, en wat boeit het dat het niet op een CD staat?

Vandaag is de line-up van Knock Out bekend gemaakt. Brennan Heart vs. Adaro is voor mij echt heel erg verassend, Adaro heeft een veel hardere sound dan BH.

Ik vond het ook erg vreemd. Zal wel een enorme flop van Brennan Heart worden. De combinaties zijn wel interessant en niet zo standaard als meestal.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...