Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Wat een plaat!

Sooo! Inderdaad. Vind het echt lekker klinken! Wel jammer dat hij zo slecht eindigt. Eigenlijk was hij nog bezig met het lied... Mrja... Gwn repeat tussen youtube en .com zetten en dan kan je hem lekker lang luisteren! ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Digtal Punk gaat trouwens naar Scantraxx las ik.

A2 Records

Wat vinden jullie van deze plaat?

Pitch kicks drukken de gehele lead weg, slechte zaak. Voor de rest prima plaatje.

Mijn favoriet van de Atmozfears blijft nog altijd Virtual Reality

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

A2 records is onderdeel van Scantraxx :)

En A2 is opgericht door Alpha Twins, Bij dat labbel zitten wel wat hardere artiesten, dus ik denk dat Digital Punk er wel bij past :puh:

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

A2 records is onderdeel van Scantraxx :)

En A2 is opgericht door Alpha Twins, Bij dat labbel zitten wel wat hardere artiesten, dus ik denk dat Digital Punk er wel bij past :puh:

Op die manier vallen TiLLT, Midify, Lussive Media, Italian Hardstyle, Keep it Up Music, Digital Age allemaal onder één overkoepelende organisatie. Het is allemaal één pot nat. Net zoals ID&T eigenaar is van zowel Q-Dance als B2S en wat boekingskantoren. A2 Records is een aantal jaar geleden opgekocht door Scantraxx btw.

Link to comment
Delen op andere websites

Op die manier vallen TiLLT, Midify, Lussive Media, Italian Hardstyle, Keep it Up Music, Digital Age allemaal onder één overkoepelende organisatie.

Zo zie ik het ook ( :puh: ) , want Scantraxx heeft (in mijn ogen) te veel sublabels.

A2 Records is een aantal jaar geleden opgekocht door Scantraxx btw.

Wist ik niet, weer wat geleerd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Grote mensen muziek

Dan ben ik liever klein, want ik vind het nergens naar klinken. :t

Het is jammer van die ongelooflijke slechte kick, bij de melodie had een (wat mij betreft) een snoeiharde kick gemogen, dat had de track wel beter gemaakt denk ik.

Goeie remix, maar de lead doet me ergens aan denken, maar ik weet niet precies waaraan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...