xoex23 Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 Meestal wel inderdaad, daarnaast kun je op zippy meestal een preview horen, kun je meteen horen of er nog door iemand aan het nummer gesleuteld is. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 (bewerkt) Ik download gewoon de scene releases, of gebruik slim google icm met nfodb.ru en discogs. Nieuw mixje van mijn hand, de kneiters van 2007: [media] [/media] Bewerkt: 31 december 2012 door S-te-Fan Reageren
xoex23 Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 Goeie tracklist, maar waarom staat de mix op veiligheidsmodus, ik heb altijd ruzie met youtube daarover, als ik hem namelijk uit schakel, schakelt hij hem vanzelf weer in op een één of andere manier. Goeie mix trouwens Keek trouwens even op je kanaal daar kwam ik dit tegen. Dat intro Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Eens zien wat jullie van dit vinden: http://www.youtube.com/watch?v=GUWVjWNxTVk Ik vind hem gewoonweg prachtig Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 De kick is me iets te soft.. Reageren
xoex23 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Eens zien wat jullie van dit vinden: *filmpje* Ik vind hem gewoonweg prachtig Ik snap precies wat je bedoelt, ik vind het ook een goeie track, maar die kick vind ik veeel te soft, ik had begrepen dat de maker een amateur producer was, omdat het onder promotie viel, en maar weinig views had. Echt jammer van die kick, maar voor de rest echt een geweldige track. De lijn die Frontliner momenteel heeft ingezet vind ik ook geweldig, tracks als Halos, I'm the melody man, zijn echt geniaal. Ik hoop er stiekem op dat Frontliner deze tracks op een nieuwe cd gaat uitbrengen, dus bij elkaar, met nog een paar van dit soort geweldige tracks. Tot slot, hebben jullie de remix van Melancholia van ToneShifterz gehoord? Hij is niet beter dan orgineel, maar zeker even goed. http://www.youtube.com/watch?v=O0JjWrtcH9I Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 De kick is me iets te soft.. Gwn ziek Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Eens zien wat jullie van dit vinden: Optikprizm - Vital Ik vind hem gewoonweg prachtig Inderdaad slappe kicks, opbouw had beter uitgewerkt kunnen zijn, synth is wat dunnetjes. Door de amateurachtige sounds wil het niet helemaal overkomen, maar er wordt wel een duidelijke sfeer in de track gezet. Ik hoop er stiekem op dat Frontliner deze tracks op een nieuwe cd gaat uitbrengen, dus bij elkaar, met nog een paar van dit soort geweldige tracks. Neh dat doet ie niet. Tot slot, hebben jullie de remix van Melancholia van ToneShifterz gehoord? Hij is niet beter dan orgineel, maar zeker even goed. Leuk plaatje, duidelijkere sounds dan het origineel. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Vandaag is de line-up van Knock Out bekend gemaakt. Brennan Heart vs. Adaro is voor mij echt heel erg verassend, Adaro heeft een veel hardere sound dan BH. Reageren
xoex23 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Ik hoop er stiekem op dat Frontliner deze tracks op een nieuwe cd gaat uitbrengen, dus bij elkaar, met nog een paar van dit soort geweldige tracks. Neh dat doet ie niet. Nee helaas inderdaad niet, want deze tracks hadden beter op een cd kunnen staan als faal tracks als Creative Community en Opposites. Die reverse bass Reageren
Zeaas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Vandaag is de line-up van Knock Out bekend gemaakt. Brennan Heart vs. Adaro is voor mij echt heel erg verassend, Adaro heeft een veel hardere sound dan BH. Daar was ik ook echt heel verbaasd over.. Net als Coone vs. Ran-d Ik twijfel nog of ik ga Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Nee helaas inderdaad niet, want deze tracks hadden beter op een cd kunnen staan als faal tracks als Creative Community en Opposites. Creative Community is baas, en wat boeit het dat het niet op een CD staat? Vandaag is de line-up van Knock Out bekend gemaakt. Brennan Heart vs. Adaro is voor mij echt heel erg verassend, Adaro heeft een veel hardere sound dan BH. Ik vond het ook erg vreemd. Zal wel een enorme flop van Brennan Heart worden. De combinaties zijn wel interessant en niet zo standaard als meestal. Bewerkt: 5 januari 2013 door S-te-Fan Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Ik kijk bijvoorbeeld wel erg uit naar Freqz vs. Chris One en Radical Redemption vs. Titan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Lekkere intro, dit is toch meer het soort Hardstyle waar ik van hou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.