S-te-Fan Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Ook wel een lekker nummertje. Hoort hier alleen niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Ja oke, zat ook al een beetje te twijfelen haha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2013 Net even Slam Hardstyle Vol. 3 binnengehaald voor in de auto. Zitten best wel lekkere nummers tussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2013 (bewerkt) Headhunterz heeft wat nieuwe nummers gedraait op EDC NY, ik vond deze wel lekker klinken, kan niet wachten op een HQ preview! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-ayEjl0oupo Daarnaast heeft hij deze gedraait, maar deze vind ik toch echt veel minder als bovenstaande http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KsS3qUNWIF0 Bewerkt: 20 mei 2013 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2013 (bewerkt) Headhunterz heeft wat nieuwe nummers gedraait op EDC NY, ik vond deze wel lekker klinken, kan niet wachten op een HQ preview! Ik ga er nog niet over oordelen, ik wacht wel op een betere kwallie. Ondertussen zijn de Noisecontrollers verhuis van platenmaatschappij naar Protocol Records, het label van Nicky Romero met artiesten als David Guetta, Bass Jackers, Nervo en Calvin Harris. Ondertussen heb ik een mixje in elkaar gedraaid met de betere mainstream hardstyle https://soundcloud.c...defining-1#play 01. D-Block & S-te-Fan - The Essence of Sound02. Scope DJ - My Vision 03. Project One - Fantasy or Reality 04. The Pitcher - Savor Time 05. Ran-D - Better on the Otherside 06. Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix) 07. Dozer - Drop the Bomb 08. Project One - Life Beyond Earth 09. Noisecontrollers - Promises 10. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix) 11. Brennan Heart - LSD 12. Showtek - Black 13. DJ Gius - Nerve (Tarocco Mix) 14. Noisecontrollers - Astral 15. Showtek Feat. MC DV8 - Own the Night 16. Pavo - Let's Go 17. The Pitcher - The Rising 18. Frontliner - Rock that Expression 19. Josh & Wesz - Autumn Green 20. Killer Clown - Silentium 21. Headhunterz & Wildstylez - Blame it on the Music 22. Low-E vs Alter Egosz - Vendetta 23. The Pitcher - Karma 24. Hardstyle Masterz Feat. Max Enforcer - Light of the Dark (Blackout Dub) 25. Psyko Punkz - 2 Follow 26. Tuneboy - Housenation (DJ Isaac Remix) 27. Slim Shore - King of the Stage 28. Digital Punk & B-front - Elements 29. Technoboy - Next Dimensional World 30. Headhunterz - Last of the Mohicanz 31. Wildstylez - Pleasure 32. Headhunterz - The Sacrifice 33. Headhunterz - Reloaded Part 2 Bewerkt: 20 mei 2013 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2013 (bewerkt) Ondertussen zijn de Noisecontrollers verhuis van platenmaatschappij naar Protocol Records, het label van Nicky Romero met artiesten als David Guetta, Bass Jackers, Nervo en Calvin Harris. Verbaast me ook niet heel erg, als je house wil maken kan je ook beter naar een house label gaan Bewerkt: 20 mei 2013 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2013 Wat een helden plaat! Het stuk van van 0:40 tot en met 1:05 is echt geniaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2013 Wat een helden plaat! *FILMPJE* Het stuk van van 0:40 tot en met 1:05 is echt geniaal Ik vind het een aardig nummer hoor, maar ik ben tegenwoordig niet echt meer van Da Tweekaz. Ik gooi er wel een mooie klassieker van hun bij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2013 Ik ben ook echt niet van Da Tweekaz, het zijn allemaal net niet plaatjes. Hier en daar wel een leuke maar daar houdt het op. Deze oude kneiter van Showtek daarentegen Om jullie maar eens even te wijzen op wat getalenteerde nieuwkomers. Noisecult is hard aan de weg aan het timmeren met diverse trackkeuzes in hun setjes en nu al vette euphorische platen. Skip maar eens door naar 51:32! https://soundcloud.c...al-2013-warm-up Volgende week hun nieuwe plaatjes aanhoren op Intents. >>> Door Guardian1980: Posts samengevoegd, ik ben de moeilijkste niet.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2013 De Emporium livestream staat hier aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2013 Iemand de nieuwe tracks van D-Block & S-te-Fan gehoord? Het zijn allebei twee heerlijke platen! [/url [/url Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2013 Iemand de nieuwe tracks van D-Block & S-te-Fan gehoord? Het zijn allebei twee heerlijke platen! Het zijn er 3, je vergeet Takin' Off. Ik vind dit een ijzersterke release! Vooral Beat as One and From the Hard! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2013 Ja klopt! Ik vind Takin' Off wel de mindere van de drie, maar ook die klinkt lekker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2013 (bewerkt) From the hard en Takin' Off vind ik er echt boven uitspringen, beat as one doet me denken aan de huidige stijl van Frontliner. Maar over het algemeen inderdaad lekkere platen ja. De laatste platen van Audiofreq bevallen me ook erg, met Pressure en 1NCOM1NG als uitschieters. 1COM1NG: https://soundcloud.com/audiofreqdj/1nc0m1ng Bewerkt: 18 juni 2013 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.