Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

Het is jammer van die ongelooflijke slechte kick, bij de melodie had een (wat mij betreft) een snoeiharde kick gemogen, dat had de track wel beter gemaakt denk ik.

Daar zit ook best een harde kick onder, maar deze bestaat vooral uit lage tonen die je pas echt live hoort.

Goeie remix, maar de lead doet me ergens aan denken, maar ik weet niet precies waaraan.

Wildstylez vs DV8 Rocks! - Leave it All Behind

Tatanka - Let's rock (Wildstylez Remix)

e.d.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Met name bij Leave it all behind lijkt de lead op die remix.

Live heb ik het nummer trouwens nog geen één keer gehoord, dus ik zal het moeten doen met de kwaliteit van internet.

Misschien de subwoofer bass wat lager zetten dat de kick dan wel tot zijn recht komt.

Ik vind dit zo ongelooflijke vette plaat!

Link to comment
Delen op andere websites

Hij staat aan onder mijn huiswerk :D

Ik heb sinds kort early hardstyle ontdekt, ik ben echt verkocht aan reverze bass :Y

Edit: ik zet net te luisteren en hoor opeens The Moon, een van mijn favorieten van Wildstylez, leuk dat die er in zit :tu:

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een hardstyle radio gevonden, van SlamFM, het de radio heet in het geheel Slam Hardstyle. Maar nu heb ik er een vraagje over: is de radio alleen op internet en mobieltjes? Ik kan het niet op de radio vinden en ik kan er ook geen radio frequenties van vinden. Ik dacht ik vraag het maar hier maar eventjes, voor de zekerheid. Ik hoop dat het er is, want ik zou weleens met een hardstyle nummer op willen staan, ben ik gelijk wakker i.p.v. die suffe dance nummers! xD

Ow: Leuke muziek die jullie de laatste tijd gepost hebben, ook die lijst die S-te-fan heeft geüpload.

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Die is er (helaas) niet, alhoewel er steeds meer hardstyle op de radio wordt gedraait, dat blijft meestal dan bij Year of summer en Lessions in love en daarna gaan ze weer snel over naar hun oude vertrouwde Justin Bieber en One Direction.

Ik heb de Tunein app op mijn telefoon, waarmee ook hardstyle stations zijn te beluisteren, die dan via internet worden gestreamd.

Groot nadeel van Hardstyle Streams is vaak dat de kwaliteit bagger is, waardoor ik het liever bij mijn muziek collectie op de harde schijf houd.

Wat vinden jullie van de nieuwe track van Jack of Sound?

Link to comment
Delen op andere websites

B-Freqz LIVE @ Team Green Hard Bass 2013

http://www29.zippysh...77669/file.html

01. B-Freqz - Fatality

02. Frequencerz - Burning/ We Wont Sleep Mash Up

03. B-Front - Inner Creativity (B-Front Live Edit)

04. Frequencerz - Revolution (Live Edit)

05. E-Force & Frequencerz - Attention (Hard Bass Edit)

06. B-Front - Undiscovered

07. Frequencerz & Zany - Quakers

08. Digital Punk - Burn (B-Front Remix)

09. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black (Hard Bass Edit)

10. B-Freqz - Delusion

11. B-Front - Mysterias

12. B-Freqz feat. MC Nolz - One Of A Kind

13. B-Front & Frontliner - Magic

14. Frequencerz - Bitch (Hard Bass Live Hardcore Edit)

Wát een bizarre set was dit vannochtend, ongekend.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Het dateert al van een tijdje terug, maar ik wou het toch nog even ter discussie stellen : klik

Hij zal wel voor het geld gaan denk ik, er zit uit mijn hoofd nog geen enkele hardstyle artiest ( ja HH nu :puh: ) bij ultra, dus met die muzikale ambities zal het denk ik wel wat genuanceerder liggen.

Het mag ook al wel, hij is nu 28 (uit mijn hoofd, correct me if i'm wrong...) dus dan mag hij ook wel eens het grote geld gaan verdienen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...