Jump to content

Hardstyle/Hardcore

MJ_Forever

Recommended Posts

• 3 weken later...
  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

230

• xoex23

75

• MegaPilot

61

• Gta Ripper

25

Dan heb je ongetwijfeld meegekregen dat hij achter de draaitafels werd weggetrokken door beveiliging.. Wat ontzettend vreemd dat hij zoveel drinkt voor een booking als dat. Ik heb wel zijn bericht op Facebook gezien over dat hij depressief was e.d., maar het lijkt met dat je je juist beter gaat voelen als je op een feest zo groot als Decibel mag draaien. Of ben ik nou gek?

Delen op andere websites

Hij is niet weggetrokken door de beveiliging, hij heeft het zelf opgegeven (of onder druk). Hij stond nog eventjes naast Deetox voordat hij echt van stage verdween.

Ah, dat weggetrokken is wat ik mee had gekregen, was er verder ook zelf niet bij.

Wat is iedereens partyagenda?

Bij mij atm:

XXelerator Raw: A2 Unleashed Release Party (21-09)

Thrillogy (26-10)

Loudness (16-11)

Hard Bass (01-02)

Dat zijn voor mij tot nu toe de zekerheidjes. Ik ben nog wel aan het twijfelen over Freaqshow, moet even kijken hoe ik met geld zit tegen die tijd.

Delen op andere websites

maar het lijkt met dat je je juist beter gaat voelen als je op een feest zo groot als Decibel mag draaien. Of ben ik nou gek?

Hij was enorm zenuwachtig, en ging daardoor (te veel) drinken.

Wat is iedereens partyagenda?

Bij mij atm:

XXelerator Raw: A2 Unleashed Release Party (21-09)

Thrillogy (26-10)

Loudness (16-11)

Hard Bass (01-02)

Dat zijn voor mij tot nu toe de zekerheidjes. Ik ben nog wel aan het twijfelen over Freaqshow, moet even kijken hoe ik met geld zit tegen die tijd.

Afgelopen weekend Decibel en Dancetour meegemaakt.

verders:

Q-Base (07-09-2013)

Restylerz Indoor Festival (14-09-2013) <- maat van mij moet hier draaien

Mindset 2013 preparty (27-09-2013)

Euphoria (28-09-2013)

X-Qlusive Holland (05-10-2013)

Mindset 2013 (19-10-2013)

Fusion - The Harder Styles (02-11-2013)

Try Before You Die (08-11-2013)

Loudness (16-11-2013)

Hard Bass (01-02-2014)

En hopelijk nog een editie van de Tijdmachine.

Thrillogy hoef ik niet heen. Frontliner draait toch alleen maar nieuwe nummers en de line-up van Adaro is ook te standaard, deze zie je bijna elk evenement. Trackkeuze op deze avond zal ook enorm voorspelbaar zijn.

Delen op andere websites

En hopelijk nog een editie van de Tijdmachine.

Ohhh, dat lijkt me zo'n gaaf feest. Alle oude parels weer eens langs horen komen waar ik nooit de kans heb gehad om los op te gaan. worshippy.gif

De Tijdmachine is nog altijd samen met Q-Base 2012 en Thrillogy 2012 het vetste evenement waar ik ooit ben geweest.

Ik vind jullie stijl wel leuk, maar ik weet niet waar ik moet beginnen met welke muziek / liedjes :$

Ik raad iedereen aan om het bolwerk van de mainstream hardstyle te luisteren; Project One - The Album

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...