MegaPilot Geplaatst: 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2013 Dode link. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2013 (bewerkt) Kom op, waar blijven al die nummers! ;D Bewerkt: 14 februari 2013 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2013 Het was weer een goede (hardstyle) carnaval! Het waren heerlijke dagen! [media] [/media] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2013 (bewerkt) Jeh, het was weer prachtig met J-Town! Volgens mij ben ik nog langs jouw gestuiterd Leon? Bewerkt: 15 februari 2013 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2013 Hahaha, ja volgens mij wel. Bij Plein open air volgens mij ergens haha! Ben met carnaval alleen maar naar Mindset en Plein open air geweest. De rest van de dagen was wagen behalve dinsdag. Dinsdag had ik geen kaartje voor Dollen Dinsdag, achteraf denk ik geen spijt van als ik de verhalen zo hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 De nieuwe van de Donkey Rollers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 (bewerkt) Donkey Rollers is echt keihard gezakt qua niveau, het zijn nu spijtig genoeg meer wat hardere The Pitcher platen, wat tegenwoordig ook maar weinig is. Nou dit is interessant: Bewerkt: 19 februari 2013 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2013 Ik kan niet uitleggen wat ik er zo geweldig aan vind, ik hou van die synth, hij wordt ook in Scantraxx Rootz gebruikt. Wat me opvalt is dat HH wel vaker dezelfde leads gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2013 (bewerkt) Ik kan niet uitleggen wat ik er zo geweldig aan vind, ik hou van die synth, hij wordt ook in Scantraxx Rootz gebruikt. Vind ik vreemd, wat ze klinken totaal anders. Wat me opvalt is dat HH wel vaker dezelfde leads gebruikt. En kicks, vooral kicks. In de jaren 2006/2008 kwam Headhunterz net op en zijn sound was zo populair dat hij er niet veel aan veranderde. Never change a winning team? Verder is het gewoon de sound van een bepaalde artiest die voortkomt uit de technieken en hardware die een artiest gebruikt. Je hoort vooral veel van hetzelfde bij Brennan Heart. Verder vind ik Digiwave in het straatje passen van Last of the Mohicans, de laatst genoemde vind ik toch beduidend beter. Bewerkt: 26 februari 2013 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2013 Ik moet zeggen dat de Pluck uit Digiwave en Scantraxx Rootz, toch wel het zelfde klinkt, de melodie ermee is anders, maar ik hoor de zelfde sound. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2013 (bewerkt) De "Pluck"? wat is een "pluck" Bewerkt: 27 februari 2013 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2013 (bewerkt) Ik kan het niet precies uitleggen, maar dit is een voorbeeld van een mix met plucks. Het is een soort zacht harp. Bewerkt: 2 maart 2013 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2013 Je bedoelt dus de lead van de opbouw van scantraxx rootz en de lead van digiwave? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2013 Gisteren 2-Sidez meegemaakt, B-Freqz is er niks bij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2013 Track? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.