Jump to content

Hardstyle/Hardcore


MJ_Forever

Recommended Posts

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    230

  • xoex23

    75

  • MegaPilot

    61

  • Gta Ripper

    25

Hahaha, ja volgens mij wel. Bij Plein open air volgens mij ergens haha!

Ben met carnaval alleen maar naar Mindset en Plein open air geweest. De rest van de dagen was wagen behalve dinsdag. Dinsdag had ik geen kaartje voor Dollen Dinsdag, achteraf denk ik geen spijt van als ik de verhalen zo hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Donkey Rollers is echt keihard gezakt qua niveau, het zijn nu spijtig genoeg meer wat hardere The Pitcher platen, wat tegenwoordig ook maar weinig is.

Nou dit is interessant:

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet uitleggen wat ik er zo geweldig aan vind, ik hou van die synth, hij wordt ook in Scantraxx Rootz gebruikt. :)

Vind ik vreemd, wat ze klinken totaal anders.

Wat me opvalt is dat HH wel vaker dezelfde leads gebruikt.

En kicks, vooral kicks. In de jaren 2006/2008 kwam Headhunterz net op en zijn sound was zo populair dat hij er niet veel aan veranderde. Never change a winning team? Verder is het gewoon de sound van een bepaalde artiest die voortkomt uit de technieken en hardware die een artiest gebruikt. Je hoort vooral veel van hetzelfde bij Brennan Heart.

Verder vind ik Digiwave in het straatje passen van Last of the Mohicans, de laatst genoemde vind ik toch beduidend beter.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...