Gta Ripper Geplaatst: 12 januari 2013 Rapport Geplaatst: 12 januari 2013 En de kaartjes voor Knock Out! zijn binnen! Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Wat een plaat! Sooo! Inderdaad. Vind het echt lekker klinken! Wel jammer dat hij zo slecht eindigt. Eigenlijk was hij nog bezig met het lied... Mrja... Gwn repeat tussen youtube en .com zetten en dan kan je hem lekker lang luisteren! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Ligt gewoon aan de versie ervan. http://www12.zippyshare.com/view.jsp?locale=nl&key=80949690 Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 (bewerkt) Ligt gewoon aan de versie ervan. http://www12.zippysh...nl&key=80949690 Die heeft wel een beter einde. Trouwens wel leuk om te zien, die geluidsbalk. Zie je precies wanneer alles komt. Bewerkt: 13 januari 2013 door nyltje Reageren
xoex23 Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Zippy for the win Digtal Punk gaat trouwens naar Scantraxx las ik. http://www.youtube.com/watch?client=mv-google&hl=nl&gl=NL&v=CviUJiG9AQw Wat vinden jullie van deze plaat? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 (bewerkt) Digtal Punk gaat trouwens naar Scantraxx las ik. A2 Records Wat vinden jullie van deze plaat? Pitch kicks drukken de gehele lead weg, slechte zaak. Voor de rest prima plaatje. Mijn favoriet van de Atmozfears blijft nog altijd Virtual Reality Bewerkt: 13 januari 2013 door S-te-Fan Reageren
Zeaas Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Gister naar Time Out geweest in Gemert, Radical Redemption draaide daar een 2 uur lange set. Jezusss wat een set! Hij word steeds beter en beter Reageren
xoex23 Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 (bewerkt) A2 records is onderdeel van Scantraxx En A2 is opgericht door Alpha Twins, Bij dat labbel zitten wel wat hardere artiesten, dus ik denk dat Digital Punk er wel bij past Bewerkt: 13 januari 2013 door xoex23 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 A2 records is onderdeel van Scantraxx En A2 is opgericht door Alpha Twins, Bij dat labbel zitten wel wat hardere artiesten, dus ik denk dat Digital Punk er wel bij past Op die manier vallen TiLLT, Midify, Lussive Media, Italian Hardstyle, Keep it Up Music, Digital Age allemaal onder één overkoepelende organisatie. Het is allemaal één pot nat. Net zoals ID&T eigenaar is van zowel Q-Dance als B2S en wat boekingskantoren. A2 Records is een aantal jaar geleden opgekocht door Scantraxx btw. Reageren
xoex23 Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Op die manier vallen TiLLT, Midify, Lussive Media, Italian Hardstyle, Keep it Up Music, Digital Age allemaal onder één overkoepelende organisatie. Zo zie ik het ook ( ) , want Scantraxx heeft (in mijn ogen) te veel sublabels. A2 Records is een aantal jaar geleden opgekocht door Scantraxx btw. Wist ik niet, weer wat geleerd Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Geplaatst: 17 januari 2013 De Qlimax edit is ook niet slecht. Reageren
xoex23 Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Geplaatst: 18 januari 2013 Zo rond 3:15 is hij echt geweldig. Die intro met reverse bass is echt geweldig. Reageren
xoex23 Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Grote mensen muziek Dan ben ik liever klein, want ik vind het nergens naar klinken. Het is jammer van die ongelooflijke slechte kick, bij de melodie had een (wat mij betreft) een snoeiharde kick gemogen, dat had de track wel beter gemaakt denk ik. Goeie remix, maar de lead doet me ergens aan denken, maar ik weet niet precies waaraan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.